Туризм щодо як ідея хорошого бізнесу

Дівчата і пиво

У даній статті розглянута цікава ідея бізнесу: подієвий туризм, яка буде близька підприємцям, які мають організаційними навичками і вміють водити автомобіль.

Зміст статті:

  • варіанти
  • Найперспективніші види подієвого туризму:
  • організація
  • Пошук клієнтів
  • Витрати і доходи

Варіанти

Подієвий туризм - це виїзди людей на всілякі заходи і фестивалі в інше місто або країну. Розглянемо цю бізнес ідею на прикладі виїздів на всілякі події в Україні.

Найперспективніші види подієвого туризму:

  • спортивні заходи (виїзди на чемпіонати, іподроми, змагання);
  • музичні фестивалі;
  • релігійні свята;
  • дні відкритих дверей в музеях, виставкових центрах;
  • покази мод;
  • концерти і театральні вистави;
  • гастрономічні заходи (врожаю, меду, пива, вина).

Найбільший потік туристів припадає на вихідні та святкові дні. Масляна, День Захисника Вітчизни, Пасха, Новорічні свята - це час, коли організатору виїзних турів надається можливість заробити чималі гроші.

Організація

Спочатку визначаємося з тематикою і місцем подорожі. На прикладі розглянемо виїзний тур з Москви в село Морозова під Сергієвому Посаді (близько 100 км шляху в один кінець). Щорічно там проходить історичний Середньовічний фестиваль Ritter Weg. Поїздка на цей захід, наприклад, буде цікава любителям історії, легенд, лицарського багатоборства.

Щоб перша поїздка не стала останньою, необхідно забезпечити комфорт і цікаву програму для туристів. Комфортна поїздка - це вже 50% успіху, тому необхідно купити або взяти в оренду мікроавтобус. Для початку підійде б / у автобус (бажано, іноземного виробництва) на 20-30 місць. Припустимо, перевозити людей ми будемо самостійно (це заощадить кошти на послуги водія). Автобус повинен бути оснащений кондиціонерами, зручними кріслами, в ідеалі - телевізором.

Далі розробляємо план екскурсії (прямо по годинах). У Морозова це може бути відвідування фестивалю, оренда намети в таборі, екскурсія з гідом, можна включити додаткові послуги (фотосесія, прогулянка на конях).

Пошук клієнтів

Щоб бізнес мав успіх, важливо не тільки вибрати популярне місце, але і залучити цільову аудиторію. Розповісти про себе можна на тематичних форумах, у спільнотах соціальних мереж, присвячених туризму і поїздкам по Україні.

В ідеалі - створити власний сайт або групу Вконтакте або Одноклассниках, з хорошими статтями і фотографіями. Там можна описати план і варіанти екскурсій, оновлювати інформацію по датах початку і закінчення заходів, ціни. Можна помістити рекламу не тільки в інтернеті, але і в друкованих виданнях (газети, журнали), на радіо.

Витрати і доходи

Розрахуємо початкові витрати. Припустимо, поїздка здійснюється на відстань 100 км. Тут буде два варіанти: перший передбачає покупку мікроавтобуса (для прикладу візьмемо машину на 24 місця), другий - його оренду.

При покупці потрібно близько 19 000 $ (середня ціна на Hyundai County 2008 року). Для розрахунку місячного доходу припустимо, що організовуємо три поїздки в тиждень (в місяць 12).

Середня ціна екскурсії на людину складе близько 50 $. При повній завантаженості автобуса 1 200 $ ми отримуємо за одну екскурсію, 14 400 $ - загальний місячний дохід. Чистий прибуток складе 14 400 $ - вартість бензину (20 л за поїздку туди-назад коштує близько 20 $, множимо на кількість екскурсій, отримуємо 240 $) і екскурсії чи білетів (20 $ * 24 * 12 = 5 760 $ в місяць) = 8 400 $ щомісяця. Таким чином, покупка автомобіля окупиться вже через три місяці.

Оренда обійдеться 250 $ на добу. Чистий прибуток складе: 14 400 - (250 * 12 = 3000 $) - екскурсії = 5640 $. Варто зауважити, що розрахунок зроблений з урахуванням повної завантаженості автобуса (таке буває не завжди) і безкоштовної реклами. Надалі можливий розвиток бізнесу, покупка ще одного автобуса, збільшення кількості поїздок.

Таким чином, організація подієвого туризму - відмінний варіант заробітку для тих, хто любить і вміє організовувати виїзні заходи. Важливо знайти підходящу клієнтуру і забезпечити цікаву програму заходу.

Відео по темі: