8 важливих кроків, щоб почати свою справу
Тема сьогоднішнього матеріалу - як почати свою справу з нуля. Перед втіленням мрії про свій бізнес необхідно чітко уявити цілі і завдання вашої майбутньої діяльності. Застава успіху в будь-якій справі - правильне його початок.
Зміст статті:
- З чого почати?
- Крок 1. Згенерувати бізнес-ідею
- Найбільш поширені способи почати свою справу
- Крок 2. Сформувати прорахований до подробиць бізнес-план
- Крок 3. Пошук фінансування
- Крок 4. Вибір форми підприємництва
- Крок 5. Реєстрація бізнесу
- Що необхідно перед реєстрацією
- Крок 6. Документи для податкової
- Крок 7. Відкриття розрахункового рахунку
- Крок 8. Організація всіх процесів свого бізнесу
З чого почати?
Бізнес-ідея допоможе з вибором напрямку, бізнес-планування допоможе запобігти помилкам, реєстрація гарантує надійність вашого статусу.
Грамотне керівництво запобіжить більшу частину проблем з відкриттям. Дотримання юридичних формальностей під час реєстрації та ведення бізнесу допоможе в досягненні успіху.
Крок 1. Згенерувати бізнес-ідею
лежить в основі будь-якої справи. Натхнення може відвідати абсолютно несподівано.
Найбільш поширені способи почати свою справу
- найлегше скопіювати і зробити краще ті товари і послуги, які вже використовуються іншими;
- вивчити і зробити аналіз потреб суспільства;
- визначити сучасні тенденції розвитку ринкових відносин;
- можна знайти нове застосування вже наявних знань і навичок, набутих в процесі навчання і роботи;
- надавати посередницькі послуги при продажу;
- зробити так, щоб хобі приносило дохід;
- франчайзинг - спосіб партнерських відносин, коли одна сторона допомагає інший почати аналогічний бізнес за частку в прибутку;
- використання активів, що перебувають у власності, наприклад землі або приміщення;
- покупка вже активно розвивається бізнесу;
- розробка інновацій.
Останнім часом популярність придбав нішінг. Іншими словами, пошук будь-яких ідей для бізнесу шляхом дослідження ніш підприємницької діяльності, спрямованої на певного споживача або ж для вирішення строго обмежених завдань.
Якщо таку нішу вдається знайти, це забезпечить відмінну прибуток і відсутність конкуренції.
Крок 2. Сформувати прорахований до подробиць бізнес-план
У будь-якому випадку ідею необхідно оформити планом, який дозволить вивчити перспективи розвитку даного проекту, плюс зацікавити інвесторів.
Якихось особливо строгих правил по оформленню документа для бізнес-плану немає, але існують засновані на міжнародних нормах макети.
План складається на найближчі 1-3 роки, враховуючи всі тонкощі і деталі.
Крок 3. Пошук фінансування
Розрахувавши витрати і все продумавши, перш ніж , природно, необхідно знайти інвесторів.
На підставі вивчення відомостей з бізнес-плану вам можуть дати кредит, укласти договір франшизи, надати в лізинг необхідне обладнання.Можна розраховувати на отримання грантів і субсидій, брати участь в тендерах.
Крок 4. Вибір форми підприємництва
Підбираючи собі форму підприємництва, треба враховувати безліч чинників. Залежить це і від виду бізнесу, клієнтської бази і віддається перевага способу сплати податків. Якщо бізнес невеликої або немає партнерів, кращий вибір - це зареєструватися індивідуальним підприємцем.
Масштабний бізнес-проект з великими фінансовими оборотами передбачає вибір реєстрації як юр. особа.
Крок 5. Реєстрація бізнесу
Що необхідно перед реєстрацією
- придумати бренд / назва фірми, його скорочений варіант, якщо потрібно для міжнародних контрактів, варіант написання іноземною мовою;
- визначитися з передбачуваним статутним капіталом;
- обзавестися юридичною адресою.
Всі документи завіряються нотаріусом, але в його обов'язки не входить контроль над правильним заповненням документів і відповідність їх затвердженій формі.
Крок 6. Документи для податкової
Власне, постановка на облік проводиться в податковому установі за місцем знаходження фірми або 2-й варіант - за місцем проживання її власника.
Крок 7. Відкриття розрахункового рахунку
Розрахунковий рахунок необхідний підприємцям, які зареєструвалися як юр. особа. А стосовно індивідуальних підприємців, у них є можливість оплачувати всі податки через касу, а розрахунковий рахунок може стати в нагоді лише для розрахунків з постачальниками.
Юридичні особи вважають за краще використовувати безготівковий спосіб розрахунку.
Крок 8. Організація всіх процесів свого бізнесу
Якщо бізнес зареєстрований і отримані необхідні дозволи, можна налагоджувати виробництво.
Цей процес починається з огляду на обраний напрям, з пошуку офісу і приміщень для виробництва,, пошуку кадрів і різних рекламних заходів.
Рекомендуємо, також ознайомитися з нашим матеріалом - .