Як збільшити продажі в магазині одягу
У статті ми докладно опишемо, як підняти продажі в магазині одягу. Тільки найкращі і перевірені способи завоювати постійних клієнтів і збільшити відвідуваність вашого закладу.
Зміст статті:
- Вибір цілей аудиторії
- Просування в Інтернеті
- помітне оформлення
- Викладка товару
- Основні способи вивіски:
- Акції, дисконти
- Додаткові товари і послуги
- Робота зі «сплячими» клієнтами
- Гарний сервіс
Вибір цілей аудиторії
Низький попит може бути пов'язаний з неправильно підібраним асортиментом і позиціонуванням закладу. Не має сенсу одночасно продавати недорогі куртки і елітне нижню білизну. Для початку визначтеся з тим, це буде магазин дитячого, чоловічого або жіночого одягу. Потім - з ціновою категорією (економ-клас, середній сегмент, преміум-сегмент).
Якщо асортимент підібраний з товарів однієї категорії, покупець з більшою ймовірністю зробить кілька придбань.
Просування в Інтернеті
Хороша одягу - створення сайту в Мережі, де викладено весь товар, інформація про наявність і розміри, акції і знижки, а також є можливість попереднього замовлення. Люди вважають за краще відвідувати місця, в яких точно є необхідна річ. На сайті потрібна детальна карта з розташуванням всіх торгових точок продавця.
На порталі важливо налаштувати сортування виробів по колекціях, минулими сезонами, моделям, розмірам, квітам. Інтернет-магазин потрібно постійно оновлювати, інакше аудиторія втратить довіру. варто зайнятися , публікуючи фотографії нових надходжень та хітів продажів, влаштовуючи конкурси серед передплатників.
Помітне оформлення
Варіант, як збільшити продажі в магазині одягу за допомогою доступних поверхонь приміщення. Перший пункт - яскрава вивіска. Другий - оформлення вікон, що виходять на вулицю або в загальний торговельний зал.
Скляні стіни бутика в торговому центрі або звичайні вікна обклеюються плакатами про розпродажі і знижки, біля них виставляють манекени з кращими речами. Це дозволяє залучити «випадкових» відвідувачів, що проходять повз. Також виставка манекенів діє як безкоштовна реклама нових колекцій.
Викладка товару
Сумбурне розміщення речей в залі плутає і викликає почуття дискомфорту. Перевірений спосіб, як збільшити прибутки в магазині одягу, - приємна викладка та розміщення супутніх товарів біля основних (біжутерія, головні убори, різні аксесуари і т. Д.) Це дозволяє затримати клієнта і вмотивувати зробити більше покупок.
Основні способи вивіски:
- За марками (корнером). Підходить закладам, які продають речі від відомих брендів. Тоді можна робити розбивку по колекціях і пропонувати готові ансамблі;
- За комплектів. Наприклад, сорочки з брюками, шорти з топами та ін. Ідеально для реалізації чоловічих колекцій, оскільки чоловіки не люблять довго підбирати собі костюм. Їм зручніше вибрати попередні налаштування.
- За товарними групами: сукні з сукнями, джинси з джинсами і т.п. Кращий варіант для закладу середнього класу.
У роздрібному оформленні ефективно використовувати цікаві колірні рішення. Привертають погляд речі поєднуваних кольорів, вивішені поруч один з одним. Наприклад, спідниці червоного, бордового, рожевого кольору та ін. Однотонні ряди слід розбавляти речами контрастного кольору, використовуючи метод колірних плям.
Істотно підвищує обсяг збуту наявність стійки або кошика знижені в ціні товарів. Відвідувачам вкрай складно втриматися від придбання такої продукції.
По частині організації простору уникайте лабіринтів і вузьких проходів, а примірочні кабінки рекомендується розміщувати в кінці залу. Тоді відвідувачі пройдуть через все приміщення, оглянувши по шляху весь асортимент.
Акції, дисконти
Найдієвіший спосіб, як магазину одягу. Крім звичних розпродажів, кожен місяць влаштовуйте акції. Наприклад, мінус 50% на другу річ (дешевшу), три вироби за ціною двох, подарунок при покупці на певну суму. Подарунки повинні бути фінансово вигідні продавцю. Наприклад, вартість подарунка 100 гривень, при цьому для його отримання потрібно витратити на 800 гривень більше.
Система дисконтних карт дозволяє збирати дані покупців (електронна пошта, номер телефону) і гарантувати його наступне відвідування. Навіть невелика постійна знижка в 5% змусить зробити свій вибір на вашу користь.
Добре працює система нарахування бонусних балів за кожне придбання, якими дозволяється сплатити частину покупок в наступний раз (до 50-70% від вартості).
Як в магазині одягу за допомогою накопичувальних дисконтних карт? Накопичувальний дисконт значно збільшує конверсію, оскільки покупець прагне зробити достатню кількість покупок для отримання хорошої постійної знижки.
Додаткові товари і послуги
Хороші варіанти, як одягу без особливих вкладень. Різноманітні дрібниці, на зразок колгот, шпильок, ременів, гаманців людина з легкістю купить в іншому місці, так навіщо відпускати його до конкурентам? Наполегливо пропонувати додаткові вироби не рекомендується, аудиторія не любить нав'язливість. Досить швидкоплинного питання від касира ( «Не бажаєте придбати? ..») і правильного розташування стійки з корисними дрібницями.
Супутні дрібниці зазвичай розташовують поблизу від кас. Поки людина стоїть в черзі, він не відмовить собі в задоволенні доглянути шарфик до нової сукні, сережки в тон до блузі, носочки до леггинсам і т. Д.
Добре працює на імідж поширення реклами ваших партнерів зі знижкою на їх продукцію або послуги. Наприклад, на касі пропонуються листівки з 10% знижкою на відвідування салону краси, боулінгу та т. П. А партнери так само рекламують вас.
Робота зі «сплячими» клієнтами
Система дисконтних карт дозволяє зібрати контактні дані покупців і відстежувати їх активність (хто і коли що-небудь купував в останній раз). Найбільш м'який прямий маркетинг - це поштова або смс-розсилка з інформацією про нові надходження, акції, розпродажі. У тексті обов'язково вкажіть тимчасові рамки акції, щоб адресат не встиг забути про пропозицію.
Як залучити клієнтів в магазин одягу за допомогою телефонних дзвінків? По телефону можна також інформувати про нові надходження і розпродажі, а також нагадувати про себе під приводом проведення опитування. Наприклад, збирати відгуки про якість продукції та обслуговування.
Гарний сервіс
Мова йде не тільки про привітних продавців, але і про зручність приміщення. Відвідувачу повинно бути комфортно в торговому залі, щоб він прагнув залишитися якомога довше і, як наслідок, зробити кілька покупок. Шляхи підвищення комфортабельності в бутіку модного одягу: зручні примірочні кабінки, пуфи і крісла для очікування (щоб не доводилося квапити своїх супутників), столик для речей і т. Д. Подібні дрібниці здатні серйозно збільшити виручку в магазині одягу.
Важливий доброзичливий персонал, розбирається в тканинах, фасонах, моді. Консультант повинен бути готовий порадити що-небудь відвідувачам і відповісти на будь-які питання.
Нав'язливе увагу консультантів нерідко дратує. Але якщо продавець бачить, що людина розгубився і не може відшукати потрібну продукцію, слід запропонувати допомогу, зорієнтувати в асортименті і цінах.
Це основні методи, як залучити покупців в, ефективні для закладів будь-якого типу. Основне правило хорошого «продажника» - домогтися того, щоб клієнт відвідав вас чотири рази. За статистикою, після досягнення цього порогу, людина стає постійним покупцем.
HD відео по темі: