Як відкрити овочевий ларьок (кіоск) з нуля
Сьогодні розповімо як відкрити овочевий ларьок (кіоск) з нуля. Як правильно організувати цей бізнес, щоб він став максимально успішним і прибутковим.
Продукти харчування завжди в моді, тому що люди хочуть їсти незалежно від політичної ситуації і популярних брендів. Отже, бізнес, побудований на торгівлі продуктами харчування, незмінно буде приносити дохід.
Правда, і конкуренція в цій області досить висока. Але завжди можна знайти свою нішу, підібрати найбільш затребуваний і в той же час не дуже поширений у конкурентів асортимент продуктів.
Зміст статті:
- Овочевий кіоск - в чому перевага?
- Вибір приміщення і місця
- Вирішення організаційних питань
- устаткування кіоску
- Товари та продукти
Овочевий кіоск - в чому перевага?
Реалізація овочів і фруктів - дуже непоганий вибір. Невеликі овочеві магазинчики і кіоски не дуже поширені, покупців вони, як правило, залучають більше, ніж овочеві відділи в гіпермаркетах, тому що в кіоск надходить продукція значно меншого обсягу, значить, і більш свіжа. До того ж в ларьок або невеликий магазин може торгувати продуктами місцевих виробників, а останнім часом покупці схильні їм довіряти більше. Та й власник овочевого кіоску може контактувати з виробником безпосередньо, минаючи оптові склади і бази. Це не тільки забезпечує якість, але і скорочує витрати.
Слід звернути увагу, що в цій статті не йтиметься про величину стартового капіталу. Те, що він необхідний, і так зрозуміло. Наводити калькуляцію витрат на різних етапах реалізації бізнес-плану теж не має сенсу. По-перше, в різних регіонах вони відрізняються, а в провінції і в столиці взагалі непорівнянні. По-друге, сьогоднішня життя таке, що дані про вартість тієї чи іншої послуги, або обладнання застарівають вже в процесі написання статті.
Крім неминучих витрат, в процесі організації торгівлі свіжими овочами та фруктами є кілька проблемних моментів.
Вибір приміщення і місця
Що стосується приміщення, то тут є три варіанти:
- невеликий, але, з підсобною, складськими приміщеннями, торговим залом і т. д .;
- невеликий кіоск, в якому товар виставлений у вітрині-вікні, де знаходиться продавець, а покупець - на вулиці;
- чималий ларьок або павільйон, в якому є торгове приміщення, і покупець може детально розглянути товар.
У кожного з цих варіантів є свої недоліки і переваги, але якщо мова йде про кіоску, то краще, звичайно, третій варіант. Він більш зручний і для продавця, і для покупця. Але у кіоску є незаперечна перевага - його можна встановити в найбільш зручному місці.основний фактор, який слід враховувати при виборі місця - це щільність людського потоку. Для розміщення кіоску необхідно вибрати жваве місце, де не буде нестачі в покупцях. Воно може бути, наприклад, розташоване недалеко від зупинки метро або серед багатоповерхівок спального району. У першому випадку гарантований великий потік людей, у другому - постійні покупці.
Вирішення організаційних питань
Устаткування кіоску
Устаткування будь продуктової торгової точки включає в себе ряд необхідних речей:
- касовий апарат;
- ваги;
- холодильник, а при необхідності і холодильна камера;
- вітрина;
- прилавок.
Придбаний або орендований кіоск повинен не тільки відповідати санітарним вимогам, а й виглядати естетично і привабливо для покупців. Тому слід подбати про великий вітрині, де клієнт зможе познайомитися з асортиментом і цінами на продукцію, а також про зовнішній вигляд кіоску і.
Слід також подбати, щоб покупці не відчували незручності. Тому, якщо торгівля ведеться з віконця, необхідно облаштувати і територію біля самого кіоску.
Товари та продукти
Однією з найважливіших завдань є підбір постачальників. Овочі і фрукти - товар швидкопсувний, а від їх якості і привабливості залежить, наскільки буде успішною торгівля. Тому в максимально короткі терміни необхідно вибрати найбільш надійних постачальників. На перших порах це зробити буває складно, і невдачі неминучі. Але поступово недобросовісні постачальники відсіється, а з тими, хто поставляє якісний товар, налагодяться продуктивні ділові відносини.
фахівці радять обов'язково цікавитися походженням овочів і фруктів, умовами, в яких вони вирощувалися, і навіть самостійно дегустувати їх.
Велике значення має і різноманітність товару, урізноманітнити продукцію місцевого виробництва екзотичними фруктами і овочами. Не завадить налагодити торгівлю і морозивом овочами і овочевими сумішами, які досить популярні у покупців, особливо в зимовий період.
Для того і обладнати овочевий кіоск, будуть потрібні, звичайно, чималі фінансові витрати, витрати часу і сил. Але судячи з відгуків і твердженнями маркетологів такий бізнес, як торгівля свіжими овочами, приносить стабільний дохід.