13 найвигідніших франшиз на думку Forbes

Агенство нерухомості Міель

Будь починаючий підприємець зацікавлений в тому, який прибуток він отримає, купивши франшизу. Міжнародні експерти Forbes провели ретельний аналіз усіх наданих франшиз щодо окупності. Після скрупульозного аналізу в абсолютно різних сферах діяльності були виділені найбільш вдалі щодо прибутковості пропозиції. Отже, найвигідніші франшизи на думку Форбс.

1. «Клаустрофобія». Ідея дуже проста, але оригінальна. Взяти вже існуючу комп'ютерну гру з тією ж назвою і відтворити її в реальному світі. Кінцева мета для гравців - просто вибратися із замкненого приміщення, а для цього необхідно просто виконувати різні завдання. Внаслідок того, що продано вже велика кількість прав на проект, продаж франшиз заморожена. На даний момент готуються до відкриття приблизно 63 таких точок.

2. «Tea Funny». Реалізація та запуск в роботу незвичайного кафе, яке пропонує відвідувачам неповторний тайванський напій «Баббл ти». У його склад входить чай з доданим сиропом, трохи молока і обов'язково кульки з желе, які наповнені соком. Компанія «Tea Funny» для бізнесменів має кілька різних варіантів для реалізації проекту. Це можуть бути пересувні кіоски, приміщення, в якому розташоване кафе, або невеликі торгові намети по шляху проходження пішоходів. Роялті виплачується через рік.

3. «Отривашка» - наукове шоу. Унікальна ідея даного проекту - організація і проведення дитячих свят у вигляді наукового шоу. Під час свята проводяться оригінальні експерименти, які підвищують інтерес до науки і доводять деякі закони фізики або хімії. При плануванні шоу обов'язково враховується вікова категорія дітей. Від цього залежить і кількість, і вибір самих експериментів. цього проекту для одного міста надається ексклюзивно.

4. «Міель». Це одна з провідних московських компаній ріелторів. Франчайзингова мережа охоплює майже 50 регіонів РФ. Дана компанія в сфері своїх послуг вказує навчання, а також повну підтримку майбутнім співробітникам своєї компанії.

5. «СДЕК». СДЕК - компанія, яка займається швидкими перевезеннями по території своєї держави і за кордоном. Проект вимагає мінімальних інвестицій, але дає дуже високий прибуток і неймовірно швидко розвивається.

6. «Провокація». Мета цього проекту - продаж в роздріб фірмових, але з хуліганських вмістом футболок. Високий прибуток забезпечена. Так як ідея незвичайна, свіжа і товар буде популярний і затребуваний. Дана компанія розширюється тільки за рахунок пропозицій франчайзерам.

7. «Sugar Dance». Ідея проекту - мобільна і сучасна студія звукозапису. Після закінчення запису клієнт йде з диском, на якому записаний його музичний кліп. Франчайзі отримує повний набір сучасного устаткування. Власник бренду отримує відсотки з кожного записаного кліпу. Найбільша виручка буде в святкові періоди.

8. «Mail Boxes». Власником даної торгової марки є відома компанія, що займається експрес-доставками - компанія UPS.

9. «Чотири очі». Так називається мережа магазинів, що спеціалізуються на продажу спеціальних оптичних приладів. У їхньому асортименті телескопи, різні мікроскопи, різноманітні біноклі. Бізнесмени не оплачують паушальний внесок, так як їм буде необхідно самостійно закупити рекомендований асортимент. У цьому випадку підприємець нічим не ризикує, тому що франчайзі викупить весь товар в разі провалу без накладення штрафних санкцій. А ось націнку можна встановити на товар від 65% до 120%.

10. «Мастерфайбр». Даний проект зосереджений на виготовленні оригінального покриття для дитячих чи спортивних майданчиків, використовуючи гумову крихту. У виробництві використовується австрійська технологія. Отримавши замовлення, компанія буде закуповувати матеріали. Як правило, замовниками є компанії. Роялті буде виплачуватися через два роки від старту самого проекту.

11. «Лабораторна медична служба Хеликс». Дана компанія створена фахівцями в області біології, а в 2011 році вона отримала міжнародне визнання. Компанія має сертифікат ISO. Хеликс, крім стандартної, укладає партнерські договори з працюючими медичними центрами.

12. «Сьома». Ідея даного проекту - центри з розвитку дітей до семирічного віку. В їхньому арсеналі розроблені спеціальні програми для роботи батьківських клубів і унікальна система на допомогу організаторам свят. Виплата роялті відбувається щомісяця як «подяку» за підтримку проекту (рекламні новинки, написання сценаріїв свят, відвідування тренінгів).

13. «Exo-Land». Виробник кабінок ExoBox запустив новий оригінальний проект ExoPark. Суть проекту: кілька атракціонів з'єднуються разом для гри, а глядачі розташовуються в фан-зоні і звідти спостерігають за діями і можуть навіть взяти участь у цих заходах.

Відео по темі: