Як придумати нову ідею для бізнесу з нуля
Багато, які бажають розпочати свій бізнес цікавляться, як придумати бізнес-ідею, як згенерувати реально стоїть ідею для бізнесу.
Сьогодні ми розповімо про кращі способи, як знайти хорошу, робочу, дохідну ідею для своєї справи.
Для того щоб вибрати правильний напрямок свого бізнесу, досить просто озирнутися навколо. Для початку необхідно досліджувати нинішню ринкову ситуацію, виявити сучасні напрямки ринку і потреби потенційних клієнтів, оцінити можливих конкурентів.
А якщо ви людина з «комерційною жилкою», то можете сміливо покладатися на вашу інтуїцію.
Іноді буває, що виникають труднощі і взагалі не зрозуміло, з чого починати. Так, нижче представлено кілька порад, за допомогою яких вам буде легше визначитися:
Зміст статті:
- 1. Оцініть реально: чи є у вас здібності до ведення бізнесу
- 2. Ви повинні знати всі актуальні новини ринку і бути готовими використовувати наявні можливості
- 3. Непогано було б уміти придумувати нові товари і послуги
- 4. Чи зможете ви отримувати вигоду від свого бізнесу?
- 5. Дослідіть інші ринки
- 6. Чи змогли б ви вдосконалити вже існуючий на ринку товар?
- 7. Орієнтуйтеся на імпульсивні потреби
1. Оцініть реально: чи є у вас здібності до ведення бізнесу
Чи є у вашому характері лідерські якості? Чи є у вас певні цілі, яких ви хочете досягти в бізнесі? Чи впевнені ви в своєму успіху?
Нещодавно я спілкувалася з одним своїм знайомим. Багато років він пропрацював в лікарні. Він керував персоналом, які займаються прибиранням цієї лікарні. В даний час ця людина керує власною клінінгової компанією. І цілком успішно.
Також знаю одного художника, який заробляє на життя своєю творчістю. Відомо багато випадків, коли талановиті люди створюють бізнес, реалізуючи свій творчий хист.
Щоб визначитися точніше, задайте собі питання: «Що я вмію? Що я вже зробив? Чи будуть за мої послуги чи товари платити гроші? »
2. Ви повинні знати всі актуальні новини ринку і бути готовими використовувати наявні можливості
Тут досить регулярно стежити за новинами, новими тенденціями, інноваціями, реально оцінювати ваше становище - і ви здивуєтеся, як легко в вашу голову почнуть приходити стоять ідеї.
головне, підійти до цього питання серйозно. Оцінювати потрібно абсолютно будь-які новини навіть на перший погляд, не мають ніякого відношення до бізнесу.
Ось в Канаді, наприклад, були узаконені одностатеві шлюби. Деякі бізнесмени скористалися цією новиною і почали організовувати туристичні поїздки для таких пар з інших країн, де одностатеві шлюби незаконні.
Природно, дана послуга почала користуватися попитом. У людей з'явилася можливість офіційно зареєструвати свій «нетрадиційний шлюб» в Канаді без всяких проблем.
Ви б використовували такі зміни в законодавстві для створення свого бізнесу?
3. Непогано було б уміти придумувати нові товари і послуги
Повернемося років на тридцять назад. Чи була тоді велика необхідність в програмному забезпеченні для комп'ютерів, потребували люди в послугах інтернет-провайдерів так, як зараз? Ні.
Але часи йдуть і запити споживачів змінюються, їх стає все більше. Для захищеності комп'ютерів знадобилися антивірусні програми різних видів і найменувань, щоб споживач міг вибрати те, що зручно і підходить саме йому.
Також це стосується захисту свого житла, майна і багато іншого. Природно, що підприємці відразу схопили цю ідею і почали активно заповнювати ринок новою продукцією.Спробуйте звернути увагу на свої потреби, які, можливо, не задовольняє сучасний ринок. Не виключено, що ваша думка розділить велику кількість людей.
Також можете провести невеличке опитування оточуючих вас людей. Поцікавтеся, які ще послуги вони хотіли б бачити на сучасному ринку, що їх влаштовує, а що ні. Зробіть висновки за результатами опитування. Ви обов'язково побачите якусь закономірність і схожість думок. Розцінюйте цих людей як невелику частину вашого потенційного цільового ринку. Придумайте, ніж їх можна зацікавити. І повірте, що в світі таких людей у багато разів більше. І вони обов'язково стануть споживачами ваших послуг або товарів.
У Північній Америці, наприклад, дуже розвинене садівництво як хобі. Чи з'являться у вас ідеї, як полегшити садівникам їх не дуже проста праця, щоб вони змогли отримувати більше задоволення від свого улюбленого заняття?
4. Чи зможете ви отримувати вигоду від свого бізнесу?
Можна додавати якісь додаткові послуги або поєднувати різні товари між собою.
наприклад, ферми, що займаються сільським господарством або розведенням домашньої худоби і птиці, продаючи свою продукцію, можуть запропонувати додаткову послуги доставки цих товарів додому. За додаткову плату. З одного боку це зручно споживачам: не потрібно витрачати час на здійснення покупки, так як свіжі овочі будуть доставлені прямо додому; а з іншого - вигідно фермі, так як є додатковий дохід.
Чи є у вас подібні? Чи зможете ви забезпечити споживачів необхідними для них послугами?
Подумайте, який товар ви можете придбати і зробити на ньому свій бізнес. Стабільний і прибутковий.
Слідуючи всім вищепереліченим пунктам, з часом ви зрозумієте, що ваш мозок стає просто генератором ідей. Ви почнете помічати, що дивіться на навколишній світ з точки зору підприємця. Це означає, що ваші здібності розвиваються. Навіть з'являється якийсь азарт, чи не так?
Розглянемо наступні поради по:
5. Дослідіть інші ринки
Деякі бізнес-ідеї можуть не отримати належного попиту, наприклад, в вашому місті. Виходить, що ваше підприємництво буде невигідним, принесе збитки. Не варто в цьому випадку зневірятися. Адже можна звернутися до зовнішнього ринку.
Розглянемо приклад. Якийсь маленький місто оточене досить великою площею землі, на якій благополучно росте дика чорниця. Частина чорниці є кормом для тварин і птахів, що живуть в лісі. І вже багато років більшою мірою ягоди пропадають. Відомо, що в Північній Америці процвітає індустрія лохини, американці вирощують її на присадибних ділянках. Місця для чорниці тут вже не знайдеться. Є дуже сильний конкурент. Однак один бізнесмен дізнався, що чорниця користується великим попитом на ринках Японії. Ідея для бізнесу готова.
Чи вийде у вас знайти зовнішні ринки збуту своєї продукції?
6. Чи змогли б ви вдосконалити вже існуючий на ринку товар?
Всім відомий звичайний хулахуп. Легкий, незручний, та й толку від нього мало. Один підприємець вирішив удосконалити його: зробив більше, важче за вагою. Керувати ним стало набагато простіше. Попит на цей товар відразу зріс.
7. Орієнтуйтеся на імпульсивні потреби
Іноді буває, що попит виникає несподівано, а ринки, що не готові до цього, не можуть його задовольнити.
наприклад, під час епідемії атипової пневмонії був величезний попит на маски для обличчя, що захищають від мікробів. Багато бізнесменів скористалися цим і пристойно заробили.
Оцініть діяльність існуючих підприємств. Чи актуальні їхні послуги і продукція? Повністю чи вони задовольняють потреби споживачів? Отримавши відповідь, ви знайдете, можливо, вільну ринкову нішу і займете її?
Будьте цілеспрямованими, розважливими,, поєднуйте їх між собою і у вас, який принесе вам не тільки прибуток, але і задоволення.