Як змусити покупця купити товар
Сьогодні, в нашому матеріалі, ми докладно розповімо про те, як змусити покупця купити товар. Індустрія роздрібної торгівлі зростає величезними темпами. На роздрібних торговельних об'єктах рясніють різні вивіски з привабливими пропозиціями, інтернет магазини пропонують придбати товари за найкращими цінами, серед цього різноманіття покупець втрачається, набирається скептицизму, а в деяких випадках і зовсім перестає довіряти рекламі.
Зміст статті:
- як змусити
- Речення
- причини
- Рішення
- Як змусити купити товар в інтернеті
- Як продати по телефону
- Загальні правила
Як змусити
Тим часом, зростає конкуренція, і багато підприємців ведуть активну боротьбу за увагу клієнта. У зв'язку з цим важливу роль відіграє не тільки реклама, але і вміння продавати. Багато хто помилково припускають, що цей талант полягає в безлічі слів і в тиску на потенційного покупця, але варто зауважити, що це не зовсім так. При спробі продати потрібно враховувати такий аспект, як індивідуальні особливості покупця і його психологія.
Більшість покупок відбувається людьми на емоційному рівні, тому продавець повинен запастися інструментами, які в даному випадку будуть надійними.
Речення
Воно повинно бути максимально ясним, містити конкретні цифри і вигідно підкреслювати економію клієнта. Не варто завантажувати клієнта інформацією і надавати йому вибір з безлічі варіантів. Дайте вибір на максимум 3 варіанти, це дозволить йому швидше визначитися. Підкресліть переваги, які має пропонована вами річ.
Причини
Назвіть причини, за якими клієнт повинен купити товар зараз. В даному випадку емоційна складова повинна зіграти вам на руку. Як показує практика, на підсвідомість більшості людей впливає обмежена кількість товару або часу, протягом якого він буде пропонуватися. Тобто ваша пропозиція має бути не тільки вигідним, але і ексклюзивним. так, перша причина, по якій потрібно умовити купити зараз - це унікальність, дефіцит. друга причина - це суттєва економія. Багато магазинів пропонують купити кілька одиниць товару з хорошою знижкою. Досвідчені продавці відзначають, що купуючи товар, покупець не витрачає гроші, а навпаки - заробляє їх, оскільки набуває щось вигідне.
Важливо підкреслити, що покупка - це не бездумна трата грошей, а найкраща інвестиція в себе. Тобто основне завдання - переконати клієнта в тому, що з тієї чи іншої придбаної річчю, він стане виглядати краще або відчувати себе краще. Важливим є зовнішній вигляд продавця. Якщо він виглядає ефектно, це говорить про його успішності і про те, що товар користується попитом.
Рішення
Реклама перебуває всюди, тому увага потенційного покупця неуважно. І основне завдання того, хто продає - зосередити увагу на продукті. Робиться це на підсвідомому рівні. Покупець повинен розуміти, що якщо не купить товар, то щось втратить. Основна помилка і найпоширеніша - буквально благати придбати товар. Це в корені невірно, оскільки покупець повинен розуміти, що якщо він не купить товар - продавець при цьому нічого не втратить, він продасть його комусь іншому, а ось сам покупець - втратить. Страх втрати - ось чим можна маніпулювати в підсвідомості покупця.
Як змусити купити товар в інтернеті
Індустрія торгівлі в інтернеті є дуже популярною, попит і пропозиція постійно зростають. Але змусити людину купити в інтернет магазині набагато складніше, ніж зробити це особисто. Якщо у випадку з прямим продажем необхідно використовувати слова, то в другому випадку - важливі картинки і текст, який буде сприйматися на підсвідомому рівні. Наприклад, на сайті має бути присутнім якісне оформлення, він повинен бути оптимізований під запити, містити ефективну рекламу.
Як продати по телефону
Якщо відбувається продаж або спонукання до покупки по телефону, то необхідно використовувати грамотний шаблон тексту, який зацікавить покупця.
Загальні правила
Багато продавців задають питання про те, як переконати покупця купити саме його товар або скористатися саме його послугою. Для того щоб це вийшло, можна керуватися декількома принципами:
1. Говорити мовою клієнта;2. Підкреслювати його вигоду;3. Вислуховувати його думку;4. Зрозуміти, що йому потрібно;5. Сфокусувати його увагу;6. Дати можливість вибору;7. Спонукати до покупки;8. Бути небагатослівним.
При дотриманні основних принципів продажу можна досягти відмінних результатів, які згодом дозволять отримати не тільки разового, а й постійного клієнта.
Відео по темі: