Як назвати фірму, щоб вона була успішною?

Чоловік думає над тим як назвати свою фірму

Багатьох підприємців хвилює питання про те, як назвати фірму, адже від цього значною мірою залежить успішність і прибутковість бізнесу. З цієї статті ви дізнаєтеся про найактуальніші способи вибрати найбільш точну назву для фірми.

Зміст статті:

  • Як назвати компанію
  • Приклади
    • Назва навпаки
    • Асоціації з їжею
    • навмисні помилки
    • власні імена
    • Назви-гібриди
    • абревіатури
    • Назви-асоціації
    • «Ті, що говорять» назви
    • Заміна першої літери
  • російськомовний найманого
  • Як назвати фірму по фен-шуй: приклади
  • Як не слід називати фірму
  • Тестування на цільовій аудиторії
  • Неймінгові агентства і студії

Як назвати компанію

Назва для компанії має бути креативна, унікальна і, водночас, проста. Однак це не єдиний критерій, за яким вибирається назва. Існує кілька критеріїв неймінга, розроблених професійними маркетологами:

  • Орієнтація на клієнта: перед тим, як придумати назву для фірми, необхідно зрозуміти, яку назву приверне клієнтів, чи буде воно адекватно сприйматися.
  • Лаконічність: назва повинна легко запам'ятовуватись. Краще віддати перевагу найменуванню з одного або декількох слів.
  • Назва не повинна містити слова, які можуть викликати негативні асоціації. Наприклад, не варто називати нову службу таксі «ескорт».
  • Орієнтація на ринок: якщо існує можливість виходу на міжнародний рівень, то краще віддати перевагу інтернаціональним словами, які будуть зрозумілі як вітчизняним, так і зарубіжним клієнтам.
  • Орієнтація на діяльність підприємства: назва - «обличчя» компанії, яке має відображати сферу її діяльності. Навіть найкрасивіші назви фірм повинні (в ідеалі) відображати їх профіль.
  • Дистанціювання від конкурентів: назва компанії не повинна асоціюватися з конкурентами, тому краще уважно переглянути назви фірм конкурентів і дати своєму бізнесу унікальну і яскраву назву.
  • Як назвати фірму: приклади

    Як назвати компанію, які є варіанти? Існує кілька способів того, як назвати фірму, щоб вона була успішною, якими користуються найвідоміші світові бренди. Дані методи базуються на грі слів, а створені таким чином, щоб привертати увагу аудиторії.

    Назва навпаки

    Найчастіше назви утворюються з побитих виразів і слів, в яких був змінений порядок складів. Наприклад, в 2006 році був запущений американський стартап Xobni (Inbox), спеціалізацією якого був пошук по поштовим архівів Microsoft. Додаток користується популярністю, а в 2013 році воно було придбано Yahoo!

    Асоціації з їжею

    Найвідоміший приклад подібного нейминга -. З продажу успішність продукції Apple не знає собі рівних у своїй сфері. Тому в питанні про те, як можна назвати фірму, можна наслідувати цей приклад.

    Навмисні помилки

    Так званий місспеллінг є спотворення звичного назви. Такі назви більш привабливі для аудиторії, ніж слова з правильним написанням. Приклади назв: Google (googol), Tumblr (tumbler), Fotopedia (photopedia), Gyft (gift) і т. Д.

    У 2012 році був створений стартап Gyft, що спеціалізується на подарункових картах в цифровому форматі. Клієнти могли користуватися мобільним гаманцем замість носіння при собі пластикових подарункових карт. За перший рік в додатку було збережено близько 200 000 карт на загальну суму 10 млн. Доларів.

    Власні імена

    Власні імена легко впізнаються і привертають до себе увагу. Скориставшись цим фактом, можна назвати компанію. Приклад: компанія Ollie, яка займається доставкою екологічно чистої їжі для собак. Виручка за рік функціонування склала близько 5 млн. $.

    Назви-гібриди

    Слова-гібриди можуть бути складені як за співзвучністю, так і за змістом. Назвати бізнес словом-гібридом свого часу придумав Марк Цукерберг, створивши «Facebook». «Facebook» - соціальна мережа, успішно функціонує і до цього дня.

    Абревіатури

    У найменуваннях в Америці активно використовується скорочення «Al» (штучний інтелект). Як відзначають фахівці, за останні кілька років було відкрито близько 23 підприємств з абревіатурою «Al» в назвах.

    Назви-асоціації

    Придумати ім'я фірми можна таким чином, щоб у потенційних клієнтів виникали асоціації з тими чи іншими продуктами, або послугами. Як приклад подібного нейминга можна привести назву «Будиночок в селі», від компанії «Вімм-Білль-Данн», що виробляє молочні продукти.

    «Ті, що говорять» назви

    «Говорить» назва дозволяє компанії. Наприклад, сервіс доставки суші «YOбідаёбі» - досить провокаційно, щоб залучити молодіжну аудиторію. Компанія «Вкусномама», що займається продуктами харчування для дітей, створила свою назву при обліку, що товар буде купуватися молодими матерями.

    Заміна першої літери

    Заміна заголовних букв в найменуваннях - метод нейминга, який широко використовується як в західному, так і у вітчизняному бізнесі. Наприклад, на російському ринку функціонує підприємство «Qlean» (із заміною першої літери «C»). Дана компанія надає послуги з прибирання приміщень.

    Російськомовний найманого

    Експерти відзначають, що в нейминге переважає англійська мова. Однак багато компаній, орієнтовані на російськомовну аудиторію, успішно створюють власні російські бренди.Прикладом можуть служити компанії, чия продукція активно купується в Україні і в країнах СНД - «Бабушкометр» (сервіс по оцінці роботи сайтів), «Особлива застілля» (консервовані маринади), «Русский улов» (раба, а також морепродукти) і т. д.

    Як назвати фірму по фен шуй: приклади

    Як краще назвати фірму? Досить багато підприємців, думаючи про те, як назвати, все частіше підбирають найменування за правилами Фен Шуя. По-китайськи «фен» - вітер, «шуй» ж перекладається як «вода». У перекладі з китайського Фен Шуй - «гармонія».

    Якщо хочете підібрати назву для фірми за правилами Фен Шуя, краще віддати перевагу простим і зрозумілим найменувань. При вирішенні питання про те, як назвати фірму, щоб назва тягнуло удачу і гроші, відмінно підійдуть часто вживані слова, оскільки вважається, що часте згадування назви дає підприємству сил і притягує позитивну енергію.

    ідеальна назва, правильно складене по Фен Шую, складається з 3-5 букв. Вважається, що краще запам'ятовуються і легше вимовляються слова, що закінчуються голосними буквами. Як приклад можна привести назву японської компанії «Sony», яке походить від «sonus» (лат. «Звук»).

    За правилами Фен Шуя при вирішенні питання про те, як правильно назвати фірму, необхідно прислухатися до своїх власних відчуттів. Хороші ідеї приходять, коли людина знаходиться наодинці з самим собою. Назва повинна бути приємно на слух і викликати хороші асоціації.

    Якщо не знаєте, як назвати фірму, щоб вона приносила дохід, можна звернутися до близьких і друзям. Близькі люди зможуть порадити, розповісти про свій емоційний відгук на ту чи іншу назву.

    Власні назви - не найкраще рішення для нейминга, оскільки це суперечить установкам Фен Шуя. Це може стати проблемою, через яку свій бізнес доведеться продати.

    Як не слід називати фірму

    При виборі вдалого назви немає різниці хочете ви назвати фірму ТОВ або ж відкриваєте справу як (ІП). При виборі вдалого назви необхідно пам'ятати, що тут існують певні юридичні нюанси:

    • Якщо трапиться так, що вбрання назва буде належати іншій компанії, це можна буде розглядати як порушення авторських прав.
    • Назви, схожі на імена конкуруючих підприємств, можуть стати причиною для порушення судової справи.
    • Приватним підприємцям забороняється без спеціального дозволу використовувати у назвах своїх компаній слово «Україна», а також різні згадки державних органів і офіційних найменувань іноземних організацій і країн.
    • Назва не повинно бути образливим або нецензурним, порушувати моральні, а також правові норми.
    • Назва ТОВ не може вводити потенційних клієнтів в оману про сферу діяльності такого підприємства.

    Тестування на цільової аудиторії

    При пошуку кращої назви для компанії зазвичай проводиться вибірка можливих варіантів. Невідповідні найменування відсіваються в процесі вибору, залишається тільки десяток найбільш підходящих. Коли йде вибір з десятка найменувань, можна провести тестування на цільової аудиторії. Друзі та близькі не повинні брати участь в опитуванні, оскільки в даному випадку важлива думка незнайомих людей.

    Ентоні Шор, глава агентства Operative Words, стверджує, що респонденти повинні думати, що бренд існує реально. Респондентам показують зображення назви (на сайті, на рекламній брошурі) і вони описують свої асоціації, що допомагає зрозуміти, чи відповідає назва ідеї діяльності підприємства. Після попереднього показу через кілька днів респондентам знову показується назва, і проводиться опитування. Це допоможе зрозуміти, легко запам'ятати бренд чи ні.

    Неймінговие агентства і сайти

    У питанні про те, як придумати назву для бізнес-проекту, завжди можуть допомогти фахівці. Існують також сайти, на яких можна розмістити заявку про те, як назвати будівельну фірму, або ж фірму іншого профілю.

    Автори змагаються один з одним, надсилаючи замовнику різні варіанти, серед яких він повинен вибрати найкращий. Оплату нейминга, заздалегідь оприлюднену замовником, отримує виграв проект. В такому випадку не потрібно нічого придумувати самостійно.

    Також існують сайти, що представляють собою прості генератори назв, біржі та схожі ресурси.

    Ось короткий перелік подібних сайтів:

  • Naminum - являє собою генератор найменувань підприємства і його продукції.
  • Namecheck - ресурс для перевірки унікальності обраної назви фірми.
  • Dock Name - краудсорсінговий проект, на якому можна отримати варіанти назв для власного бізнесу.
  • Panabee - генератор найменувань.
  • Textdreamer - вітчизняний сервіс зі створення найменувань фірм, ідей і назв доменів.
  • Ми розповіли про кращі способи, як можна придумати гарну назву для. Якими з них скористатися вирішувати вам.