Як відкрити бізнес по організації вечірок

Люди в костюмах гуляють на маскарадною вечірці

Якщо ви хочете побудувати свій бізнес з організації вечірок, але не знаєте як це зробити, то в цій статті зможете побачити з чого потрібно почати і що для цього знадобиться.

Зміст статті:

  • ІП або ТОВ, що краще?
  • Що потрібно, щоб створити бізнес по організації вечірок
  • Офісне приміщення для агентства з організації свят
  • Устаткування і штат
  • Як рекламувати агентство по організації вечірок
  • витрати
  • Скільки можна заробити?

ІП або ТОВ, що краще?

З юридичної точки зору найкраще створити товариство з обмеженою відповідальністю. Цей варіант найбільш підходящий, так як основними замовниками виступають юридичні особи.

Успіх бізнесу з проведення свят, весіль та вечірок безпосередньо залежить від місцевості, в якій ви плануєте його організувати.

Якщо це велике місто, то конкуренція буде дуже високою. Якщо ж місто середніх розмірів, то розкрутитися буде простіше.

Що потрібно, щоб створити бізнес по організації вечірок

Для того щоб відкрити агентство з проведення свят необхідно сформувати штат співробітників, а також придбати необхідне для роботи обладнання. Кількість працівників залежатиме від масштабів вашої компанії.

Необхідно проаналізувати стан ринку у вашій місцевості. Зверніть увагу на кількість подібних агентств, а також, які послуги вони ще не пропонують.

необхідно знайти моменти, якими ви будете вигідно відрізнятися від інших агентств.

Офісне приміщення для агентства з організації свят

У агентства по організації вечірок повинен бути власний офіс. Необхідно уважно поставитися до місця розташування приміщення для офісу, щоб воно було максимально зручним для клієнтів.

Краще щоб в офісі було два приміщення. Одне приміщення можна використовувати для співробітників, інше для переговорів з замовниками.

Тому загальна площа офісного приміщення повинна становити близько 40 кв. м.

Ще одним важливим аспектом є правильна стилістика приміщення офісу, яка повинна відповідати діяльності агентства.Ремонт повинен підвищувати настрій і показувати, що будуть такими ж цікавими і веселими.

Устаткування і штат

Наступним кроком є ​​покупка необхідного обладнання для офісу. Кожному менеджеру знадобиться особистий комп'ютер з виходом в інтернет. Також в офісі повинен бути принтер і факс. Агентству також знадобиться автомобіль, проектор, монтажні елементи для сцени та інше обладнання.

Коли офіс повністю готовий, можна почати займатися пошуком співробітників. Співробітники агентства поділяються на менеджерів із залучення клієнтів і тих, хто безпосередньо братиме участь в проведенні заходів. Клоуни, ведучі та актори можуть не перебувати в постійному штаті агентства.

Як рекламувати агентство по організації вечірок

Потім можна займатися рекламою свого бізнесу. своє агентство безліч.

наприклад, це може бути створення власного сайту агентства, використання засобів масової інформації або маркетинг по телефону.

Спочатку клієнтів може бути трохи, але після їх кількість буде зростати.

Витрати

Ну ось, ми і підійшли до найголовнішого, до необхідних витрат. Для старту вам знадобитися:

  • 300 тисяч гривень на річну оренду офісу;
  • 50 тисяч гривень на креативний ремонт офісу;
  • 100 тисяч гривень на обладнання;
  • 400 тисяч гривень на рік на зарплату чотирьом менеджерам

Разом, виходить близько 850 тисяч гривень.

Скільки можна заробити?

Організація вечірок за раз може приносити близько 50 тисяч гривень. Таким чином, доходи розкрученого агентства в рік можуть досягати 20 мільйонів гривень.

Звичайно, щоб досягти такого рівня доходів, потрібно попрацювати і накопичити свою клієнтську базу. З цього видно, що отримувати реальний прибуток на і весіль і окупити всі свої витрати можна приблизно через півтора роки активної роботи агентства.