Чому варто купити франшизу ресторану або кафе
Зараз розповімо чому варто купити франшизу ресторану або кафе, в чому переваги бізнесу на їжі по франшизі. В останні роки все частіше бізнес відкривається не з нуля, а по франшизі. У розумінні автора її можна розцінювати, як подушку безпеки від можливих ризиків, які неодмінно супроводжую будь-яке починання.
- це предмет договору франчайзингу. Продавець віддає в користування то, що напрацював наполегливою працею і розкрутив - бренд, маркетингові та рекламні стратегії і т. Д. Іншими словами, все те, що обов'язково потрібно для ефективності бізнесу, але цього у початківця бізнесмена немає.
Зміст статті:
- Чому вигідна франшиза в області послуг харчування
- відомий бренд
- Навчання персоналу
- Унікальні рецепти і технології
- Невеликий огляд величезну конкуренцію в сфері харчування
- Яка франшиза буде вигідніше
Чому вигідна франшиза в області послуг харчування
Існує дві найдавніші професії. Про першу скромно промовчимо, а ось друга - годувати людей. Тому що їжа є найнеобхіднішим для будь-якого живої істоти. Людина ж любить не просто насититися, а поїсти смачно. Саме тому в усі часи так цінувалися талановиті кухарі, а вже закладу, де смачно годують, ніколи не залишалися без відвідувачів і прибутку.
У сучасному світі наявність хорошої їжі в раціоні людини обчислюється тільки фінансовими можливостями і відсутністю ліні. Безліч кафе, ресторанів, точок швидкого харчування, готові страви в супермаркетах. Як же кухареві, нехай і талановитому, заявити про себе так, щоб не загубитися на фоні вже відомих брендів?
Відмінним виходом, який дозволить не зарити талант в землю, буде, кафе або точки швидкого харчування. Такий вид організації бізнесу дає багато переваг.
Відомий бренд
Кожна людина відповідально підходить до вибору закладу, в якому він має приймати їжу. Тому що це як мінімум питання здоров'я. Якщо бренд має хорошу репутацію, то вона буде працювати і на початківця бізнесмена.
Розроблена і випробувана концепція оформлення залу, уніформа для співробітників, їх зовнішній вигляд, обслуговування і ввічливість - з цих дрібниць складається враження про заклад. Крім того, співробітники повинні вивчити речівки франчайзера.
Навчання персоналу
Франчайзер зацікавлений в якості обслуговування в закладі, є у вільному доступі на його франшизі, тому весь персонал має право пройти навчання в головному офісі. Нагадаємо, що той самий офіціант повинен не просто розносити страви, а й розбиратися в їх рецептах, приготуванні, вміти порадити відвідувачеві, яке вибрати вино.
Унікальні рецепти і технології
Так зване фірмове блюдо або унікальний соус, який не зустріти ні в якому іншому закладі. Продаючи франшизу, франчайзер забезпечує покупця необхідними знаннями для приготування цих унікальних речей.
Договори з постачальниками, знижки, маркетингові стратегії, оцінка конкурентоспроможності і багато іншого також надається одержувачу франшизи.
Невеликий огляд величезну конкуренцію в сфері харчування
Як вже видно з описаного вище, зайняти нішу в сфері харчування вигідно. Але головним болем є саме питання, як цього домогтися. З десяти нових ресторанів виживає і займає цю нішу тільки один. Це обумовлено не тільки високою конкуренцією, але і вимогами до самого закладу з боку законодавства. Чого вартий тільки отримати дозвіл від санепідемстанції, яка перевіряє той параметр, який хвилює будь-якого користувача, - охайність на кухні і самих офіціантів.
А це тільки початок. Не варто забувати про невідомості нового бренду, виправдати появу якого набагато складніше, ніж окупити вкладення в заклад по франшизі, де вже бренд працює на власника закладу, а не навпаки.
Складно конкурувати з іншими закладами, маючи хоч і талановитого, але невідомого кухаря. Грубо кажучи, ім'я в кулінарії означає не менше, ніж в інших сферах. Якщо власнику вдасться роздобути у свої співробітники учасника одного з численних кулінарних шоу, це значно спрощує завдання. Люди люблять їсти з рук знаменитостей, образно кажучи.
Грошові вкладення будуть значними, можливо, навіть хаотичними, якщо немає чіткого розуміння, що саме потрібно з точки зору практики, а не теорії. Франчайзер дасть чіткий список, що є першою необхідністю, а без чого можна тимчасово обійтися. Основна помилка багатьох початківців рестораторів - спроба відразу ж охопити всі напрямки і здивувати різноманітністю меню.
Яка франшиза буде вигідніше
Йдеться про вибір між на ресторан, кафе або точку швидкого харчування на винос. Однозначної відповіді на питання, що вигідніше, немає. Відповідь можна дати, тільки вивчивши кожен конкретний випадок. Наприклад, нерозумно купувати франшизу на точку швидкого харчування, маючи згоду на роботу від талановитого шеф-кухаря.
У той же час не можна замахуватися на ресторан, коли грошей не так багато і треба якнайшвидше вийти в плюс. Тоді, звичайно ж, потрібна точка швидкого харчування, бо в часи інтернету тільки самий не просунутий користувач не замовляє їжу додому з доставкою. Кафе варто відкривати тим, хто впевнений у своїх силах і розуміє, що саме цього він і хоче.
Відео по темі: