Кілька хороших франшиз для малого бізнесу
Підприємці-початківці, як правило, не до кінця розуміють вигідність використання франшиз для малого бізнесу. Франшиза дає її власнику право на використання торгової марки в своїй комерційній діяльності. Користуючись франшизою, франчайзер отримує можливість продавати свою продукцію на орендних правах.
За час свого існування система франчайзингу встигла зарекомендувати себе в якості швидкого способу розвитку бізнесу. Згідно з оцінками незацікавлених експертів, при використанні цієї системи 80% фірм вдається подолати п'ятирічний рубіж, в той час як більшість фірм, розкручуються з нуля самостійно, не завжди можуть прожити і двох років.
Купуючи, підприємець також отримує підтримку з боку досвідченого франчайзера, що має чітке уявлення про правила розвитку успішної справи і зацікавленого в успішності бізнесу свого підопічного, оскільки від цього залежить і його прибуток, яка полягає в розвитку ринку збуту своєї продукції.
Зміст статті:
- вартість франшизи
- Франчайзинг в Україні
- Форнетті
- Макдональдс
- Yves Rocher
Вартість франшизи
За франшизу зазвичай необхідно заплатити одноразовий паушальний внесок. Таким чином підприємець підтверджує своє право на використання франшизи.
Розмір щомісяця виплачується платежу, роялті, який є аналогом орендної плати, зазвичай становить 6% -8% від розміру обороту і виплачується тому, хто володіє торговою маркою.
Крім цих виплат, підприємець повинен розуміти, що йому доведеться витратитися на оренду приміщення, на рекламу, техніку і обладнання, виплату зарплат працівникам і т.д. Але і тут використання франшизи має свою перевагу. Франчайзер може надати своєму франчайзі інформацію щодо розміру інвестицій в новий бізнес. , Не завжди мають можливість вірно оцінити величину майбутніх витрат, це є важливим фактором.
Франчайзинг в Україні
Практика показує, що підприємці, які скористалися один раз франшизою для розвитку малого бізнесу, нерідко продовжують і далі рухатися в цьому напрямку і. Зауважимо, в Україні термін «франчайзинг» ніде нормативно не закріплений і не описаний, спостерігати використання франчайзингу можна буквально на кожному кроці. Сюди можна віднести всілякі точки швидкого харчування, автосалони, магазини різного спрямування, і багато іншого.
Форнетті
Однією з найвідоміших, широко поширилися останнім часом, є мережа торгівлі свіжою випічкою Форнетті. Компанія надає своїм франчайзі юридичну та маркетингову підтримку з питань франшизи, постачає необхідним пакетом рекламної продукції, проводить безкоштовний інструктаж співробітників, консультації по дизайнерському оформленню магазину, забезпечує швидке і кваліфіковане сервісне обслуговування обладнання, що використовується і навіть безкоштовно доставляє продукцію до магазину.
Макдональдс
Не менш відома і мережа ресторанів швидкого харчування Макдональдс, що є франчайзингової компанією з 1955 року. У випадку з Макдональдс франчайзі найчастіше купують існуючий ресторан франшизи або безпосередньо від самої компанії, або від інших франчайзі мережі Макдональдс. Кількість франчайзі, що займаються відкриттям нових ресторанів, на загальному тлі незначно.Безумовною перевагою використання франшизи від Макдональдс є популярність компанії. Наприклад, коли ці закусочні відкрилися в столиці, чергу в ресторан складалася з трьох тисяч чоловік.
На початковому етапі необхідно бути готовим сплатити від 25% до 40% загальної вартості (в залежності від того, існуючий це ресторан або новий). Цей авансовий платіж повинен бути забезпечений особистими ресурсами, використання запозичених коштів не допускається. Розмір мінімальної суми початкового внеску варіюється в залежності від ресторану і в середньому становить 300 тисяч доларів.
Yves Rocher
Компанію Yves Rocher, безперечно, варто розглядати, як приклад якісного розвитку. Звичайно, за масовістю вона поки не може зрівнятися з фаст-фудами, але популярність її неухильно зростає.
Особливістю надання франшизи Yves Rocher є сувора вимога до франчайзі щодо дотримання правил і стилістики оформлення магазинів, також велика увага приділяється різним промо-акціях.
В цілому, для розвитку малого бізнесу в Україні продовжує залишатися досить новою формою, але це не заважає багатьом компаніям продуктивно функціонувати на російському ринку.
HD відео по темі: