Приклад бізнес -плану перукарні з розрахунками

Зал перукарні на 2 місця

У цій статті ми розглянемо типовий бізнес план перукарні з розрахунками (приклад). Перукарня буде економ-класу на два двомісних залу. У матеріалі зробимо повний розрахунок з інвестицій та передбачуваного прибутку.

Як відомо, будь-який бізнес починається з планування: перед тим, як перейти до будь-яких дій все потрібно продумати, прорахувати і оформити у вигляді чіткого бізнес-плану.

Зміст статті:

  • резюме
    • приклад
  • аналіз ринку
    • приклад
  • маркетинг
  • приміщення
    • приклад
  • організаційний план
    • приклад
  • Виробничий план
  • інвестиції
    • приклад
  • прибуток
  • приклад

Резюме

Будь-який бізнес-план починається з резюме, яке має включати в себе:

  • інформацію про сутність проекту та його цілі;
  • географію;
  • конкурентні переваги;
  • терміни реалізації і час виходу на окупність;
  • суму інвестицій.

Приклад

Перукарня, орієнтована на населення з низьким і середнім рівнем доходу. Передбачуване місце розташування - спальний район, в крокової доступності від місця проживання клієнтів. Основна конкурентна перевага - співвідношення вартості і якості послуг, що надаються. Вихід на окупність - 1 квартал. Види послуг: жіноча стрижка, чоловіча стрижка, зачіски, фарбування волосся, хімічна завивка та інше.

Аналіз ринку

У цьому розділі бізнес-плану перукарні необхідно дати характеристику ринку населеного пункту, а також району, в якому відкривається перукарня, визначити основних конкурентів і перерахувати їх конкурентні переваги і недоліки, визначити загальну концепцію проекту і його цільову аудиторію.

Приклад

Аналогічних підприємств в місті 112, в районі - 6. За останній рік відкрито - 2. Конкуруючі підприємства в районі: 4. Основні переваги конкурентів: наявність постійних клієнтів, досвідчені співробітники. Недоліки: висока вартість послуг, концепція.

Загальна концепція проекту:

- назва: «Цирюльня №1»;- стиль: стриманий;- оформлення: переважання в колірній палітрі спокійних тонів, відтінки коричневого і бежевого кольорів, хромована фурнітура, приглушене загальне освітлення.

Основна цільова аудиторія: жінки від 18 до 55 із середнім рівнем доходу, переважно місцеве населення. Передбачувана частка в загальному обсязі клієнтів: 70 відсотків.Додаткова цільова аудиторія: чоловіки від 18 до 55, переважно місцеве населення.

Маркетинг

Маркетинг: поширення друкованої реклами серед місцевого населення, проведення акції з безкоштовної стрижки в день відкриття, надання знижки певних груп осіб, поширення разових купонів на знижку, розробка дисконтної системи.

Приміщення

Всі вимоги до приміщення, вартість оренди, ремонту.

Приклад

Приміщення з двох залів із загальним коридором, одне приміщення для персоналу, санвузол. Приміщення на першому поверсі з окремим входом, можливість реконструкції та ремонту, оформлення фасаду, наявність комунікацій. Вартість оренди: 40-50 тис. гривень на місяць. Ремонт, оформлення інтер'єру та екстер'єру: 250 тис. гривень.

Організаційний план

Будь-який бізнес-план повинен в обов'язковому порядку містити перелік необхідних організаційних заходів: придбання необхідного обладнання, меблів та витратних матеріалів, наймання персоналу.

Приклад

Устаткування, меблі, витратні матеріали:

  • гідравлічні крісла: 4 шт., 40 тис. гривень;
  • дзеркала з підсвічуванням і стільницею: 4 шт., 58 тис. гривень;
  • мийка: 2 шт., 30 тис. гривень;
  • візок для інструментів: 4 шт., 12 тис. гривень;
  • машинки для стрижки: 4 шт., 26 тис. гривень;
  • фени: 3 шт., 4,5 тис. гривень;
  • гребінця: 32 шт., 5 тис. гривень;
  • плойки: 2 шт., 3 тис. гривень;
  • ножиці: 20 шт., 36 тис. гривень;
  • кондиціонер: 20 тис. гривень;
  • бойлер: 8 тис. гривень;
  • шафа: 1 шт., 10 тис. гривень;
  • крісла для персоналу: 3 шт., 15 тис. гривень;
  • стіл: 2 шт., 12 тис. гривень;
  • банкетка: 2 шт., 9 тис. гривень;
  • журнальний столик: 1 шт., 8 тис. гривень;
  • стійка-вішалка: 2 шт., 5 тис. гривень;
  • інвентар для прибирання: 1,5 тис. гривень;
  • витратні матеріали: 15 тис. гривень.

персонал

  • перукарі: 6-8;
  • адміністратор: 1.

Виробничий план

Будь-якому бізнес-плану перукарні потрібно виробничий план: опис процесу і технічного рішення, джерела поставок матеріалів і устаткування. Приклад в цьому випадку за самоочевидністю опустимо.

Інвестиції

Повний обсяг капітальних вкладень у відкриття перукарні, а також кошти, достатні для фінансування підприємства аж до виходу на окупність.

Приклад

приміщення:

- ремонт і 3 місяці оренди: 400 тис. гривень;- комунальні витрати: 40 тис. гривень.Устаткування, меблі та витратні матеріали: 320 тис. гривень.Персонал (3 місяці): 500-600 тис. гривень.Маркетинг: 70 тис. гривень

Разом: 1,45 мільйона гривень.

Прибуток

Передбачувана прибуток - головний пункт бізнес-плану.

Приклад

- відвідувань на місяць на початковому етапі: 400-500;- відвідувань через 3 місяці роботи: 700-800;- середній чек: 300 гривень;- чистий прибуток в місяць після виходу на окупність (після 3 місяців роботи): від 90 тис. гривень.

Як ви могли переконатися, скласти бізнес-план зовсім не складно. І якщо слідувати йому, відстежуючи активність конкурентів і оптимізуючи витрати, відкриття нової перукарні пройде гладко, а термін окупності - значно знизиться.

Як відкрити перукарню. Відео: