Готовий приклад бізнес-плану салону краси з розрахунками

Красива дівчина в салоні краси

Представляємо вашій увазі готовий бізнес-план салону краси. Це своєрідний графік роботи над проектом, планування витрат і прорахунок ризиків. Нижче ми склали детальний бізнес-план для відкриття невеликого підприємства з розрахунками і корисними нюансами.

Зміст статті:

  • резюме
  • зразок:
    • Послуги, що надаються:
  • аналіз ринку
  • організація бізнесу
  • маркетинговий план
    • Імідж і реклама
    • канали просування
    • Методи стимулювання збуту
  • ціноутворення
    • перукарня
    • макіяж
    • Догляд за нігтями
    • Депіляція й епіляція
    • косметологія
    • Догляд за тілом
    • обгортання
      • солярій
  • Виробничий план
  • Технічна база
    • Зона очікування
    • перукарський зал
    • Кабінет догляду за нігтями
    • візаж
    • косметологічний кабінет
    • Догляд за тілом
    • солярій
  • організаційний план
    • план запуску
  • ризики
  • Фінансовий план
    • Капітальні витрати ($)
    • Витрати щомісячні (дол.)
  • Ефективність і дохід

Резюме

Перший пункт з основними даними проекту.

Зразок:

Діяльність: послуги в сфері краси.Місцезнаходження: вказуються місто і район, в якому відкривається підприємство, чисельність населення.Площа: 70 квадратних метрів.Форма володіння: оренда.Графік: 9: 00-21: 00, без вихідних.

Послуги, що надаються:

  • Перукарні (в т. Ч. Нарощування волосся);
  • Манікюр та педикюр (в т. Ч. Наращивание ногтей);
  • епіляція;
  • Косметологія, в тому числі апаратна;
  • Догляд за тілом (обгортання, масаж);
  • Засмага в солярії.

Аналіз ринку

Цільова аудиторія - люди у віці 18-45 років. При цьому велика частина клієнтури - це жінки 20-35 років (близько 70%), близько 20% відвідувачів - люди 35-45 років, решта 10% - люди похилого віку і підлітки.

Найбільш вдалий вибір місця розташування - спальний район, забудований багатоповерховими будинками. У цьому випадку (за умови розміщення в великому місті) потенційними клієнтами закладу стануть приблизно 30-40 тисяч людей.

Перед початком роботи проаналізуйте всі установи, розташовані в цьому районі, їх перелік послуг і цінову політику. На кожного конкурента розробіть свою перевагу. Наприклад, «захистом» від великого закладу стане послуга, яку пропонуєте тільки ви, яскрава вивіска, демократичні ціни.

Організація бізнесу

Даний пункт передбачає опис реєстрації підприємницької діяльності, отримання дозволів, вибору системи оподаткування.

Відкриваємо ІП зі спрощеним оподаткуванням. Коди КВЕД:

  • 93.02 Надання послуг перукарнями та салонами краси (сюди входять стандартні перукарні процедури, макіяж, манікюр).
  • 93.04 Фізкультурно-оздоровча діяльність (масажі, солярій).
  • 85.14 Інша діяльність у сфері охорони здоров'я.
  • 52.13 Інша роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах.
  • 52.33 Роздрібна торгівля косметичними та парфумерними товарами.
  • Пакет документів, з яким можна починати працювати: дозволу від Санепідемстанції, Держпожнагляду. Для косметологічних процедур, епіляції, масажу потрібна медична ліцензія. Розраховуючи, скільки коштує відкрити салон краси, починайте саме з цих витрат.

    Маркетинговий план

    Щоб клієнт звернувся до вас, розробіть конкурентні переваги. Наприклад, середній ціновий сегмент при високій якості, великий асортимент процедур, знижки та бонуси для постійних клієнтів.

    Імідж і реклама

    Щоб почати таку справу з нуля, знадобляться:

    • Зовнішня вивіска (близько 500 $);
    • Розробка фірмового стилю, логотипу (100-150 $);
    • Розробка і просування сайту (150-350 дол.);
    • Роздаткові друковані матеріали: листівки, візитки (150 $);
    • Розміщення в популярному жіночому журналі (близько 300 $).

    Канали просування

    Ефективно просувати заклад можна за допомогою сайту, спільнот в соціальних мережах (ВКонтакте, Facebook, Instagram). Найважливіший канал - самі клієнти, «сарафанне радіо».

    Методи стимулювання збуту

    Підвищити попит і привернути увагу можна промо-акціями:

  • Урочиста церемонія відкриття з розіграшем подарунків і роздачею сертифікатів зі знижками.
  • Продаж подарункових сертифікатів. Особливо актуально до свят - 14 лютого, 8 березня, Новий рік. Цільова аудиторія - чоловіки, які хочуть зробити подарунок коханій, і жінки, які вибирають подарунок для подруги.
  • При замовленні комплексу процедур перша процедура проводиться безкоштовно. Це допоможе відвідувачу переконатися в ефективності ваших методів і не відлякає «необгрунтованої ціною».
  • Ціноутворення

    З огляду на орієнтацію закладу на середню (і трохи вище середньої) цінову категорію, розробляємо прейскурант. Наведемо практично готовий приклад з найприбутковішими і затребуваними послугами (ціни вказані в доларах):

    Перукарня

    • Стрижка. Жіноча - 7-8, чоловіча - 5;
    • Укладання - 4-5;
    • Тонування - 8;
    • Мелірування - 13;
    • Ламінування - 15;
    • Випрямлення волосся - 23;
    • Хімічна завивка - 30-38;
    • Нарощування волосся - 70-120.

    Макіяж

    • Денний - 13;
    • Вечірній - 23;
    • Весільний - від 25;
    • Нарощування вій - 23;
    • Нарощування брів - 30;
    • Корекція брів - 4.

    Догляд за нігтями

    • Манікюр - 5;
    • Педикюр - 11;
    • Парафінотерапія - 4;
    • Нарощування нігтів - 12-30 залежно від технології.

    Депіляція й епіляція

    • Депіляція гомілки - 8;
    • Депіляція стегон - 8;
    • Депіляція рук - 8;
    • Депіляція пахв - 6;
    • Класичне бікіні - від 8-ми;
    • Глибоке бікіні - 18;
    • Електроепіляція - 16 / год;
    • Лазерна епіляція - 4,5 / 1 кв. см;
    • Фотоепіляція - від 55.

    Косметологія

    • Ультразвукова чистка обличчя - 26;
    • Відбілювання з вітаміном С - 15;
    • Масаж особи - 12;
    • Пілінг обличчя - 30-60;
    • Корекція мімічних зморшок (ботокс, релатокс, Ксеомін) - 4 / одиниця;
    • Антикуперозна програма - 29-38;
    • Збільшення губ за допомогою ботокса - 5 / одиниця, (близько 150 - повний курс).

    Догляд за тілом

    • Масаж - від 13;
    • Лімфодренажний масаж - від 23, загальний - 70 / год;
    • Вакуумно-роликовий масаж - 15 / сеанс;

    Обгортання

    • Медове - 20;
    • Водорослеве - 23;
    • Шоколадне - 23;
    • Термообёртиваніе - 46.
    солярій

    3-4 / 10 хвилин.

    Виробничий план

    Щоб установа приносило гарний прибуток, всередині потрібно розмістити якомога більше робочих місць.

    Вимоги до приміщення:

    • Окремий вхід;
    • Водопостачання холодне і гаряче. Вода повинна надходити не тільки в підсобні приміщення, а й в робочу зону;
    • Гарне освітлення - денний плюс штучне світло - всього близько 30-35 ламп;
    • Проточна вентиляція і система кондиціонування;
    • Система пожежної безпеки.

    Проект передбачає правильне розділення приміщення на зони:

  • Ресепшн, гардероб - 9 кв. м;
  • Перукарський зал - 15 кв. м;
  • Зона візажиста - п'ять квадратних метрів;
  • Зона майстра манікюру - 6 кв. м;
  • Масажний кабінет - 11 квадратних метрів;
  • Косметологічний кабінет - 10 кв. м;
  • Солярій - вісім квадратних метрів;
  • Підсобне приміщення - 3 кв. м;
  • Душова - три квадратних метри.
  • Оренда такого приміщення обійдеться близько 900 доларів на місяць.

    Технічна база

    Найважливіше вкладення - це обладнання. Відкриття салону краси вимагає закупівлі наступного обладнання і меблів для облаштування закладу (ціни в доларах):

    Зона очікування

    • Стійка ресепшн - 300;
    • Касовий апарат - 180;
    • Комп'ютер, телефон - 300;
    • Шафа для речей - 230;
    • ЖК телевізор - 240;
    • Диван - 150;
    • Журнальний столик - 70.

    Перукарський зал

    • Два крісла - 300-400. Хороший вибір недорогих гідравлічних крісел дає марка Імідж-інвентор.
    • Робоче місце з дзеркалом (Два) - 300. Імідж-інвентор або Panda.
    • Сушуар - 150. Недорогий можна придбати від компанії Профрешеніе, варіант подорожче і якісніший товар - від італійської компанії Vision.
    • климазон (Два) - 550. У середній ціновій категорії популярні польські «Гармоні», італійські EGG, Ceriotti.
    • Крісло з мийкою - 240. Кращі і недорогі виробники - Імідж-майстер, Імідж-інвентор.
    • мийка - 130. Рекомендовані і якісні за невеликі гроші - італійська Laguna, «Соната» від Імідж-інвентор.
    • стерилізатор - 55. Sanity, Germix.
    • візок (Дві) - 96. Modus, Artecno.

    Кабінет догляду за нігтями

    • Манікюрний стіл - 90. Кращі варіанти пропонують Artecno, Медісон, Евромедсервіс.
    • Стійка - 110. Artecno.
    • Апарат для манікюру - 300. Saeshin, Евромедсервіс.
    • Манікюрна витяжка - 60. Ultratech.
    • УФ лампа - 50. Germix, Yoko.
    • Стільці (два) - 330. Lemi, СалонІСПА.
    • Воскоплави, обладнання для парафінотерапії - 100. Yoko, Медісон.
    • Полки - 75. Lemi, Armando.
    • Ванна для педикюру - 30. Polaris, Профрешеніе.
    • Підкорений апарат - 1000. Podomaster, Unitronic.

    Візаж

    • Крісло - 40. Імідж-майстер, Lemi.
    • Дзеркало і стіл - 230. СалонІСПА, J-Mirror.

    Косметологічний кабінет

    • «Топлазер» для фотоепіляції - 4600.
    • Апарат для вакуумно-роликового масажу «Діфлексі» - 5300.
    • апарат пресотерапії «Блумун» - 2300.
    • Апарат для ультразвукового пілінгу SILVER FOX - 320.
    • Крісло майстра - 75. Медісон, Gezatone.
    • Кушетка - 200. Медісон, Імідж-інвентор.
    • Столик косметолога - 120. Lemi.

    Догляд за тілом

    • Термоодеяло SILVER FOX - 300.
    • Масажна кушетка з електроприводом - 200. Cesare Qaranta, Belberg.
    • Столик масажиста - 40. Belberg, Діакомс.
    • Кушетка для обгортання (spa-кушетка) - 1800-2000. Щодо недорогі і зручні варіанти - Лівія, SPA SUITE, SAVONAGE, SMERALDO.

    Солярій

    Вертикальний - 8000. Оптимальні і перевірені часом варіанти - Luxura, MegaSun, SmartSun.Горизонтальний - 9000. Luxura, MegaSun, ErgoLine.

    Крім цього, необхідно зробити ще масу дрібніших придбань. Це косметика, інструменти, витратні матеріали, форма для працівників (по три комплекти на людину).

    Найчастіше майстри приходять на роботу з власним набором інструментів. Але в будь-якому випадку варто знати, які марки пропонують найякісніші інструменти та витратні матеріали в сфері б'юті. «Обличчя» підприємства дуже залежить від брендів, з продукцією яких воно працює.

    Косметика для волосся і інструменти для догляду за волоссям:

    • Schwarzkopf;
    • Loreal;
    • Londa;
    • Goldwell;
    • ORGANIC SYSTEMS;
    • Estel;
    • Wella;
    • Dikson;
    • BaByliss;
    • Moser;
    • Hairway.

    Косметика і інструменти для візажу:

  • Divage;
  • MAC;
  • Faberlic;
  • INGLOT;
  • Clinique;
  • L'Oreal;
  • Max Factor;
  • Maybelline;
  • VOV;
  • Yves Rocher;
  • SIGMA;
  • Mary Kay.
  • Інструменти і витратні матеріали для нігтів:

    • Mertz;
    • LaFrez;
    • Solingen;
    • Zinger;
    • Redmond;
    • Vitek;
    • Scarlett.

    Косметика для обгортань:

  • Algotherm;
  • Bleu&Marine;
  • Aravia Organic.
  • Організаційний план

    У штат працівників входять:

    • Адміністратор;
    • керуючий;
    • Прибиральниця;
    • 4 перукаря-універсала (працюють позмінно);
    • 2 майстри манікюру;
    • Косметолог;
    • Масажист.

    Бухгалтерія відправляється на аутсорсинг. Всі працівники повинні мати документ, що підтверджує їх професійний рівень, для косметолога обов'язково спеціалізовану освіту.

    Оклад отримують тільки адміністратор, керуючий і прибиральниця. Всі майстри отримують відсоток від виконаної роботи - 30% від вартості послуги + чайові.

    План запуску

    На відкриття бізнесу знадобиться 4-6 місяців. Робота над його запуском складається з таких етапів:

  • Реєстрація бізнесу;
  • Оренда і ремонт приміщення, оздоблення;
  • Технологічне та інженерне проектування, проведення необхідних комунікацій;
  • Отримання дозвільних документів і ліцензій;
  • Придбання обладнання та витратних матеріалів, установка обладнання;
  • Пошук персоналу;
  • Рекламна компанія.
  • Також по, для повноти картини.

    Ризики

    Перед початком варто оцінити можливі ризики і розробити способи їх подолання.

    • Поява нових конкурентів. Слід підтримувати високий рівень обслуговування, підвищувати якість і розширювати перелік процедур.
    • Погіршення ситуації на ринку, зниження платоспроможності. Допоможе розробка додаткових пропозицій, введення спеціальних програм, проведення акцій. Важливо зібрати базу постійних клієнтів. У будь-якій ситуації жінка захоче бути красивою, тому відвідувачів ви не втратите.
    • крадіжки. Врятуватися від цього допоможе охоронна сигналізація і страхування майна.

    Фінансовий план

    Розберемося з фінансовою моделлю бізнесу.

    Капітальні витрати ($)

    • Реєстрація в ИФНС, отримання дозвільних документів - 1000;
    • Оренда на рік вперед - 11 тисяч;
    • Розробка дизайну інтер'єру - 1500;
    • Інженерне проектування - 700;
    • Технологічне проектування - 400;
    • Ремонт будівлі, приміщення - 2500;
    • Монтаж комунікацій, системи пожежної безпеки, системи відеоспостереження, освітлення - 3000;
    • Оздоблення, покупка предметів декору - 3000;
    • Техніка, меблі, обладнання - 38 тисяч;
    • Купівля витратних матеріалів - 3000;
    • Реклама - 1500;
    • Непередбачені витрати - 2000.

    Разом - 68 тисяч доларів.

    Витрати щомісячні (дол.)

    • Фонд оплати праці - 1500 (майстри трудяться відрядно);
    • Ведення бухгалтерії - 250;
    • Закупівля витратних матеріалів - 1000;
    • Реклама - 200;
    • Комунальні платежі (включаючи вивіз сміття) - 100;
    • Непередбачені витрати - 150.

    Разом - 3200 доларів.

    Ефективність і дохід

    Розрахунки ефективності виконуються виходячи з того, що в перші місяці салон буде завантажений на 30-40%. Цей показник зростає до 50-60% до кінця першого року і до 85% - до середини третього по мірі зростання популярності закладу. Піки продажів - весна і грудень. Спад спостерігається влітку в зв'язку з сезоном відпусток.

    Виходячи з наведених вище цін, середній чек становить близько 20-40 дол. Виручка в перші 4-6 місяців буде становити близько 7 тисяч дол., А чистий прибуток (з урахуванням зарплати майстрам) - близько 2000 $. Позитивна динаміка розвитку дозволяє через два-три роки вийти на обсяг виручки в районі 24-30 тис. Дол.

    Тільки докладний план того, можна починати діяти. Всі заходи необхідно розписати буквально потижнево і дотримуватися графіка. Тоді і окупність бізнесу буде оптимальною.

    Відео по темі: