як відкрити магазин Суші Вок по франшизі

Магазин Суші Вок на першому поверсі житлового будинку

На сучасному ринку громадського харчування франшиза Суші Вок займає особливе місце. За останні кілька років ресторани і магазини кулінарії, які спеціалізуються на азіатській кухні, набрали в Україні величезну популярність, пропонуючи відвідувачам цікаві страви за доступними цінами і забезпечуючи високий прибуток власникам, і мережа «Суші Вок» не стала винятком. На сьогоднішній день - це один з найкращих варіантів для вкладення коштів і запуску власного бізнесу.

Зміст статті:

  • франчайзер
  • Вартість франшизи, інвестиції і відрахування
  • Вимоги до приміщення і персоналу
    • приміщення
    • персонал
  • переваги франшизи
  • Що пропонує «Суші Wok»
  • окупність
  • Де отримати франшизу

Франчайзер

Перший магазин кулінарії під вивіскою «Суші Wok» відкрився в Петербурзі всього п'ять років тому, тоді як на даний момент мережа налічує вже понад 360-ти закладів по всій країні і за її межами і продовжує розширюватися: нові магазини мережі щотижня відкриваються в найбільших містах Україні , Казахстану і України.

Примітно, що це перша російська компанія, яка налагодила роботу в популярному нині форматі take-away, який передбачає спеціалізацію закладів на продажу кулінарії на винос. Сьогодні магазини мережі користуються довірою споживача, пропонуючи йому не тільки відмінну якість страв японської та китайської кухні за розумною ціною, а й унікальний сервіс, що підтверджують численні позитивні відгуки від задоволених клієнтів.

Вартість франшизи, інвестиції і відрахування

Початковий внесок, тобто одноразовий платіж франчайзеру за вихід на ринок під його брендом, становить для мережі «Суші Wok» порядку 420-ти тисяч гривень (для Москви і Московської області - близько 450-ти тисяч гривень). Для компанії, яка розвивається так динамічно, вартість більш ніж прийнятна, тим більше що інвестиції у відкриття закладу за умовами типового угоди з франчайзером складають всього від 1,2 мільйона гривень.

Роялті - відрахування франчайзеру за використання його корпоративних стандартів, торгової марки рецептури та іншого - всього 2,5 відсотка від місячного обороту, але не менше 10-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Вимоги до приміщення і персоналу

Крім вищевикладених вимог до первинних інвестицій у відкриття магазина компанія «Суші Wok» пред'являє також ряд вимог до приміщення, в якому буде розташовуватися заклад, і персоналу.

Приміщення

У стандартному угоді про франшизу компанії «Суші Wok» на сьогоднішній день обумовлено, що площа приміщення, в якому буде знаходитися магазин, повинна становити від 40-ка квадратних метрів. Приміщення повинно відповідати всім вимогам, правилам і регламентам контролюючих органів, а також корпоративним стандартам компанії. Зокрема, висота стель в закладі повинна становити не менше трьох метрів. Оскільки страви готуються безпосередньо на місці, приміщення повинно мати витяжку або, по крайней мере, технічну можливість встановити її.

Бажано, щоб приміщення знаходилося в центральній частині міста або спальних районах, в безпосередній близькості від великих транспортних шляхів і мало хорошою транспортною доступністю.

Персонал

Чисельність персоналу залежить від розміру закладу і його відвідуваності. Всі співробітники магазину повинні мати відповідні документи, включаючи санітарні книжки. Обов'язковою є кур'єр - всі заклади мережі пропонують доставку продукції.

Переваги франшизи

До числа основних переваг франшизи можна віднести широку популярність бренду, висока якість страв і доступні ціни, що гарантує високу відвідуваність закладів. Крім того, магазини мережі на регіональних ринках практично не мають конкурентів у зв'язку з відсутністю закладів, що пропонують аналогічні послуги, що забезпечує досить високий попит на пропоновану продукцію, стабільний дохід і мінімальний рівень витрат на всіх етапах запуску та функціонування підприємства.

Що пропонує «Суші Wok»

Франчайзі «Суші Wok» може розраховувати на повну інформацію по запуску та управління закладом, включаючи планування торгового залу, рецептуру і технології виробництва, спеціалізоване програмне забезпечення, рекламні матеріали і підтримку, в тому числі розміщення інформації про заклад на офіційному сайті франчайзера. Крім того, мережа надає всі необхідні елементи корпоративної символіки і проводить навчання персоналу.

Окупність

Як стверджує франчайзер, середня щомісячна виручка в закладах мережі становить від трьох мільйонів гривень, тоді як повна окупність магазину - не більше шести місяців.

Де отримати франшизу

Для отримання франшизи мережі магазинів «Суші Wok» потрібно зв'язатися з компанією будь-яким зручним способом:

  • по телефону: +7 (812) 334-99-25;
  • через офіційний сайт: http://fr.sushiwok.ru, де ви можете проконсультуватися з фахівцем онлайн або залишити свій номер телефону, щоб представник компанії зв'язався з вами в зручний для вас час.

Як бачите, отримати дану франшизу досить просто. При цьому «Суші Wok» гарантує, що, відкривши бізнес по її франшизі, ви зможете заробити як мінімум на 20 відсотків більше, ніж з будь-якою іншою компанією.

Відео по темі: