Як правильно відкрити магазин іграшок

Приміщення магазину іграшок

Багато, хто хочуть розпочати свій бізнес цікавляться як відкрити магазин іграшок, так як цей бізнес досить прибутковий і не дуже клопіткий. У всі часи люблячі батьки будуть купувати дітям іграшки. Інтерес до них не ослабне ніколи, причому до будь-яких: логічним і розвиває моторику, навчальним та просто розважальним. Без іграшок неможливо організувати повноцінний процес інтелектуального розвитку та виховання дитини.

Це головний аргумент на користь твердження, що бізнес з продажу дитячих іграшок розвинути не дуже складно, якщо братися за справу з розумом. До того ж не знадобиться оформляти дозвільну документацію або отримувати сертифікати від контролюючих органів, як того вимагають дитяче харчування або, наприклад, засоби гігієни або догляду.

Та й пропозицій на ринку сьогодні недостатньо. Це або ігрові комплекси, заповнені товарами, які багатьом батькам не по кишені, або торгові точки з іграшками сумнівної якості та походження. А це означає, що є попит на дану продукцію. Якщо грамотно організувати бізнес, то продаж іграшок для дітей може стати справою сприятливим, яке забезпечить і клієнтську базу, і доходи, і прибуток.

Зміст статті:

  • Де придбати готовий бізнес
  • Що вибрати?
    • Інтернет магазин
    • традиційний магазин
  • Основні витрати
  • Реєстрація та оподаткування
  • Додатково про рекламу

Де придбати готовий бізнес

Можна, звичайно, намагатися самостійно організувати свою справу. Але існують і цікаві пропозиції з продажу вже готового, розкрученого бізнесу на спеціалізованих порталах. Тут завжди можна вибрати підходящий варіант за подібною ціною. Саме так відбувається більшість угод.

До того ж при наявності достатніх коштів хорошим початком для вас може виявитися , загальновизнаною торгової марки. Вам доведеться робити щомісячні відрахування бренду (роялті), але зате не доведеться витрачатися додатково на рекламу, тому що у вашому розпорядженні виявиться популярна торгова марка.

Що вибрати?

Інтернет магазин

Якщо ви можете написати і розмістити сайт, організувати його просування, тоді вам під силу. Серед ваших клієнтів неодмінно виявляться ті батьки малюків, у яких можливість ходити по магазинам іграшок відсутня. При цьому вам доведеться ретельно продумати асортимент, який відрізняє вас від конкурентів, який дозволить уникнути збитків.

Традиційний магазин

В цьому випадку вам доведеться врахувати деякі тонкощі. Ідеально, якщо він буде розташований в спальному районі, на нижньому поверсі якогось житлового комплексу, де зовсім поруч є дитячі садки і школи. До того ж заповнені малюками дитячі містечка та майданчики підкажуть вам, що тут проживають сім'ї з дітьми.

Непогано, якщо в вашому магазині буде різноманітний, незвичайний асортимент. Ви залучите набагато більше покупців максимально широкою пропозицією товарів: від звичних пірамідок і кубиків, до рольових і розвиваючих іграшок.

Виберіть для свого магазину звучне, яскраве, привабливе назву. Уникайте зменшувальні назв. Майте на увазі, що вашими покупцями є і школярі-підлітки.

Основні витрати

У бізнес-план будуть включені:

  • Основні активи. Для торгової точки вам доведеться подбати про стелажах, вітринах і стійках для товарів. Якщо ви візьмете все в оренду, можете заощадити.
  • Вартість оренди, яка безпосередньо буде залежати від місця. Чим воно бойчее, тим вище цифри.
  • Ваші товари як оборотні активи. За рекомендацією експертів орієнтуйтеся на суму близько півмільйона гривень.
  • Витрати на рекламу, організацію обліку та супроводу.

Реєстрація та оподаткування

Магазини, іграшками, реєструються в податкових органах зазвичай як ІП, якщо вести бізнес буде одна людина, або ТОВ, якщо в планах кілька партнерів. Якщо ваш магазин зовсім невеликий і його площа не перевищує 50 квадратних метрів, більш відповідним для вас стане податок ЕНВД. Ну а якщо площа більша, вигідніше застосувати спрощенку. Завершивши офіційну реєстрацію, ви можете починати діяльність.

Додатково про рекламу

Переоцінити роль реклами неможливо. Але пам'ятайте відразу, що витратити гроші на рекламу в друкованому виданні - марна справа, оскільки працює вона дуже слабо. Краще використовувати інші можливості.

• Оригінальний дизайн, який ви створите в магазині, матиме у своєму розпорядженні до покупки, а значить, працювати на вас.

• Обов'язково потрібно виготовити рекламні буклети, яскраві і барвисті. Ви самі або ваші помічники можете рознести їх по поштових скриньках квартир в ближніх будинках.

• Обов'язково замовте для магазину візитки. Нехай вони будуть у кожного вашого покупця, щоб кожен, хто заглянув в ваш магазин, міг стати її володарем.

• Знижки в день народження. Така акція дуже важлива і результативна. Нехай вони будуть різні, від 10 до 30%. Іменинник може своєю рукою витягнути особистий розмір знижки, як лотерейний квиток. І нехай інформація про цю акцію обов'язково буде в буклетах, навіть в візитках.

Інша реклама, як правило, дорога. І якщо у вас маленький магазин, краще на неї не витрачатися. Привчіть себе на рекламу витрачати щомісяця 10 відсотків від чистого прибутку.

Згодом про вашому дізнається все більше людей. Збільшиться число покупців, а значить, і стануть рости продажу.

Відео по темі: