Що потрібно для відкриття проектно-будівельної або архітектурної організації

Офіс проектної організації

Сьогодні розповімо, що потрібно щоб відкрити проектно-будівельне або архітектурне бюро. Професія інженера стає знову затребуваною на ринку праці. На другий план відходять послуги економістів і юристів, які закінчили економічні і юридичні факультети, існуючі в кожному вищому навчальному закладі.

Молоді інженери, які отримали дипломи престижних технічних вузів Москви і інших міст, часто не планують шукати собі роботу в сторонніх організаціях. Хлопці націлені на. Одним з варіантів такого роду бізнесу може стати відкриття проектного бюро. Тут найважливіше - визначити спеціалізацію майбутнього проектного бюро.

Зміст статті:

  • Варіанти спеціалізацій проектно-будівельної або архітектурної організації
  • вивчення конкурентів
  • Як отримати ліцензію?
  • Витрати проектної організації
  • Просування і реклама
  • Доходи і витрати

Варіанти спеціалізацій проектно-будівельної або архітектурної організації

  • Проектування в області будівництва (тут вибір широкий: від проектування інженерних комунікацій до створення архітектурного бюро);
  • Розробка і установка програмного забезпечення різного профілю спрямованості (від створення антивірусних блоків до впровадження операційних систем);
  • Дизайнерські бюро (розробка різних рекламних матеріалів, підтримка і розробка сайтів компаній, розробка логотипів і рекламних концепцій для замовника).

В основі вибору спеціалізації повинні лежати вміння тих інженерів, які планують відкриття подібного. Майбутні власники проектного бізнесу повинні чітко прорахувати прибутковість і рентабельність своїх послуг.

Вивчення конкурентів

Важливою умовою є вивчення компаній-конкурентів в даному сегменті бізнесу. Необхідно розуміти, під силу чи новачкові такий вид діяльності.

Звичайно, одним з найприбутковіших варіантів є проведення геологорозвідувальних робіт з видобутку вугілля і нафти. Але в цей ринок новачкові потрапити занадто складно, тому розглянемо більш прості напрямки проектних організацій, створення будівельної або архітектурної компанії.

Всі види діяльності подібних інженерних організацій ліцензуються.

Як отримати ліцензію?

Розглянемо варіант отримання ліцензії на здійснення ремонтних та оздоблювальних робіт. Таку ліцензію видають тільки на юридичну особу - зареєстровану організацію (ТОВ, ЗАТ, ВАТ) або індивідуального підприємця (ІП).

Ліцензію отримують в Державному комітеті з питань комунального будівництва Російської Федерації і діє вона 5 років. У цьому документі будуть вказані всі види робіт, які може проводити організація.

Чи не на всі види діяльності можна отримати ліцензію компанії-новачкові - треба добре зарекомендувати себе на ринку, опрацювати в цій сфері кілька років, показуючи результати праці.

Кожен вид ліцензії має на увазі ряд вимог. Якщо компанія отримує ліцензію на ведення архітектурних робіт (розробку інженерних проектів, створення технічних завдань при розробці проекту житлових будинків і приміщень) обов'язково:

  • Наявність в штаті компанії кількох інженерів-проектувальників з профільною освітою і досвідом роботи в подібній компанії більше трьох років за фахом;
  • Наявність в штаті професійних архітекторів з підтвердженим дипломом освітою;
  • Присутність на балансі організації необхідного обладнання (комп'ютерів, сканерів, принтерів) для розробки проектів;
  • Наявність вузькоспеціального програмного забезпечення для реалізації майбутніх проектів (всі програмні продукти повинні бути ліцензійними).

Для отримання ліцензії необхідно буде зібрати цілий пакет нотаріально завірених документів: довідок, виписок і укладених договорів. Однією з вимог комітету є оплата державних мит на ліцензування.

Для економії часу можна звернутися в компанію, яка займається допомогою в зборі документації для отримання ліцензій. Цей варіант буде простіше, але і дорожче.

Після отримання ліцензій майбутнім проектувальникам необхідно буде знайти офісне приміщення. На ринку оренди нерухомості можна знайти влаштовує вас варіант - від самого бюджетного до офісу в елітному бізнес-центрі.

Витрати проектної організації

Найважливіша стаття витрат проектної організації - витрати на персонал. Щоб досягти результатів швидких і якісних, необхідно залучити на роботу висококваліфікованих фахівців - вони в короткі терміни виведуть компанію на високий рівень. Але фахівці такого рівня повинні отримувати достатньо високу заробітну плату, що теж необхідно врахувати при прорахунку своїх витрат.

Просування і реклама

На ринку надання проектних інженерних рішень дуже високий рівень конкуренції. Зараз працюють тисячі підприємств, які надають подібні послуги. Щоб не бути як всі, вам необхідна широка рекламна і маркетингова компанії. Важливі аспекти рекламної компанії:

  • Створення і просування сайту із зазначенням всіх послуг і цін (це завжди привертає споживача).
  • за інтересами в соціальних мережах.
  • Реклама в періодичних спеціальних виданнях.

Всю краще доручити добре себе зарекомендував рекламному агентству, і фахівці швидко виведуть в топ ваш сайт і направлять рекламу безпосередньо на споживачів.

Доходи і витрати

Підрахуємо приблизний бюджет:

  • Оренда офісу - 20 тисяч в місяць;
  • Пошук персоналу через рекрутингове агентство - 10 тисяч;
  • Зарплата безпосередньо співробітникам - 140 тисяч, але це сильно залежить від регіону;
  • Оформлення ліцензії - 40 тисяч;
  • Рекламна кампанія - 20 тисяч.
  • Всі цифри дані з розрахунку витрат на один місяць (крім послуг підбору персоналу).

    проектного бюро вимагає пристойного стартового капіталу, але якщо все правила дотримані, то прибуток почне з'являтися вже після 5-7 місяців.