Як відкрити ІП самостійно: покрокова інструкція

Чоловік заповнює документи для отримання ІП

У цій статті ми розповімо про те, як зареєструвати ІП самостійно - покрокова інструкція, представлена ​​в статті, допоможе вам швидко і без труднощів пройти всі необхідні процедури і отримати всі необхідні документи. Варто мати на увазі, що деякі пункти інструкції можуть відрізнятися для окремих регіонів, але відмінності будуть несуттєві.

Зміст статті:

  • З чого почати
    • документи
    • Вибираємо податковий режим
    • Отримуємо субсидію і компенсацію
    • отримуємо ІПН
  • Крок 1. Вибираємо КВЕД
  • Крок 2. Заява на реєстрацію ІП
  • Крок 3. Оплата державного мита
  • Крок 4. Відправлення документів
  • Крок 5. Отримання документів
    • Отримати необхідно наступні документи:
    • Також необхідно отримати три повідомлення:
    • Відео по темі:

З чого почати

Перш ніж перейти безпосередньо до реєстрації ІП, слід виконати ряд дій. При цьому слід мати на увазі, що зареєструватися в якості індивідуального підприємця фізична особа може виключно за місцем своєї прописки, при цьому діяльність ІП може здійснювати по всій території нашої країни.

Документи

Для реєстрації ІП потрібні наступні документи:

  • заяву за формою P21001 (про держреєстрацію фіз. особи як ІП);
  • копія паспорта громадянина РФ (або закордонного паспорта іноземного громадянина): головна сторінка, а також сторінка з пропискою;
  • квитанція на оплату держмита за держреєстрацію ІП;
  • копія ІПН (якщо є);
  • заяву про перехід на ССО (якщо потрібно).

Вибираємо податковий режим

Перш ніж стати ІП, необхідно вибрати метод оподаткування, згідно з яким ви надалі будете платити податки. При виборі податкового режиму все залежить від виду діяльності, яким ви плануєте зайнятися, для чого і реєструєте ІП.

Більшості підприємців-початківців ідеально підходять спрощене оподаткування і ЕНВД (Єдиний податок на поставлений дохід).

Отримуємо субсидію і компенсацію

Місцевий центр зайнятості може надати вам компенсацію за кошти, витрачені на реєстрацію ВП. Крім того, в деяких регіонах все ще можна отримати субсидію в розмірі до 58,8 тис. гривень.

Для отримання компенсації і субсидій на облік в центр зайнятості потрібно встати обов'язково до подачі пакета документів в НС.

Отримуємо ІПН

Якщо ІПН немає, його потрібно отримати. Зрозуміло, податкова служба може зробити вам ІПН одночасно з реєстрацією, але слід враховувати, що в цьому випадку термін оформлення ІП значно зросте. При заповненні документів, а також в квитанції поле «ІПН» слід залишати порожнім.

Крок 1. Вибираємо КВЕД

КВЕД - це кодування видів діяльності. Ці коди в обов'язковому порядку зазначаються при оформленні ІП та юридичних осіб.

При виборі кодів слід бути дуже уважним, оскільки після реєстрації займатися можна буде тільки обраними видами діяльності.

Зрозуміло, в подальшому перелік кодів КВЕД можна буде розширити, причому безкоштовно (хоча варто мати на увазі, що повторна виписка з ЕГРІП є платною), але це клопітно, тому краще вирішити це питання відразу. У зв'язку з цим, вибирати слід якомога більше кодів.Варто мати на увазі, що головний код - це той, який у вашому списку стоїть першим. Саме він буде вважатися основним. Від нього буде залежати, чи підпадає вибрана вами діяльність під пільгові види діяльності, які дозволяють відраховувати за працівників в ПФР не 28, а лише 18%.

Крім того, на підставі цього коду буде вираховуватися страховий тариф ФСС від податкової служби.

Потрібно враховувати, що для кодів КВЕД, які починаються з цифр 80, 85, 92 і 93, буде потрібно довідка з поліції, що підтверджує відсутність у особи, що реєструється як ІП, судимостей.

Крок 2. Заява на реєстрацію ІП

Отримати форму можна як на сайті податкової служби, так і в найближчому її офісі. При цьому заповнювати заяву слід або вручну, або на комп'ютері, але слід мати на увазі, що заява заповнюється або одним, або іншим способом.

Тобто в роздрукованому варіанті від руки не повинно бути заповнене нічого крім прізвища, імені та по батькові заявника і його підпису. Сама ж підпис, як того вимагають в більшості відділень НС, повинна виходити за межі наклейки. Це важливо! - в іншому випадку заява доведеться переробляти.

Крок 3. Оплата державного мита

Держмито за реєстрацію ІП становить 800 гривень. Дізнатися реквізити для проведення оплати можна в податкову службу за місцем реєстрації. При заповненні квитанції важливо уникати помилок, оскільки кошти за держмито в цьому випадку повернуті заявнику не будуть.

Крок 4. Відправлення документів

Якщо всі необхідні документи надсилаються поштою, або їх доставить в податкову службу довірена особа, підпис в вашій заяві про реєстрацію як ІП і копія паспорта громадянина РФ (закордонного паспорта іноземного громадянина) повинні бути обов'язково завірені нотаріально.

Крок 5. Отримання документів

Готові документи (або ж відмова в реєстрації) отримати можна протягом двох або трьох тижнів, в залежності від конкретного регіону. У Москві, наприклад, їх і зовсім видають через п'ять робочих днів.

Отримати необхідно наступні документи:

  • свідоцтво про держреєстрацію фіз. особи як ІП;
  • виписку з ЕГРІП.

Також необхідно отримати три повідомлення:

  • з НС про постановку на облік;
  • з ПФР про реєстрацію;
  • з Росстату про присвоєння статистичних кодів.

Ось і всі кроки,. Нічого складного в цьому немає. Головне заздалегідь все підготувати, щоб по кілька разів не бігати до податкової і інші держ. установи. Успішного бізнесу!

Відео по темі: