Як з нуля відкрити свій магазин сумок
Нижче розповімо, як відкрити магазин сумок. У сучасному світі жіночої моди сумочка давно перестала бути лише додатком до дамської туалету, і виділилася в самостійну галузь модних аксесуарів, які користуються неймовірною популярністю серед жінок.
І з огляду на це загального жіночого обожнювання сумок можна побудувати досить прибутковий бізнес дамських сумок, але попередньо необхідно розробити детальний бізнес-план.
Місце під магазин сумок
Для початку потрібно грамотно вибрати місце розташування майбутньої торгової точки. Це повинно бути людне місце популярне у жінок, наприклад можна орендувати приміщення у великому торговому комплексі.
Залежно від статусу торгового комплексу орендна плата може коливатися в районі 15-40 тисяч гривень за місяць оренди (30 кв. Метрів).
Де брати товар для магазину сумок?
Найкраще налагодити поставки з Туреччини, або варіант без виїзду за кордон, це Москва або Ростов.
Асортимент товару повинен бути завжди актуальним, модним і не залежуватися на полицях, для цього частота поставок не рідше одного разу на два тижні, але й не беріть відразу велику партію, все це має передбачати.
Спектр товару повинен бути максимально широким і, для початку, не дорогим до трьох тисяч за одиницю товару. Товар з більш низькою ціною розійдеться набагато швидше, і товарообіг буде більше.
Якщо ви відкрили магазин жіночих сумок, не забувайте про певній кількості чоловічих портфелів, папок, гаманців і т. п.
І ось коли вищевказаним способом Ви заробили невеликий капітал, про Ваш магазин багато хто знає, є постійна клієнтура, можна поступово переходити до наступного рівня і закуповувати товар відомих марок. Більш висока ціна товару допоможе заробити більше пристойний капітал.
Деякі особливості цього бізнесу
Не забувайте, що сучасні жінки пильно стежать за світовими тенденціями моди і не хочуть від них відставати.
Відповідно, щоб задовольняти їх суворим потребам Вам необхідно теж йти в ногу з сучасною модою. Щоб не втрачати кваліфікацію і напрацьовану клієнтуру.
Трохи напрацювавши клієнтську мережу, не забувайте про заохочення постійних клієнтів і залученні нових шляхом проведення різних акцій, знижок, розпродажів, випуском дисконтних карт і т. д.
Як згадувалося вище, асортимент товару повинен бути різноманітний. Потрібно включати в торговий оборот не тільки дорогий товар, але і, наприклад гаманці як, жіночі так і чоловічі.
Ця категорія товару, незважаючи на невелику вартість, за рахунок підвищеного попиту, особливо в передсвяткові дні,.