Приклад бізнес -плану перукарні з розрахунками
У цій статті ми розглянемо типовий бізнес план перукарні з розрахунками (приклад). Перукарня буде економ-класу на два двомісних залу. У матеріалі зробимо повний розрахунок з інвестицій та передбачуваного прибутку.
Як відомо, будь-який бізнес починається з планування: перед тим, як перейти до будь-яких дій все потрібно продумати, прорахувати і оформити у вигляді чіткого бізнес-плану.
Зміст статті:
- резюме
- приклад
- аналіз ринку
- приклад
- маркетинг
- приміщення
- приклад
- організаційний план
- приклад
- Виробничий план
- інвестиції
- приклад
- прибуток
- приклад
Резюме
Будь-який бізнес-план починається з резюме, яке має включати в себе:
- інформацію про сутність проекту та його цілі;
- географію;
- конкурентні переваги;
- терміни реалізації і час виходу на окупність;
- суму інвестицій.
Приклад
Перукарня, орієнтована на населення з низьким і середнім рівнем доходу. Передбачуване місце розташування - спальний район, в крокової доступності від місця проживання клієнтів. Основна конкурентна перевага - співвідношення вартості і якості послуг, що надаються. Вихід на окупність - 1 квартал. Види послуг: жіноча стрижка, чоловіча стрижка, зачіски, фарбування волосся, хімічна завивка та інше.
Аналіз ринку
У цьому розділі бізнес-плану перукарні необхідно дати характеристику ринку населеного пункту, а також району, в якому відкривається перукарня, визначити основних конкурентів і перерахувати їх конкурентні переваги і недоліки, визначити загальну концепцію проекту і його цільову аудиторію.
Приклад
Аналогічних підприємств в місті 112, в районі - 6. За останній рік відкрито - 2. Конкуруючі підприємства в районі: 4. Основні переваги конкурентів: наявність постійних клієнтів, досвідчені співробітники. Недоліки: висока вартість послуг, концепція.
Загальна концепція проекту:
- назва: «Цирюльня №1»;- стиль: стриманий;- оформлення: переважання в колірній палітрі спокійних тонів, відтінки коричневого і бежевого кольорів, хромована фурнітура, приглушене загальне освітлення.
Основна цільова аудиторія: жінки від 18 до 55 із середнім рівнем доходу, переважно місцеве населення. Передбачувана частка в загальному обсязі клієнтів: 70 відсотків.Додаткова цільова аудиторія: чоловіки від 18 до 55, переважно місцеве населення.
Маркетинг
Маркетинг: поширення друкованої реклами серед місцевого населення, проведення акції з безкоштовної стрижки в день відкриття, надання знижки певних груп осіб, поширення разових купонів на знижку, розробка дисконтної системи.
Приміщення
Всі вимоги до приміщення, вартість оренди, ремонту.
Приклад
Приміщення з двох залів із загальним коридором, одне приміщення для персоналу, санвузол. Приміщення на першому поверсі з окремим входом, можливість реконструкції та ремонту, оформлення фасаду, наявність комунікацій. Вартість оренди: 40-50 тис. гривень на місяць. Ремонт, оформлення інтер'єру та екстер'єру: 250 тис. гривень.
Організаційний план
Будь-який бізнес-план повинен в обов'язковому порядку містити перелік необхідних організаційних заходів: придбання необхідного обладнання, меблів та витратних матеріалів, наймання персоналу.
Приклад
Устаткування, меблі, витратні матеріали:
- гідравлічні крісла: 4 шт., 40 тис. гривень;
- дзеркала з підсвічуванням і стільницею: 4 шт., 58 тис. гривень;
- мийка: 2 шт., 30 тис. гривень;
- візок для інструментів: 4 шт., 12 тис. гривень;
- машинки для стрижки: 4 шт., 26 тис. гривень;
- фени: 3 шт., 4,5 тис. гривень;
- гребінця: 32 шт., 5 тис. гривень;
- плойки: 2 шт., 3 тис. гривень;
- ножиці: 20 шт., 36 тис. гривень;
- кондиціонер: 20 тис. гривень;
- бойлер: 8 тис. гривень;
- шафа: 1 шт., 10 тис. гривень;
- крісла для персоналу: 3 шт., 15 тис. гривень;
- стіл: 2 шт., 12 тис. гривень;
- банкетка: 2 шт., 9 тис. гривень;
- журнальний столик: 1 шт., 8 тис. гривень;
- стійка-вішалка: 2 шт., 5 тис. гривень;
- інвентар для прибирання: 1,5 тис. гривень;
- витратні матеріали: 15 тис. гривень.
персонал
- перукарі: 6-8;
- адміністратор: 1.
Виробничий план
Будь-якому бізнес-плану перукарні потрібно виробничий план: опис процесу і технічного рішення, джерела поставок матеріалів і устаткування. Приклад в цьому випадку за самоочевидністю опустимо.
Інвестиції
Повний обсяг капітальних вкладень у відкриття перукарні, а також кошти, достатні для фінансування підприємства аж до виходу на окупність.
Приклад
приміщення:
- ремонт і 3 місяці оренди: 400 тис. гривень;- комунальні витрати: 40 тис. гривень.Устаткування, меблі та витратні матеріали: 320 тис. гривень.Персонал (3 місяці): 500-600 тис. гривень.Маркетинг: 70 тис. гривень
Разом: 1,45 мільйона гривень.
Прибуток
Передбачувана прибуток - головний пункт бізнес-плану.
Приклад
- відвідувань на місяць на початковому етапі: 400-500;- відвідувань через 3 місяці роботи: 700-800;- середній чек: 300 гривень;- чистий прибуток в місяць після виходу на окупність (після 3 місяців роботи): від 90 тис. гривень.
Як ви могли переконатися, скласти бізнес-план зовсім не складно. І якщо слідувати йому, відстежуючи активність конкурентів і оптимізуючи витрати, відкриття нової перукарні пройде гладко, а термін окупності - значно знизиться.
Як відкрити перукарню. Відео: