Як організувати бізнес з вантажоперевезень

Фура з причепом їде по трасі

Якщо ви хочете відкрити свій бізнес, але ще не визначилися з напрямком, рекомендуємо зупинити вибір на вантажоперевезеннях. Він буде приносити вам прибуток, але тільки в разі, якщо ви правильно його організуєте, так як конкуренція в цій сфері дуже висока.

Про те, як організувати бізнес з вантажоперевезень правильно, ми розглянемо далі.

Зміст статті:

  • Бізнес-план та залучення клієнтів
    • Бізнес план
    • Залучення клієнтів та реклама
  • Штат співробітників
  • обов'язкові витрати

Бізнес-план та залучення клієнтів

Бізнес план

Перш за все, вам необхідно скласти бізнес-план, це обов'язковий етап розвитку будь-якого бізнесу, в тому числі і в сфері вантажоперевезень.

Придумайте яскраве й оригінальна назва, ви повинні виділятися на тлі конкурентів.

Підрахуйте, скільки вам обійдеться покупка транспорту і найм співробітників, обов'язково врахуйте витрати.

Якщо у вас немає змоги зробити бізнес-план самостійно, зверніться до фахівця за допомогою, зараз багато компаній надають таку послугу.

Залучення клієнтів та реклама

Крім бізнес-плану, вам потрібно подумати про те, як залучати клієнтів, адже зараз на ринку працює кілька десятків компаній, які теж займаються вантажоперевезеннями, і на відміну від вас, у них вже є постійні клієнти.

Вам потрібно придумати щось незвичайне, адже тільки так ви зможете привернути увагу потенційних клієнтів.

Зателефонуйте своїм конкурентам і дізнайтеся про тих цінах, які вони пропонують, також багато розміщують свої прайси на сайтах, це полегшує ваше завдання.

Вам потрібно придумати щось нове, запропонувати клієнтам спеціальні пропозиції.

У перший час вам доведеться занижувати ціни на послуги, тому не чекайте величезної прібилі.Только через рік ви зможете почати піднімати ціни, постійні клієнти залишаться з вами, якщо переконаються, що ваша компанія виконує роботу якісно.

Також не забудьте і про рекламу. Телебачення в цьому випадку не підійде, краще зупинитися на радіо та зовнішній рекламі.

Штат співробітників

Отже, ви розробили бізнес-план, зробили всі необхідні підрахунки і все-таки зважилися на з вантажоперевезень. Що далі?

Тепер вам потрібно знайти хороших співробітників, які будуть просувати запропонований вам продукт. Чим краще будуть працювати ваші менеджери, маркетологи і логісти, тим швидше ваш бізнес піде в гору. Не потрібно економити на зарплаті, хороший фахівець не піде працювати за копійки.

Не забувайте заохочувати своїх співробітників, не завжди допомагає метод батога. Надсилайте їх на тренінги, організуйте безкоштовні обіди, збирайтеся у свята на корпоративи. Повірте, кращий стимул для продуктивної роботи - це згуртованість колективу і стимулювання начальством.

Вам не обійтися без хорошого юриста, він подбає про правову безпеки вашої компанії. Вам доведеться укладати численні договори з замовниками, без юридичного оформлення вам не обійтися. Хороший юрист врятує вашу компанію в будь-яких, навіть найскладніших ситуаціях, тому знайдіть співробітника з досвідом.

Можливо, на самому початку вам доведеться взяти на себе функції координатора, спілкуватися з клієнтами і робити безліч підрахунків.

Не беріть на роботу друзів, а також родичів, вони не будуть працювати в повну силу, відчуваючи свою перевагу перед іншими співробітниками.

Обов'язкові витрати

Звичайно ж, при з вантажоперевезень вам доведеться витратитися. На початковому етапі вкладення становлять 7-8 тисяч доларів, і це не враховуючи покупку автомобілів.

Давайте розглянемо, які саме витрати вас чекають в майбутньому:

  • Купити або продати. Якщо у вас скромний бюджет, купіть для початку тільки одну машину, на перших порах цього цілком достатньо. Як тільки ви побачите, що ваш бізнес розширюється і приносить вам гроші, ви можете придбати другу машину, і навіть якщо у вас немає грошей, візьміть кредит. При виборі авто зверніть увагу на те, щоб він був призначений для перевезення різних вантажів. Якщо у вас є можливість купити кілька автомобілів, вибирайте ті моделі, які мають різний обсяг відсіку.
  • Оренда офісу. Не рекомендується купувати на початковому етапі приміщення для офісу, оптимальний варіант - оренда. Якщо ваш почне розширюватися, ви захочете змінити офіс на більш просторий і сучасний, кожен раз продавати старе приміщення і купувати нове - недоцільно.
  • Використання телефонного зв'язку. У вас обов'язково повинен бути підключений багатоканальний канал. Крім цього, вам необхідно найняти хорошого диспетчера, який буде ввічливо спілкуватися з клієнтами і переконувати їх скористатися послугами вашої компанії. Завдяки багатоканальної телефонної лінії ви не будете пропускати дзвінки, адже клієнт не чекатиме і подзвонить в інші компанії.
  • Оплата роботи персоналу. Хороші фахівці хочуть гідну зарплату, тому приготуйтеся до того, що на цьому вам заощадити не вдасться.
  • Інтернет. Звичайно ж, вам не обійтися без інтернету. Зараз всі працюють через всесвітню мережу - спілкуються з клієнтами і партнерами, відправляють листи, відповідають на питання. Вам потрібно зробити свій сайт, адже більшість потенційних клієнтів шукають перевізника саме там. Постарайтеся продумати дизайн сайту, він повинен не тільки залучати оформленням, а й бути функціональним.

Як бачите, з вантажоперевезень не так вже й просто, але якщо ви будете відповідально підходити до цього, у вас обов'язково все вийде.