Як почати бізнес з мінімальними ризиками
Зараз розповімо як правильно почати бізнес з мінімальними ризиками. Головною причиною відкриття бізнесу є прибуток, але саме тут криється основна причина невдач підприємців-початківців. Бажання отримати перший куш може відвернути від інших, не менш важливих завдань бізнесу.
Виходячи з самої суті підприємницької діяльності, завжди потрібно пам'ятати, що вона безпосередньо пов'язана з ризиками. Для того щоб створити успішний бізнес, а загрози звести до мінімуму необхідно приділити увагу наступним моментам.
Зміст статті:
- планування
- Оцінка своїх можливостей
- Вибір підходящої ніші
- масштабність
- Відмінні особливості
- ризикованість компанії
- Виконання рутинних завдань
Планування
Більшість небезпечних ситуацій можна уникнути, свої дії. Такі речі, як потенційний попит, витрати на виробництво, маркетинг і т. Д. Піддаються розрахунку. Отже, ризики, пов'язані з ними, цілком можна запобігти. Проблеми можуть виникнути в основному через нестачу знань і досвіду або малого часу, приділений на планування.
Однак трапляються події, які практично неможливо спланувати, але які можна очікувати. До числа подібних ризиків відносяться пожежа або пограбування. Звичайно, повністю уникнути витрат, швидше за все, не вийде, але, тим не менш, пожежна сигналізація і відеокамера дозволять звести втрати до мінімуму.
Оцінка своїх можливостей
Підприємці, особливо початківці, схильні переоцінювати можливості команди і себе, як керівника. Блискуча здатна закрутити голову і змусити діяти необачно, без складання бізнес-плану і розподілу повноважень. У такій ситуації хаос забезпечений. Доведеться докласти чимало зусиль, щоб взяти все під контроль.
Інший, найбільш небезпечною стороною, є недооціненість можливостей. У такій ситуації банально може не вистачити сміливості навіть почати свою справу, що, звичайно, є найгіршим сценарієм.
Вибір підходящої ніші
Не слід починати бізнес на переповненому ринку. Висока конкуренція здатна занапастити справу на початковому етапі. Високі витрати, цінова конкуренція і прихильність більшості клієнтів до вже існуючим підприємствам - не найпривабливіші умови для старту.
Також існують ринки, на яких конкуренти можуть і не зустрітися зовсім, але найчастіше причина не в тому, що ідея нова. Виною може бути низький прибуток в даній галузі або високі адміністративні бар'єри, долати які захоче не кожен. Такі ринки несприятливі за замовчуванням.
Масштабність
Чи не кожен бізнес може похвалитися можливістю широкого охоплення ринку. Наприклад, кав'ярня, назва якої походить з місця, на якому вона знаходиться, не зможе стати мережею, тому що в головах клієнтів це буде виглядати нелогічно. Щоб відкрити чергову кав'ярню, доведеться придумувати нову назву і заново проводити рекламну кампанію.
Також проекти, спрямовані на задоволення потреб обмеженого кола осіб, навряд чи дозволять «зрубати великий куш», але таким в основному займаються підприємці і це хороший спосіб перевірити себе на наявність підприємницької жилки.
Відмінні особливості
Секрет успіху, який вже давно не є секретом, полягає в тому, що продукція або послуги підприємства повинні вигідно відрізнятися від тих, які пропонуються конкурентами. Тільки варто мати на увазі, що вигода повинна бути відчутною для клієнта, а не для підприємця. Наприклад, нова технологія виробництва, яка економить час і гроші на випуск продукції, нецікава покупцям. В такому випадку слід знизити ціну або ж запропонувати такі супутні послуги, як безкоштовне гарантоване обслуговування або доставка. Вихід на ринок з товаром, який продається на кожному кроці, загрожує малої прибутковістю і згортанням бізнесу.
Ризикованість компанії
Надія на світле майбутнє може стати приводом для спроби реалізувати свідомо ризиковану ідею. Звичайно, справа може «вистрілити», однак, слід враховувати, що при невдачі підприємець втрачає якщо не все, то значну частину фінансових коштів. Крім цього, може відпасти будь-яке бажання, нехай навіть воно буде приречене на успіх.
Виконання рутинних завдань
Трапляється також, що за метушнею основної діяльності, підприємці геть забувають про такі речі, як плата за електроенергію, водопостачання та інтернет. Навіть складання бухгалтерської звітності відкладається в дальній кут і там же забувається. Нехтування такими речами призводить до вельми несприятливих наслідків. Наприклад, відсутність інтернету може перешкодити зробити терміновий грошовий переказ, а через прострочений звіту можуть накласти штраф.
Бізнес - це ризик. Але ризик виправданий, тільки якщо підкріплений фактами, що дозволяють передбачити можливі збігу обставин. Хоча практично повністю виключити можливість свою справу від загроз, підприємцям, особливо, слід ретельно підходити до аналізу ризиків. Тоді шанси на успіх значно зростуть.
Відео по темі: