Яка реклама найефективніша для малого бізнесу
Рано чи пізно багато підприємців задаються питанням: яка реклама найефективніша для малого бізнесу. Адже малий бізнес на відміну від великих компаній не має величезного рекламного бюджету і не може дозволити собі необгрунтованих витрат. Прочитавши цю статтю, ви дізнаєтеся, яка реклама краще, і як ефективніше просувати свій товар або послуги.
Зміст статті:
- Як створити ефективну рекламу
- Проводьте «акції»
- Спеціальна ціна
- Найефективніші види реклами
- Як оцінити ефективність реклами
Як створити ефективну рекламу
Головною особливістю реклами для малого бізнесу є те, що в ній мінімум уваги приділяється бренду, тобто самої компанії. На відміну від великих транснаціональних корпорацій, таких як, скажімо, Coca-Cola, ви навряд чи зможете дозволити собі працювати на впізнаваність бренду, тому вам потрібен підхід, який.
Саме на це повинна бути спрямована реклама: її мета - зацікавити потенційного клієнта і в кінцевому підсумку досягти продажу. Пам'ятні рекламні слогани і яскраві логотипи навряд чи допоможуть вам в цьому.
Зосередьтеся на конкретних пропозиціях і відмовтеся від використання «загальних» слів, таких як «багато», «дешево», «вигідно» та інших. Чверть століття тому такий підхід був ефективний, але сьогоднішнє суспільство віддає перевагу цифрам. Ніхто не піде в магазин, який пропонує «найдешевші дивани в місті», тоді як в магазині, що продає «дивани по 10 тисяч гривень», від покупців відбою не буде.
Проводьте «акції»
Якщо ваша пропозиція буде не тільки конкретним, але і обмеженим, ефективність реклами зросте: чим менше часу ви залишите потенційному покупцеві на роздуми, тим вище шанс здійснення продажу. Крім того, це знизить ймовірність відходу потенційного клієнта до конкурента.
Коли людина бачить рекламу чайників по 500 гривень, він думає про покупку гіпотетично, тобто просто приймає до відома, що в такий-то компанії така-то ціна на чайники. Якщо чайник йому поки не потрібен, він не стане його купувати.
Але якщо він бачить, що пропозиція обмежена, і придбати товар за запропонованою ціною можна, наприклад, тільки до кінця місяця, він починає думати про покупку з практичної точки зору: якщо чайник не потрібен йому сьогодні, але може знадобитися завтра, то краще купити його зараз за низькою ціною, ніж потім заплатити вдвічі більше.
Спеціальна ціна
Цей метод десятиліттями використовується повсюдно, але не втрачає своєї ефективності: вказуйте поруч з ціною «стару ціну». При цьому «регулярна» ціна повинна бути помітно вище «спеціальної» - це підсилить ефект «обмеженої пропозиції». Принцип тут той же, що у випадку з «загальними» словами і конкретними цифрами: побачивши, наскільки дорожче стане товар після закінчення «акції», покупцеві буде набагато простіше розлучитися з грошима.
Найефективніші види реклами
Рекламний формат необхідно вибирати з урахуванням специфіки бізнесу та цільової аудиторії - то, що демонструє високу результативність у чоловіків до 35-ти років, може викликати лише мінімальний відгук у жінок після 45-ти.
І навіть якщо ви все дитинство мріяли, що коли у вас буде свій бізнес, ви будете рекламувати його по телевізору, від цього варіанту краще відмовитися: якісна реклама на ТБ коштує дорого і для малого бізнесу вона малоефективна.
Замість цього краще звернути увагу на інші формати:
- листівки: їх можна розносити по поштових скриньках, або роздавати на вулиці. Роздавати краще, так як це дозволяє поширювати рекламу виключно серед цільової аудиторії;
- оголошення в ліфтах і під'їздах: дуже популярний (і дуже дієвий) підхід - чим довше людині їхати (або чекати ліфта), тим вище ймовірність, що він прочитає ваше оголошення, відповідно, розміщення таких оголошень в найбільш високих будинках дає найкращий результат;
- : реклама в інтернеті найдешевша, і для роботи з молодою аудиторією вона просто незамінна - обов'язково створіть співтовариство в соціальній мережі і розмістіть оголошення на кількох популярних тематичних майданчиках;
- в газетах: рекламувати через газети краще бізнес, - будівництво, освіту, клінінг та інше;
- вивіски: найкраще розміщувати вивіски, банери і рекламні щити в безпосередній близькості від офісу чи магазину.
Як оцінити ефективність реклами
Справа не в тому, скільки ви витратите, а в тому, скільки ви в підсумку на цьому заробите, тому найважливішим показником для вас має стати ROI, тобто «повернення інвестицій». Якщо ви витрачаєте 50 тисяч гривень, а прибуток в результаті вжитих заходів збільшується лише на 20 тисяч - відмовтеся від такої реклами. Пам'ятайте, що не ви повинні на неї працювати, а вона на вас.
Як бачите, найбільш - та, яка демонструє хороші результати для конкретного бізнесу і певної цільової аудиторії, і дешевше, ніж приносить. Правда, щоб знайти відповідний формат доведеться трохи поекспериментувати. Але це того варто, не сумнівайтеся.
Відео по темі: