Як відкрити інтернет-магазин електроніки та побутової техніки

Різна побутова техніка

Інтернет-магазин - це прекрасна альтернатива бізнесу, і відмінний шанс збільшити кількість покупців. Люди все більше і більше піклуються про те, щоб економити власний час, не витрачаючи його на походи по магазинах.

Торгувати електронікою і побутовою технікою вигідно, і така тенденція буде зберігатися далі. Про те, як відкрити інтернет-магазин електроніки та побутової техніки читайте нижче.

Зміст статті:

  • види магазину
  • розкрутка
  • Що варто враховувати при роботі з сайтом-вітриною
  • асортимент

Види магазину

Бізнес можна організувати двома способами: відкривши магазин в інтернеті або створивши вітрину, яка буде приймати замовлення на доставку конкретного товару.

У першому випадку потрібно буде домовитися з постачальниками про замовлення і доставку за конкретними адресами. Шукати приміщення, яке буде складом, наймати штат співробітників не треба, і в цьому є свої плюси. Наприклад, можна заощадити значну частину фінансових ресурсів, вклавши їх у рекламу та розкрутку сайту.

Другий варіант більш витратний, хоча економічно вигідний. В інтернеті можна приймати тільки замовлення, а товар вже продавати на складі. На сайті можна розміщувати картинки товарів, каталог цін, акцій.

важливо, щоб фотографії товарів були якісними, супроводжувалися описом, характеристиками.

Для такого виду бізнесу знадобиться приміщення, вантажники і кур'єри, невеликий офіс, щоб проводити переговори з постачальниками і клієнтами. Який варіант вибрати - вирішує підприємець, виходячи з багатьох факторів, де ключовим є наявність матеріальних засобів.

І в першому, і в другому випадках необхідно розробити спеціальну форму, заповнивши яку, покупець зможе потім забрати на складі свій товар.

Розкрутка

Для отримання стабільного прибутку, потрібно докласти чимало зусиль і коштів. В першу чергу, необхідно найняти фахівця з просування магазину у всесвітній мережі. Це буде реклама різного виду на різних сайтах, створення відеороликів, анонсів в тематичних групах і паблік.

Сайт інтернет-магазину повинен привертати увагу, бути затребуваним серед покупців і успішно конкурувати з іншими фірмами.Не варто скупитися на копірайтерів та SEO-оптимізаторів, які допоможуть грамотно побудувати рекламні акції, створити групи в соцмережах, напишуть статті і будуть розміщувати посилання в потрібних місцях.

Розкручуванням потрібно займатися як до, так і після запуску бізнесу. Це допоможе підтримувати інтерес до ресурсу, оновлювати сторінки, каталоги і т. Д. Такий варіант просування підходить і, і для вітрини.

Що варто враховувати при роботі з сайтом-вітриною

Якщо бізнесмен зупиняє свій вибір на роботі з магазином-вітриною, тоді знадобиться організовувати склад в режимі «офлайн». Для цього знадобиться виконати кілька дій, які взаємопов'язані:

  • провести маркетингове дослідження;
  • ;
  • розробити і провести рекламну кампанію;
  • зареєструвати бізнес в різних державних органах: Росспоживнагляд, санепідстанція, податкова, пожежна служба, пенсійний і соціальний фонд, районна управа, сплативши мито та інші види зборів. Форму роботи краще вибирати, як індивідуальний підприємець, зупинившись на спрощеній системі сплати податків;
  • знайти приміщення і укласти договір оренди;
  • купити торгове обладнання, поставити його на складі;
  • придбати меблі: стелажі, столи, стійки;
  • купити касовий апарат;
  • підшукати постачальників, уклавши з ними відповідні договори;
  • найняти співробітників і охорону;
  • вирішити, хто буде приймати замовлення, які надходять з сайту, обробляти заявки, спілкуватися з клієнтами по телефону і через інтернет.

Додатково варто подбати про те, щоб домовитися про прибирання складу, утилізації сміття, чищення систем кондиціонування і вентиляції. Необхідно обладнати куточок для покупця, куди будуть поміщені інструкції для клієнтів, пам'ятки щодо заповнення інтернет-форми і замовлення товару через сайт.

Асортимент

Перш, ніж складати бізнес-план і вирішити, якими видами товару ви будете торгувати. Це допоможе і в купівлі необхідного обладнання та меблів.

наприклад, для великогабаритної техніки потрібні подіуми, а не стелажі, для більш дрібної ж останні відмінно підійдуть.

Формування асортименту повинно відбуватися на підставі споживчого запиту, вивченні каталогів продукції конкурентів. Це допоможе заповнити ту нішу, яка є порожньою.

Орієнтуватися треба на середній клас покупців і ВІП-клієнтів, які шукають в інтернеті товар, який знайти в звичайних магазинах неможливо.

Обрана електроніка і побутова техніка повинні відповідати критеріям функціональності, якості, ефективності, враховуючи при цьому вартість. Вона не повинна бути занадто низькою або високою, а повністю відповідати зазначеним чинникам.

Весь повинен бути відображений в інтернет-каталозі, а на складі - виставлений на стелажах, щоб покупці могли бачити весь вибір магазину.