Як відкрити бізнес по ремонту і обробці приміщень

робочі будівельники

У цій статті докладно розповімо, як відкрити бізнес по ремонту і обробці приміщень. Розберемо, як шукати робітників і просувати свій бізнес, а також скільки грошей потрібно вкласти у відкриття фірми.

Зміст статті:

  • Реєстрація
  • Перелік послуг
  • офіс
  • Пошук працівників
    • Кращі способи знайти робітників:
  • Реклама і пошук клієнтів
  • Витрати і прибуток

Реєстрація

начинающей конторі варто зареєструвати ІП і вибрати якомога більше кодів КВЕД. Практично для кожного виду робіт є свій код. Тому вибирайте практично всі підрозділи з наступних груп: 43.2 - «Виробництво електромонтажних, санітарно-технічних та інших будівельно-монтажних робіт», 43.3 - «Роботи будівельні оздоблювальні», 43.9 - «Роботи будівельні спеціалізовані інші».

Для проведення ремонту та оздоблення приміщень вийде обійтися без спеціальної ліцензії.

Перелік послуг

Найбільш вигідні види ремонту - косметичний і економ-класу, в цьому сегменті найбільше замовників. Поширені і популярні види послуг:

  • Ремонтно-оздоблювальні (укладання плитки, кахлю, поклейка шпалер, штукатурка і фарбування і т. Д.);
  • перепланування;
  • Монтаж електромережі;
  • Санітарно-технічні роботи;
  • Монтаж вікон і дверей.

Вигідно надавати клієнту повний перелік послуг і пропонувати ремонт і обробку «під ключ». Особливу увагу приділяйте термінів виконання: прострочення загрожує штрафами. Тому при складанні договору з власником нерухомості залишайте «в запасі» хоча б пару днів понад норму.

Офіс

Для зустрічей з замовниками досить невеликого офісу на 20 кв. м в одному з центральних районів міста. Окремий склад невеликої компанії не потрібно, в офісі можна обладнати стелажі для зберігання інструментів. Оренда приміщення потребуватиме вкладень в розмірі 200 $ в місяць.

Пошук працівників

Найкращий і недорогий варіант - найняти робітників з числа емігрантів. Добрі відгуки отримує праця таджиків і узбеків. Важлива умова - наявність у ремонтників дозволу на трудову діяльність. Оплата відрядна - відсоток від виконаного замовлення. Знадобиться сформувати бригаду з чотирьох осіб, а ви станете бригадиром.

Кращі способи знайти робітників:

  • Оголошення в Інтернеті (сайти: ремонтніку.рф, kazakh.ru, novactroy.ru, kvartirant.ru, irr.ru та ін.) Ви можете вивчити пропозиції працівників і викласти своє оголошення. Тоді вам залишиться приймати дзвінки і проводити зустрічі з кандидатами, щоб оцінити їх кваліфікацію;
  • Розклеювання оголошень про пошук співробітників. Розміщувати їх по всьому місту недоцільно. А ось поблизу ФМС, наприклад, цілком логічно.
  • Шукати слід майстрів різної спрямованості. В ідеалі в команді повинні бути і будівельники, і електрик, і сантехник. У пріоритеті, здатні виконувати відразу кілька функцій.

    Реклама і пошук клієнтів

    діє «сарафанне» радіо, замовники часто вибирають виконавців за відгуками. Але клієнтська база напрацьовується роками, для цього бригаді потрібно якісно і в строк виконувати замовлення.

    Інші способи пошуку клієнтів:

    • Створення сайту в інтернеті і його просування, замовлення платної реклами в пошукових системах. Для сайту важливо розробити портфоліо з прикладами виконаних замовлень;
    • Налагодження контактів із забудовниками. За певний відсоток вони будуть самі рекомендувати вашу фірму покупцям квартир. А кожної нової квартирі потрібні ремонт і обробка. Ще один варіант співпраці - розміщення банерної реклами на огорожах будівництва;
    • Партнерство з приватними керуючими житловими компаніями. Так можна отримувати кілька великих замовлень на території одного об'єкта. Це позбавить від витрат на транспортування працівників і устаткування;
    • Співпраця з магазинами, що продають будматеріали, вікна, двері. Наприклад, вони можуть рекомендувати вас для установки куплених дверей, надавати вам знижку на матеріали (бонус для ваших клієнтів) або просто розміщувати вашу рекламу в магазині;
    • Для vip-сегмента підійде домовленість з дизайнерами інтер'єрів. При розробці вони опрацьовують все до дрібниць, аж до того, кому краще довірити ремонт і обробку приміщення.

    Витрати і прибуток

    Вкладення в бізнес складуть приблизно 7-8 тисяч доларів. Сюди входять реєстрація фірми, оренда офісу на три місяці вперед, покупка інструментів і просторого автомобіля ( «Газель», наприклад), реклама. Ремонтуючи в місяць 2-3 квартири «під ключ», бригада буде заробляти 6000-8000 $, будматеріали закуповуються замовником окремо. Після виплати зарплат «чиста» прибуток фірми складе 2000-3000 $.

    Щоб бізнес процвітав, стежте за якістю послуг і постійно шукайте нових партнерів. Подібні роботи найбільш затребувані у великих містах з активною забудовою і ринком нерухомості. часто має графік, розписаний на кілька місяців вперед.

    HD відео по темі: