Як відкрити Старбакс по франшизі
На подив багатьох новачків ресторанного бізнесу, популярна на заході франшиза Старбакс не особливо затребувана серед російських підприємців. Невелика кількість кав'ярень під знаменитим брендом відкрито лише в кількох великих містах, але масового розвитку франшиза не отримала. Чому склалася така ситуація і які умови покупки даної франшизи викликають складності, ви дізнаєтеся з цієї статті.
Зміст статті:
- Франшиза або ліцензія
- Вартість і початкові вкладення
- Особливості кав'ярень і окупність
- умови отримання
- Як отримати ліцензію
Франшиза або ліцензія
Власники бренду Starbucks наполягають на тому, що франшиз, в загальноприйнятому вигляді, вони не продають, а поширюють ліцензії, що дозволяють підприємцям відкривати заклади під їх маркою. Основною стратегією поширення кав'ярень Starbucks на ринку є поглинання дрібніших підприємств або організація на їх основі спільних підприємств.
З приватними підприємцями компанія вважає за краще працювати на основі ліцензійних договорів. На відміну від франшизи, такі договори передбачають більш жорсткі умови для підприємців: суворе дотримання умов, прописаних у договорі, і мінімальну підтримку з боку власника бренду. По суті, компанія дозволяє лише використовувати своє ім'я, і уважно стежить за відповідністю підопічного закладу високим стандартам кав'ярень елітного рівня.
Вартість і початкові вкладення
Вартість ліцензії та розмір щомісячних платежів розраховуються власниками бренду в індивідуальному порядку, після звернення бізнесмена в компанію і подання ним докладного бізнес-плану.
Крім витрат на ліцензію і виплати брендодержателю, потрібна серйозна сума для відкриття закладу під гучним ім'ям. Виходячи з рекомендованих розмірів від 60 кв. метрів, сума стартових вкладень буде коливатися від 120 до 150 тис. доларів. Витрати включають: ремонт та оформлення залу, обладнання робочих місць фірмовою технікою, а також закупівля продуктів і напоїв.
Особливості кав'ярень і окупність
Заклади мережі Starbucks популярні серед забезпеченого або середнього креативного класу: бізнесмени, творчі працівники та менеджери можуть собі дозволити провести обідню перерву або вечір за чашкою кави, вартістю від 150 гривень. Відповідно, кав'ярні такого рівня будуть окупатися і приносити прибуток лише в крупних російських містах, або в містах з високим туристичним потоком. Але, навіть при сприятливих умовах, термін окупності бізнесу скласти 2-2,5 року.
Умови отримання
Компанія Старбакс строго підходить до відбору кандидатів для видачі ліцензій. Всі заявки розглядаються в індивідуальному порядку, а претенденти повинні відповідати певним умовам:
- Мати у власності приміщення потрібної площі, розташоване в місці з великою прохідністю і гарантувати можливість його переобладнання відповідно до вимог компанії.
- Володіти сумою, достатньою для покупки ліцензії і організації бізнесу (не менше 170 тис. $).
- Бути успішним і відомим бізнесменом з бездоганною репутацією в банках, державних і податкових органах.
- Мати продуману стратегію розвитку і детальний бізнес-план по окупності кав'ярні.
Після отримання ліцензії і початку роботи, потрібно бути готовим до суворого і постійного контролю представників Starbucks за всіма етапами діяльності.
Як отримати ліцензію
Отримати ліцензію на право роботи під брендом Starbucks можна лише безпосередньо від компанії. Для розгляду заявки її потрібно скласти англійською мовою та надіслати через спеціальну форму на офіційному сайті. Заявка повинна містити інформацію про вас, ваш бізнес і фінансових можливостях, а також детально розкрити вигідність і обгрунтованість пропонованої угоди.
Офіційна адреса сайту для заявок: http://www.starbucks.com/
Якщо ви володієте достатнім стартовим капіталом і відповідаєте вимогам, що пред'являються компанією Старбакс до заявників - спробуйте стати її партнером. Розкрученість марки, невелика конкуренція, унікальний і якісний продукт - це хороші показники для організації успішного бізнесу.
Відео по темі: