як ефективно і правильно рекламувати магазин
У багатьох підприємців, які тільки починають займатися приватним бізнесом, виникає цілком логічне запитання, як рекламувати магазин? Деякі люди вважають, що реклама себе не окупає і вважають за краще економити на цій статті витрат. Насправді, в більшій мірі, саме від реклами залежить прибутковість магазину.
Якщо магазин добре розрекламований, то його буде відвідувати велику кількість покупців. Чим більше людей відвідують ваш магазин, тим вище рівень продажів. Це і є запорука високої прибутковості. Зараз розглянемо найбільш дієві способи реклами магазину.
Зміст статті:
- За допомогою вивіски
- За допомогою назви
- За допомогою акцій і сувенірної продукції
- Яким критеріям має відповідати магазин
- Способи залучення покупців в магазин
За допомогою вивіски
Перше, що потрібно зробити після того, як ви - це продумати його дизайн. Особливу увагу потрібно приділити обробці зовнішніх стін магазину. Також необхідно придумати яскраву вивіску, здатну привертати увагу покупців. Якщо головний вхід в магазин виходить на одну з центральних вулиць, або площ, то вивіска вашого магазину, повинна виділятися серед всіх інших. Дивлячись на неї у перехожого повинно виникнути бажання відвідати магазин.
Якщо ж магазин розташований не по центральній вулиці, а в якомусь провулку, то від яскравої вивіски в цьому випадку не буде ніякої користі. Тоді потрібно приділити більше уваги оформленню вікон і вітрин.
Виходячи з цього вже можна зрозуміти, магазин ще до його відкриття. Але, перш ніж почати працювати над дизайном вивіски, магазину потрібно придумати назву.
За допомогою назви
Назва магазину побічно впливає на рівень продажів. Прочитавши вивіску з назвою магазину, у потенційного покупця може з'явитися бажання відвідати його, або навпаки, він не захоче сюди заходити, навіть якщо пропонована група товарів буде для нього актуальна.
Назва магазину повинно відповідати товару, який в ньому продається. При цьому варто уникати банальних назв. Погодьтеся, набагато красивіше звучатиме таку назву магазину, як «Жіночий каприз», ніж «Магазин жіночого одягу». Прочитавши обидві назви, людина зрозуміє, яка група товарів продається в цьому магазині. Але, магазин з першою назвою приверне більшу кількість покупців, ніж другий магазин. Це ми розповіли про те, магазин без особливих витрат.
За допомогою акцій і сувенірної продукції
Якщо ви відкрили магазин зовсім недавно і ще не знаєте, яким способом можна залучити клієнтів. Ви багато чули про маркетинг, але конкретно не знаєте, як просувати магазин? Тоді почніть проводити в ньому різні акції і даруєте покупцям сувенірну продукцію.
Якщо говорити про фінансові витрати, то такий вид реклами не рахується найдорожчим, але при цьому він дуже ефективний. Чутки про ваш магазин швидко розійдуться по району, і дорожча реклама буде не потрібна.
Яким критеріям має відповідати магазин
У будь-якого магазину обов'язково має бути назва. В іншому випадку люди не захочуть сюди заходити. Також потрібно красиво оформити вітрини і викласти товар належним чином. Покупець повинен чітко бачити всі найменування товарів.
На кожен товар обов'язково повинен бути актуальний цінник, інакше у покупця складеться думка, що його хочуть обдурити.
Способи залучення покупців в магазин
Якщо ви хочете залучити покупця ні на один раз, то однією реклами буде недостатньо. Точніше, якістю обслуговування, доступними цінами на товари, якістю продукції, що продається і т. Д.
Магазин, в якому працюють привітні продавці, здатні знаходити підхід до клієнтів, зазвичай користується популярністю. А якщо будуть трохи нижче, ніж в сусідніх магазинах, то покупці у вас будуть завжди.
Відео по темі: