Як відкрити турагентство в Україні: скільки коштує і як правильно організувати туристичний бізнес

офіс турагентства

Якщо ви задалися питанням, як відкрити турагентство, саме час зайнятися цим прямо зараз! У зв'язку зі скасуванням ліцензування робота істотно спростилася, але і конкуренція підвищилася. Нижче ми детально розпишемо особливості відкриття турагентства з нуля, як налагодити роботу і залучити багато клієнтів.

Зміст статті:

  • Реєстрація та ліцензії
  • Вибираємо туристичні напрямки
    • Способи підбору:
  • вибираємо туроператора
  • приміщення
  • устаткування
  • персонал
  • Реклама і просування
  • Витрати і прибуток

Реєстрація та ліцензії

Зареєструвати справа стоїть в якості ТОВ, щоб підвищити рівень довіри з боку клієнтів. Основні коди КОАТУУ: 79.11. - «Діяльність туристичних агентств», а також 79.12. - «Діяльність туроператорів». Решта коди:

  • 79.90. - «Послуги з бронювання інші і супутня діяльність»;
  • 79.90.3. - «Діяльність з надання туристичних послуг, пов'язаних з бронюванням»;
  • 79.90.21. - «Діяльність туристичних агентств з надання екскурсійних туристичних послуг»;
  • 79.90.1. - «Діяльність з надання туристичних інформаційних послуг».

Робота турагентств регламентується законом «Про основи туристської діяльності в Російській Федерації».

На процедуру реєстрації знадобиться 200 доларів і місяць часу.

Вибираємо туристичні напрямки

З чого почати роботу? З розробки пропозицій і пошуку туроператорів. Тури поділяються на внутрішні і міжнародні. Більш перспективний напрямок - міжнародні. необхідно розробити 5-6 основних пропозицій, а згодом їх доповнити.

Способи підбору:

  • Наймаєте менеджерів, які мають великий досвід продажу певних турів, і формуєте відповідну пропозицію для клієнтів;
  • У вас є особистий досвід подорожей. Можна сміливо рекомендувати замовникам місця, в яких самі побували;
  • Вибираєте напрямки, виходячи з аналізу конкурентів і попиту на ринку (наприклад, Туреччина, Єгипет, Таїланд, ближня Європа);
  • На свій страх і ризик вибираєте країни і міста, які представляються вам перспективними і цікавими, цілеспрямовано їх просуваєте.
  • Є агентства, що спеціалізуються буквально на 1-2 напрямках і працюють з турами класу «VIP». Але щоб почати з цього, буде потрібно хороша реклама і вміння продавати, адже перевага завжди віддається турфірмам з досвідом.

    Гнатися за масовою аудиторією, пропонуючи відразу 10-20 варіантів, не варто. Споживач більше довіряє вузькоспеціалізованим фірмам, досконально знають свою справу.

    В останні роки набувають популярності тематичні подорожі. Розділивши їх на категорії (дитячий і пляжний відпочинок, активний відпочинок, екологічний туризм, лікувальний і т. Д.), Можна залучити більше уваги до своєї фірми.

    Вибираємо туроператора

    Прибуток і дуже залежить від оператора, що займається організацією туру. Ваше завдання - цей тур продати і при необхідності взяти на себе організацію додаткових послуг (квитки, екскурсії).

    Прибуток агентства - комісійні відрахування з продажу путівок (5-15%) і бонуси за. Фінансові відносини обумовлюються під час підписання контракту про партнерство.

    Надійний туроператор - важливий пункт. Якщо клієнт залишиться незадоволений поїздкою, то скаржитися він буде саме на фірму, яка продала путівку. Тому намагайтеся заздалегідь підібрати 10-12 перевірених досвідчених туроператорів, на кожен напрямок - не менше двох-трьох. Це потрібно для того, щоб мати можливість підібрати поїздку саме на ті дати, які хоче замовник. Де знайти і як вибрати туроператора?

    • Тематичні виставки;
    • Спеціалізовані сайти (tourindex.ru, tour-box.ru, sletat.ru).

    Серед відомих туроператорів в Україні можна назвати CoralTravel, Алеан, Sunmar, TUI.

    Приміщення

    найкраще розмістити в центрі міста, в престижному спальному районі, в бізнес-центрі або торговому центрі. Важливо привертати увагу яскравою вивіскою, акційними пропозиціями, креативним зовнішнім оформленням.

    Офіс невеликого агентства займає 30-40 квадратних метрів. Це 500-600 доларів за оренду в місяць, і близько 1000 $ - на ремонт.

    В оформленні приміщення зверніть увагу на тематичну атрибутику (Яскраві плакати, сувеніри), яка повинна налаштовувати на відповідний лад і манить в подорожі. Варто облаштувати для відвідувачів комфортну зону очікування з канапкою, журнальним столиком, кольором, журналами. Це зажадає витрат в 100-150 $.

    Устаткування

    Облаштування офісу турагентства включає закупівлю меблів, оргтехніки та проведення необхідних комунікацій:

  • Письмові столи і стільці;
  • Шафа для документів;
  • Кілька телефонів, персональних комп'ютерів і лазерний принтер;
  • Швидкісний інтернет;
  • Програмне забезпечення для отримання відомостей про турах, бронювання.
  • Витрати на облаштування офісу знаходяться в районі 600-700 дол. За умови покупки б / у комп'ютерів та принтера.

    Персонал

    Невеликому підприємству знадобляться два менеджера з продажу. Бухгалтерію краще віддати на аутсорсинг. Також необхідні послуги системного адміністратора в якості аутсорсера. На зарплату в місяць необхідно 1000-1500 $.

    Реклама і просування

    Отже, що потрібно для залучення клієнтів? Добре працює зовнішня (банери і леєрні розтяжки), обов'язково з конкретним зазначенням пропозиції. Наприклад, знижка на тури в Єгипет і Туреччину 20% або реклама певного туру за фіксованою ціною. Недорого і ефективно просуватися в Інтернеті. Створіть свій сайт з актуальними пропозиціями, рекламуйте його в пошукових системах, активно просувайтеся в соціальних мережах. В місяць йде близько 200-250 $.

    Витрати і прибуток

    При підрахунках, скільки коштує відкрити турагентство, отримуємо приблизну суму в 4500 $ з урахуванням оплати оренди на три місяці вперед і реклами на місяць. Щомісячні витрати складуть 1700-2000 дол.

    На початковому етапі варто розраховувати на продаж 40-50 путівок на місяць (дохід 2-3 тис. Дол., Чистий прибуток - 800-1200 доларів). Через півроку-рік реально вийти на 150-200 путівок в «пікові» місяці (вересень, травень, серпень) і чистий прибуток в 2500-4000 дол.

    Зібравши всі дані про те, як відкрити турфірму, можна сміливо починати працювати. Але окупиться не відразу, і в перші місяці іноді доводиться працювати в збиток. Тому потрібно мати резервний фонд і спочатку взяти обов'язки керуючого на себе.

    Відео по темі: