Як відкрити магазин одягу з нуля в маленькому місті
Бізнесменам, які проживають далеко від столиці, відповідь на питання як відкрити магазин одягу з нуля в маленькому місті доводиться шукати самостійно. Не у всіх це виходить вдало, адже нюансів і тонкощів в організації свого торгового підприємства досить багато. У цій статті ми розглянемо основні етапи відкриття роздрібного магазину одягу та зупинимося на важливих нюансах деяких з них.
Зміст статті:
- Вибір напрямку і аналіз ринку
- Пошук постачальників і вибір місця
- Складання бізнес-плану
- Організаційні питання
- Основи торгівлі, просування та реклами
- Рентабельність і прибутковість
Вибір напрямку і аналіз ринку
Невеликі міста мають свою специфіку в споживчому плані: тут навряд чи варто відкривати ексклюзивні брендові бутики або магазини, які торгують лише одним видом одягу, зате недорогі вітчизняні та популярні азіатські або європейські моделі, з демократичними цінами зацікавлять покупців з великою ймовірністю. У магазині бажано представити кілька напрямків одягу: жіночий і чоловічий, жіночий та дитячий, одяг для всієї родини і т. Д.
Перед прийняттям остаточного рішення про направлення майбутнього магазину, потрібно провести аналіз ринку міста або району: скільки подібних магазинів є поруч? Як йдуть в них продажу? Чим ваш магазин буде відрізнятися від конкурентів і привертати клієнтів?
Пошук постачальників і вибір місця
Основних постачальників потрібно знайти ще на етапі планування бізнесу і аналізу ринку. Необхідно порівняти ціни постачальника з конкурентними, уточнити всі умови замовлення та доставки, з'ясувати наявність знижок і вимоги для їх отримання. Уклавши договори з одним-двома постачальниками, не можна зупиняти пошуки - підбір кращих постачальників потрібно вести постійно.
Місце розміщення роздрібного магазину - один з найважливіших факторів, що впливають на продажу. Добрими варіантами вважаються прохідні місця в торгових центрах, торговельні майданчики біля зупинок транспорту, скупчення житлових будинків або державних установ. У фінансовому плані вигідніше орендувати площу в торгових приміщеннях, так як витрати на СЕС, пожежників і охорону орендодавець бере на себе.
Складання бізнес-плану
Початок роботи без чіткого бізнес-плану значно знижує шанси на успішність підприємства. Справа навіть не в тому, що інвестори, постачальники і банкіри набагато привітніше і лояльніше ставляться до підприємців, які мають план розвитку. Бізнес-план систематизує, розставляє пріоритети і дозволяє контролювати свої успіхи (або невдачі) самому бізнесмену, даючи можливість проводити аналіз помилок і коригувати плани.
Організаційні питання
Перед початком роботи необхідно зареєструватися в податкових органах як організації або індивідуального підприємця (ІП). На початковому етапі вигідніше стати підприємцем, так як і система обліку для них має спрощений вигляд, і число податків набагато менше ніж у організацій.
Реєстрацію необхідно пройти в районному відділі податкової інспекції, де докладно роз'яснять порядок дій і нададуть список документів, потрібних для оформлення.
Основи торгівлі, просування та реклами
Після відкриття магазину необхідно постійно тримати «руку на пульсі» власної справи: правильно підбирати і навчати продавців, контролювати їх роботу і спілкування з покупцями, влаштовувати опитування і розпродажі для виявлення потреб людей і їх залучення до свого магазину, коригувати асортимент і графік роботи точки в відповідно до запитів клієнтів.
Перший час, можливо, більшу частину роботи доведеться робити самостійно, але, в подальшому, бажано залучити до розвитку магазину фахівців-маркетологів.
Рентабельність і прибутковість
Реальну прибутковість торгової точки потрібно буде вважати не раніше, ніж через 6-9 місяців після запуску, так як саме за цей час більшість клієнтів дізнаються про магазин, і утворюється стійкий купівельний потік.
Попередньо ж можна орієнтуватися на наступні цифри:
Стартові витрати (обладнання, оформлення, товар) - від 300 до 600 тис. гривень.
Щомісячні витрати (оренда, з / плата, податки, реклама) - від 50 до 70 тис. гривень.
Щомісячний прибуток залежить від націнки і може варіюватися від 30 до 100 тис. гривень.
Окупність роздрібних магазинів в маленьких містах сильно залежить від їх розташування, асортименту та наявності конкурентів поблизу. Взявши до уваги ці моменти при організації бізнесу, можна уникнути маси проблем і успішно розвивати торгівлю в обраному напрямку.
Відео по темі: