Як відкрити магазин будівельних матеріалів
Невеликий, але правильно спланований бізнес по реалізації будматеріалів, може стати прибутковим підприємством. Якщо вам цікаво, як відкрити магазин будматеріалів, то ця стаття спеціально для вас.
Зміст статті:
- особливості бізнесу
- Як правильно вибрати і підготувати приміщення для магазину
- Оформлення магазину будівельних матеріалів
- Устаткування для магазину будівельних матеріалів
- Реєстрація бізнесу з продажу будматеріалів
- Які документи потрібні для відкриття магазину будматеріалів
- Асортимент будівельного магазину
- Персонал магазину будівельних матеріалів
- Рентабельність будівельного магазину
- інвестиції:
- Щомісячні витрати:
- прибуток:
- Корисні поради для початківців підприємців
Особливості бізнесу
Якщо вірити досвідченим підприємцям, то відкриття невеликої торгової точки в даній сфері, принесе своєму власникові скоріше збитки, ніж прибуток. Причина такого висновку криється в тому, що витрати на оренду торгової зони і складу, заробітну плату, податки і комунальні послуги, забирають практично весь прибуток і не дають бізнесу можливість розвиватися.
Невже для підприємця, який бажає відкрити маленький магазин будматеріалів без значних вкладень, можливість створення прибуткового бізнесу є недоступною? Давайте розберемося.
зазвичай, в пошуках матеріалів для ремонту і будівництва, потенційний покупець схильний відправитися у великий будівельний центр, площа якого може складати 1000 або навіть 2000 кв.м. Причиною цього є кілька факторів: можливість покупки в одному місці всього необхідного, широкий асортимент, отримання безкоштовної консультації з фахівцем при виникненні питань.
Але є і випадки, в яких покупець піде швидше в невеликий будівельний павільйон: добір закінчилися в ході ремонту матеріалів, покупка малої кількості будматеріалів для косметичного ремонту, розташування недалеко від будинку.
Моментом, що визначає прибутковість бізнесу, є вибір вигідного місцеположення для продажів. У той час як великі продавці змушені реалізовувати свій товар на околиці міста, ви можете розгорнути свій бізнес, в житловому будинку, торговому центрі або на місцевому ринку.
Як правильно вибрати і підготувати приміщення для магазину
З чого почати, щоб будматеріалів з нуля? Для відкриття вигідною точки з продажу будівельних та оздоблювальних матеріалів, фахівці рекомендують звернути увагу на перший поверх житлового будинку поблизу новобудов, або будівельний ринок, розташований в межах міста.
При відкритті такого бізнесу в житловому будинку, переконайтеся в наявності запасного виходу в приміщенні - це знадобиться для проходження перевірки пожежної безпеки. Якщо квартира знаходиться в житловому фонді, для оформлення документів і законного здійснення торгівлі, вам знадобиться вивести її з житлового фонду.
Прибутковість вашого бізнесу значно зросте, якщо торгова площа буде знаходитися у вас у власності, однак підприємці не рекомендують з цим поспішати і попрацювати перші 2 роки в орендованому приміщенні.
Якщо незабаром після відкриття, ви виявите, що це місце місяць за місяцем не приносить прибуток, то вам не складе труднощів просто покинути цю торгову точку, без необхідності в подальшій реалізації нерухомості.
У разі вибору будівельного ринку, перш ніж закуповувати продукцію і орендувати приміщення, пройдіться по павільйонах, вивчіть, що і за якою ціною продають ваші майбутні конкуренти.
Пам'ятайте: Ви будете представляти найбільший інтерес для покупця лише в тому випадку, якщо ви запропонуєте унікальний, відсутній на ринку товар, або той же самий, але по більш привабливою ціною.
Оформлення магазину будівельних матеріалів
При підготовці торговельної та складської зони, немає необхідності в дорогих оздоблювальних матеріалах. Готове приміщення повинно бути світлим, чистим і сухим. Зробіть недорогий косметичний ремонт і подбайте про хорошу вентиляцію. Це все, що потрібно від приміщення для успішних продажів вашого підприємства. На підготовку приміщення знадобиться в середньому 6 000 - 9 000 $.
Устаткування для магазину будівельних матеріалів
Щоб торгувати будматеріалами, буде необхідно закупити касовий апарат, а так само прилавки, вітрини та стелажі, які допоможуть в демонстрації оздоблювальних матеріалів. Організуйте освітлення на полицях таким чином, щоб створити можливість добре розглянути пропоновану продукцію.
Якщо ваше підприємство передбачає продаж електроінструментів, не забудьте оснастити вітрини декількома розетками.
Реєстрація бізнесу з продажу будматеріалів
Продаж будівельних матеріалів, як і будь-який бізнес, передбачає попередню реєстрацію в податкових і пенсійних органах. Для невеликого павільйону досить реєстрацію ІП, це допоможе істотно заощадити на податках.
коди КВЕД для реєстрації такої діяльності представляють значний список, в залежності від наявності або відсутності у вас торгового майданчика в мережі інтернет, кур'єрської доставки та іншої специфіки. Основний код, який знадобиться вам при реєстрації - 47.52 Торгівля роздрібна залізними виробами, лакофарбовими матеріалами і склом в спеціалізованих магазинах.
Які документи потрібні для відкриття магазину будматеріалів
будматеріалів, без проходження перевірок та оформлення документів не обійтися. Вам знадобиться отримати дозвіл і патент на торгівлю. Що потрібно для отримання дозволу: необхідно подати до відділу торгівлі міської адміністрації, такі документи:
Що стосується патенту на торгівлю, то його можна отримати в податковій інспекції. При оформленні патенту, ви пройдете процедуру реєстрації касового апарату. Всі ці заходи можуть відняти від двох тижнів до кількох місяців, а вартість оформлення та підготовки всіх необхідних для початку діяльності документів, складе близько 300 дол.
Асортимент будівельного магазину
Вибираючи асортимент для своєї організації, дуже важливо надати покупцеві товари різної цінової категорії. Як правило, мінімум дві третини продукції представлені в середньому ціновому сегменті і одна третина залишається для дешевих і дорогих представників.
Асортимент торговельного майданчика може складатися з наступних будівельних товарів:
- Фарби, лаки;
- цемент;
- плитка;
- шпалери;
- плінтуса;
- Ручний електроінструмент;
- Будівельна фурнітура;
- гіпс;
- Паркет, лінолеум, ламінат;
- Наливні підлоги;
- Різні грунтовки;
- Шпателі, кисті, валики та ін .;
- гіпсокартон;
- клей;
- Будівельні суміші та ін.
Персонал магазину будівельних матеріалів
Щоб відкрити будматеріалів, власники зазвичай обмежуються наймом одного продавця, або, з метою економії, встають за прилавок самостійно.
Продавець, який працює в єдиній особі, повинен мати достатні знання в галузі будівництва, дизайну та архітектури, а так само добре знати асортимент, призначення та особливості кожної одиниці товару.
Якщо за прилавком стоятиме досвідчений і обізнана людина, продажу вашої організації будуть на 30% вище, ніж в іншому випадку, тому рекомендується поставитися до цього моменту з великою відповідальністю і увагою.
Рентабельність будівельного магазину
Порахуємо рентабельність і дізнаємося, скільки коштує відкрити будматеріалів, площею близько 100 кв.м.
Інвестиції:
- Закупівля товарів на продаж - 10 000 $;
- Реєстрація, проходження перевірок та оформлення документів - 300 доларів;
- Косметичний ремонт, підготовка торговельної та складської зони до роботи - 8 000 дол .;
- Купівля стелажів і касового апарату - 7 000 $.
Разом: -25 300 доларів.
Щомісячні витрати:
- Орендна плата, комунальні платежі - 560 $;
- Поповнення запасів товару - 4 000 доларів;
- Заробітна плата продавцю - 280 дол .;
- Бухгалтерський облік - 80 доларів;
- Податки - 130 $.
Разом 5 050 доларів.
Прибуток:
Прибуток будемо враховувати з розрахунку торгової націнки - 45%.
Собівартість проданих будматеріалів за місяць - 4 000 доларів.Прибуток за місяць - 5 800 $.Валовий прибуток - 750 дол.
Таким чином, при регулярних продажах мінімум 40% від загального запасу товарів щомісяця, вироблені вкладення окупляться через 3 - 3,5 року роботи.
Корисні поради для початківців підприємців
Говорячи про те, як відкрити будівельний магазин з нуля і зробити його прибутковим, корисно знати кілька від досвідчених підприємців:
У даній статті ми дали рекомендації щодо того, будівельних матеріалів. Розрахунки і досвід підприємців в даній області, показали, що при певних обставинах, дане підприємство може бути дійсно вигідним і ефективним.