Як відкрити свою клінінгову компанію з нуля

Співробітники клінінгової компанії прибирають офіс

Для тих, хто задумався, як відкрити клінінгову компанію, ми розробили детальну схему відкриття такої фірми. З чого почати, кому пропонувати свої послуги, і що потрібно, щоб досягти успіху?

Зміст статті:

  • Нюанси бізнесу і затребувані типи робіт
  • Реєстрація
  • офіс
  • Устаткування для клінінгової компанії
    • обладнання для прибирання
    • Меблі і техніка
  • персонал
  • Пошук замовників
  • Витрати і прибуток

Нюанси бізнесу і затребувані типи робіт

Клінінг - це діяльність з прибирання приміщень на договірній основі. Існує три основних напрямки: разова прибирання (наприклад, квартири після ремонту), регулярне обслуговування підприємств (офісні центри, гіпермаркети і т. Д.), Спеціалізація на конкретних послугах (чищення килимів, миття вікон та ін.)

Щоб справа швидше окупилося і приносило більше прибутку, особливо в маленькому місті, варто зупинитися на універсальному варіанті. Так ви швидше наберете клієнтську базу і отримаєте популярність серед замовників.

На ринку клінінгу зараз найбільше затребувані мийка стекол, генеральне прибирання, наведення чистоти після ремонту і будівництва, чищення килимів та м'яких меблів.

Реєстрація

Щоб почати заробляти гроші на чистоті, потрібно відкрити ТОВ або ІП. відповідні коди КОАТУУ: 74.70.1 - «Прибирання та чистка житлових і виробничих приміщень», 90.00.3 - «Прибирання території та виконання аналогічної цього діяльності».

Якість послуг має відповідати ГОСТу Р 51870-2002 про прибирання будинків і різних споруд.

Офіс

Офіс фірми по прибиранню квартир та інших приміщень варто розмістити в спальному районі або ближче до околиці міста, розташування в центрі не обов'язково. Клієнт рідко приїжджає в офіс, зазвичай оцінка обсягу робіт та укладання договору відбуваються на території замовника. Власне простір необхідно для проведення співбесід з працівниками та зберігання інвентарю.

Досить приміщення площею 20-25 квадратних метрів, що складається з двох кімнат. Перша - робоче місце керівника, друга - під інвентар та пральну машину. Місячна оренда становитиме 300-350 $.

Устаткування для клінінгової компанії

Для обслуговування квартир і невеликих офісів досить мінімального комплекту, що складається з ручного інвентарю. Але для очищення приміщень комерційного призначення, виробничих і торгових площ знадобляться спеціальні збиральні машини.

Обладнання для прибирання

Щоб повністю укомплектувати, вам знадобляться:

  • Миття підлоги (3 штуки) - 3000 $. Хороші виробники - Cleanfix, Karcher, Columbus, Lavor, Fiorentini;
  • Промислові пилососи (4 шт.) - 400 $. Metabo, Karcher, Einhell, Bosh, Енкор;
  • Натирачі (2 шт.) - 370 $. Mint, Karcher;
  • Пароочищувачі (2 шт.) - 200 $. Sinbo, Rolsen, Endever;
  • Машина для сушіння килимів - 450 $. Cleanfix, Numatic, Tennant, Truvox, ChaoBao;
  • Спеціальні візки на колесах (6 од.) - 400 $. «Вермоп», Cleanfix, TTS;
  • Збиральні відра на колесах з віджиманням (5 од.) - 280 $. Bol Equipment, Baiyun Cleaning, TTS;
  • Звичайні відра (10 шт.), Швабри плоский моп (4 шт.), Скребки, серветки і ганчірочки для протирання пилу, щітки для миття вікон, мішки для сміття - 250 $;
  • Пральна машина - 250 $. Beko, Bosh, Ariston;
  • Миючі засоби та побутова хімія (очисники, засоби для догляду за різними поверхнями, чищення килимів і оббивки та ін.) - 800 $. Це запас на кілька місяців. Популярні фірми-виробники: Econom, Anticid, «Хімітек», «Тану».

Кожному працівникові потрібно комплект спецодягу: комбінезон, футболка, головний убір, рукавички (матерчаті і гумові). На шість прибиральників знадобиться близько 180-200 $.

Меблі і техніка

Це не все, що потрібно, щоб відкрити клінінгову компанію. Офісу потрібні стелажі для зберігання інструментів і витратних матеріалів, шафи, два столи зі стільцями для директора і адміністратора, комп'ютер, телефон, принтер, стільці і диван для відвідувачів. На це піде приблизно 800 $.

Скільки потрібно грошей на оснащення клінінгової компанії? З урахуванням миючих засобів і одягу для співробітників отримуємо стартову суму в 7300-7400 $.

Персонал

На початковому етапі досить восьми працівників. Це директор (він же - власник фірми), адміністратор на телефоні і 6 прибиральників. Один клинер обслуговує в середньому 500-900 кв. м. площі за робочий день, якщо мова йде про офісних або торгових центрах. Близько 100-200 кв. м. - у випадку з житловими об'єктами.

Важливі поради: з клінерами варто укладати договір про матеріальну цінність (інакше в разі псування майна відповідальність ляже на контору) і при орієнтації на разові замовлення не виплачуватиме оклад, а відсоток від гонорару (25-30%).

Бухгалтерію може вести аутсорсер. Щомісячний фонд зарплати (без урахування зарплати директора-власника) - 2000 $.

Пошук замовників

Кращі канали пошуку клієнтів: створення та просування свого Інтернет-сайту, платні оголошення, пряме контактування потенційних клієнтів. Власників приватних квартир, звичайно, не обдзвонити, але можна запропонувати свої послуги різним компаніям і закладам. Це офісні та бізнес-центри, торгово-розважальні центри, склади, виробничі підприємства, ресторани, магазини, об'єкти після закінчення будівельних робіт.

Витрати і прибуток

Як відкрити свою клінінгову фірму і скільки коштів знадобиться вкласти? Капітальні витрати:

  • Реєстрація - 70 $;
  • Устаткування - 7400 $
  • Оренда офісу на три місяці вперед - 1000 $;
  • Створення веб-сайту та реклама - 200 $.
  • Разом - 8700 доларів. Постійні витрати (оренда, зарплата, витратні матеріали, реклама) - 3000 $.

    Клінінгова обходиться в 0,7-0,9 $ за квадратний метр площі. В середньому, генеральне прибирання квартири оцінюється в 100-200 $, офісу - в 150-250 $, виробничого цеху - від 300 $. Це розцінки на разові роботи. Укладаючи договір на постійній основі, ви отримуєте стабільне замовлення, але робите гарну знижку.

    Регулярно обслуговуючи 2-3 компанії і виконуючи 15-20 разових замовлень в місяць, можна виручати близько 4000-4500 $, чистий прибуток - в районі 1000-1500 $ в місяць.

    Побудувати - перспективна ідея для будь-якого міста з активним діловим життям, де у людей не залишається часу на самостійне наведення порядку. Цей вид бізнесу хороший тим, що його легко масштабувати, збільшуючи штат і розширюючи клієнтську базу.