10 відмінних місць для пошуку нової бізнес-ідеї
Багато людей, які бажають створити свій бізнес, задаються питанням, як знайти ідею для бізнесу. І не просто ідею, а максимально вигідну і прибуткову.
Комерційні підприємства об'єднує одна спільна риса: рішення конкретної проблеми. Хороші бізнес-ідеї відрізняються тим, що здатні надати рішення, на яке буде попит.
Можливо, ви вже близькі до того, щоб почати свій бізнес з нуля. Відсутній штрих - натхнення, яке вкаже вам бізнес-ідею всього вашого життя. Спробуйте змінити навколишнє оточення, щоб знайти просту, але геніальну ідею для бізнесу.
Нижче ми розповімо про десяток місць, де кращим умам сучасності вдавалося знайти ідею, яка згодом ставала джерелом їх мільйонів.
Зміст статті:
- Ваш смартфон
- Пошукові системи
- Соціальні мережі
- Відгуки в інтернеті
- Ваш будинок
- Ваш район
- Місце роботи
- Продуктовий магазин
- Торговий центр
- Школа або дитячий сад вашої дитини
Ваш смартфон
Ми живемо в той час, коли для всіх повсякденних завдань існують свої помічники - мобільні додатки для вашого телефону. Але для всіх чи що?
Якщо розглянути Google Play і AppStore, то здасться, що вже існують додатки навіть для того, що нікому не знадобиться. Але не поспішайте з висновками.
Щодня з'являються сотні або тисячі нових додатків, які розробляють талановиті люди.
Як знайти дійсно гідну ідею для бізнесу? Додаток - це просте рішення для конкретної проблеми.
проведіть опитування максимально широкої публіки, а краще - платоспроможною і ви отримаєте її - проблему, вирішення якої принесе вам перший мільйон!
Справа за малим - продумати все до дрібниць, найняти розробника і вперед!
Пошукові системи
Google, Яндекс та інші пошукові системи стануть вашими вірними помічниками в пошуку кращої ідеї для успішного бізнесу.
Будьте уважні, коли що-небудь шукайте в мережі: якщо вам не вдається знайти те, що потрібно - це не біда, а шанс.
Якщо вам це знадобилося - значить, є попит. Залишається створити пропозицію і справа в капелюсі.
досліджуйте цю проблему в мережі ще глибше, розпитайте у друзів і знайомих - чи дійсно це може бути потрібним? Якщо все складається саме так - робіть!
Соціальні мережі
Соціальні мережі - одне з ключових винаходів XXI століття. Складно зустріти людину, яка не використовував би ВКонтакте, Twitter або Facebook.
При мінімальній вправності ви могли б використовувати соціальні мережі, як дзеркало суспільства. Виділивши основне - все ті ж проблеми, що виникають.
вивчайте новини друзів і знайомих, читайте їх статуси і посади. Так ви зможете зібрати достатньо інформації для першого аналізу. А далі - беріть свою ідею на мільйон і створюйте просте, але так потрібне навколишнім рішення.
Відгуки в інтернеті
Ще один зріз суспільства в віртуальному світі - це відгуки людей, залишені в численних інтернет-магазинах.Почніть свій пошук з інтернет-гігантів, наприклад, Amazon. Виберіть продукти, що цікаві і вам самим, потім вивчіть до них відгуки. Увагу слід акцентувати саме на негативних відгуках, так як вони набагато частіше впливають на кінцевий вибір користувачів.
Знайшовши продукт, які має достатню кількість негативних відгуків і при цьому на нього все одно є попит - проаналізуйте ці негативні оцінки. Виділіть ключові проблеми продукту і їх рішення.
Ваш будинок
Удома ви проводите левову частку свого часу - це те місце, в якому все має бути по-вашому, з комфортом і в задоволення.
Але подібне практично не зустрічається. Ви і будь-який з ваших друзів або знайомих з легкістю виявить у своєму будинку недоліки. Ось вам проста бізнес-ідея - створіть рішення, які позбавить вас і ваших потенційних клієнтів від цих недоліків.
Ваш район
Тут ситуація також, як і в вашому домі, тільки в більших масштабах. Комфорт не закінчується дверима будинку, нікому не хочеться розлучатися з ним і в своєму районі.
подумайте, чого не вистачає на вашій вулиці, кварталі чи районі? Це може бути що завгодно, від кав'ярні до ремонту взуття або ательє.
Знову ж, почніть пошук проблеми з себе і близьких, виділіть те, чого бракує поблизу. А далі, як по нотах: ідея, реалізація і бізнес.
Місце роботи
Ще одна відмінна, але при цьому недооцінене місце для пошуку натхнення і супер ідей - місце вашої роботи. В основному, там ви знайдете людей вашого соціального кола і рівня доходу. Такі люди часто мислять одними з вами категоріями.
Дозвольте їм допомогти вам - заведіть розмову про те, чого не вистачає особисто їм або їхнім близьким. Можливо, хтось шукає помічників або партнерів для цікавих проектів, ще хтось хоче віддати своїх дітей репетитора, не здогадуючись, що ви знаєте англійську навіть краще цих вчителів на дому.
Дізнавшись, що саме потрібно вашому оточенню, вас може відвідати.
Продуктовий магазин
Все той же принцип пошуку проблеми, а потім її рішення працює і в звичайних магазинах. Пройдіться по довколишніх магазинах і постарайтеся виділити продукт, який би напевно знадобився великому числу людей, але той чомусь відсутній на полицях магазинів.
Важливо знати: Пам'ятайте, в 99 з 100 випадків саме попит породжує пропозицію. Як тільки ви визначите, в чому дійсно є необхідність - половина справи вже зроблена.
Торговий центр
А ось і масштабування для магазинів - Торговельні центри. Це буде вашим наступним кроком в.
Пройдіться по ряду торгових центрів, вивчіть представлені всередині магазини і їх асортимент. Можливо, ви зможете виявити, що якогось магазину дійсно бракує і людям доводиться йти на компроміси або шукати потрібні продукти і послуги в інших місцях.
Школа або дитячий сад вашої дитини
Діти - це наше майбутнє, на якому не прийнято економити.
Відмінне місце, де ви змогли б вивчити потреби сучасних дітей - це дитячі сади і школи. А якщо у вас є своя дитина - все ще простіше. Ви легко знайдете спільну мову з батьками інших дітей.
Практично будь-який платоспроможний батько постарається дати своїй дитині краще. Дізнайтеся у цих батьків, щоб вони хотіли дати своїм дітям. Якщо вдасться знайти достатньо схожих побажань, то сприймайте їх, як сигнал до швидкого старту вашого бізнесу.