Як знайти кращого постачальника для свого бізнесу
Сьогодні в матеріалі поради від експерта про те, як знайти кращого постачальника для свого бізнесу. Пошук надійного постачальника, з яким ви зможете працювати протягом довгих років - це трудомісткий і складний процес. Від нього залежить успіх бізнесу, тому помилки і поспішні рішення неприпустимі.
В силу різноплановості бізнес-проектів неможливо змоделювати універсальний спосіб пошуку надійних постачальників, але є поради і критерії, які допоможуть у відборі:
Зміст статті:
- 1. Не поспішайте.
- 2. Розберіться з категоріями постачальників.
- 1. Пошукові системи.
- 2. Друковані каталоги.
- 3. Форуми, виставки, конференції.
- 4. Сайти конкурентів.
- 5. Вхідні пропозиції.
- Вибір найкращого постачальника
1. Не поспішайте.
Хоч ви і в передчутті ось-ось, не варто поспішати. Для початку потрібно наповнити його товарами і мати налагоджені поставки, що дозволяють в найкоротші терміни відновити продукцію на полицях. Це особливо важливо на початковому етапі розвитку, адже порушення надходжень сильно вдарять по темпам просування.
Не підписуйте контракт з першим-ліпшим постачальником. Це може привести до непоправних фінансових втрат, а вони поставлять хрест на бізнесі, і назавжди відіб'ють бажання знову його запустити. Людина, з яким ви будете співпрацювати, зобов'язаний поставляти продукцію з гарантією якості швидко, за вигідною ціною та без перебоїв.
2. Розберіться з категоріями постачальників.
Існує дві категорії: дистриб'ютори і виробники.
Дистриб'ютори виступають проміжною ланкою між продавцем і виробником, так що можна зіткнутися з неактуальною інформацією на сайтах, а також з перебоями поставок. З дистриб'юторами почати роботу легше, адже вони співпрацюють з магазинами будь-якого рівня, але і їх надійність нижче, а ціни вище.
Виробники пропонують низькі ціни і високу надійність, але почати з ними вести справи складніше через те, що вони не завжди хочуть працювати з маленькими магазинами.
Готуйтеся до того, що вам доведеться провести багато часу в пошуку і викреслити десятки претендентів. Частина з них відсіється в першому раунді, де ви будете аналізувати можливість співпраці з компанією. Частина пройде в другій, що передбачає встановлення контактів з компаніями.
Перший етап тривалий і енерговитратний, і головне питання, що виникає в голові, -?
1. Пошукові системи.
Найпростіший, але в той же час ефективний спосіб. Вводите назву необхідного товару і приписуйте до нього слово «оптом». Під час вивчення сайту особливу увагу звертайте на ціну, асортимент і умови співпраці. Цікаві варіанти зберігайте, в подальшому ви почнете зв'язуватися з ними і з'ясовувати необхідні подробиці.
У видачі вам точно будуть потрапляти онлайн-каталоги підприємств - не ігноруйте їх. Там всі компанії розділені за категоріями, і не важко буде знайти потрібну.
2. Друковані каталоги.
У тематичних друкованих виданнях є ймовірність наштовхнутися на оголошення про оптовий продаж відповідних товарів.
3. Форуми, виставки, конференції.
Відстежуйте інформацію про майбутні заходи і відвідуйте їх. Це відмінна можливість вивчити стенди з продукцією, оцінити її якість і переглянути каталоги. У разі необхідності обговоріть з менеджерами умови співпраці, можливі знижки та акції.
4. Сайти конкурентів.
Магазини намагаються приховати надійних постачальників, але іноді вдається розшукати необхідні дані. Це можна зробити наступним чином:
- Переглянути, чи є на фотографіях водяні знаки постачальників;
- Якщо фото товарів було взято з сайту постачальника, то через пошук картинок можна вийти на нього;
- Одержати більш детальну інформацію щодо гарантії - найчастіше за неї відповідають офіційні дилери;
- Звернутися з проханням показати сертифікати якості, де можуть стояти печатки підприємства, у якого товар був куплений.
5. Вхідні пропозиції.
, ймовірно, постачальники самі знайдуть вас. Вони перманентно шукають нові ринки збуту товарів і будуть приносити свої каталоги.
Вибір найкращого постачальника
Закінчивши пошукову роботу, ви можете почати спілкування з оптовиками. Чи не розсилайте листи з питаннями, адже на них будуть відповідати менеджери, які не зможуть дати вичерпних відповідей. Розумніше буде особисто обдзвонювати потенційних партнерів і всі відповіді заносити в таблицю, яка в майбутньому допоможе вибрати найбільш вигідних постачальників.
Ведіть себе впевнено, продемонструйте свою високу обізнаність в товарах і цінах на них, дайте зрозуміти, що обдурити вас не вдасться.
Питання ви повинні продумати самостійно, враховуючи специфіку свого, але є ряд пунктів, які в обов'язковому порядку вимагають роз'яснення:
Пам'ятайте, що під час розмови представники компанії прагнуть піднести свої умови в найбільш вигідному світлі, а всі підводні камені стануть видні на етапі підписання договору - будьте до цього готові.
Запитайте зразки товарів для оцінки якості, переконайтеся в його ліквідності.
Дуже уважно поставтеся до підписання документів, обов'язково скористайтеся послугами юриста.
HD відео по темі: