Який магазин краще відкрити, щоб він був максимально прибутковим

Напис open на сірому тлі

Ідея створення власної справи живе в голові багатьох, і питання який магазин відкрити багатьом не дає спокою. Більшість шукають надійні, вигідні варіанти бізнесу. Тут головне вибрати, то, що реально прибутково і ризики мінімальні.

Власний, новий магазин як початок бізнесу досить хороший варіант. Відкрити магазин з нуля можна навіть з мінімальними вкладеннями, особливо. Приміщення можна орендувати, площа вибрати невелику. Наприклад, це може бути маленький магазин одягу.

При грамотному підході всі витрати окупляться в якнайшвидшому часі. Правда, для цього є одне важлива умова: підходяще місце (район).

Саме від цього, в першу чергу залежить, наскільки буде успішним бізнес. Торгових точок відкрито сьогодні багато, потрібно обов'язково оглядатися на конкурентів-сусідів.

Там, де є десять дешевих продуктових крамниць, одинадцята буде не потрібна. І, природно, навпаки.

З цього грамотно прорахувавши запити місцевого контингенту, ретельно вивчивши конкурентів, можна створити щось нове.

І все ж багатьох турбує питання про прибуток, як наслідок реалізації певного товару. Який магазин краще відкрити і з якого магазина можна отримати максимальну вигоду? Питання, яке хвилює підприємців-початківців. Отже, нижче ми підібрали найкращі, вигідні варіанти, де ризики мінімальні.

Зміст статті:

  • Магазин продуктів
  • Косметика, парфумерія, побутова хімія
  • Реальна історія успіху моїх друзів
  • Одежа взуття

Магазин продуктів

Цей товар завжди в ціні. Літо чи зима, свято або будній день, люди завжди хочуть їсти. Причому їм не треба делікатесів і заморських страв, їм що-небудь простіше і дешевше продавай. При цьому, звичайно, товар повинен бути якісним.

Саме продуктові точки, які розташовані в правильному місці і представляють оптимальний асортимент, здатні принести найбільший прибуток.

Бажано, що б поблизу с відкривається вами магазином не знаходилося супермаркетів і інших закладів конкурентів. У першому випадку затія буде практично безглуздою, ну а в другому доведеться виробляти ретельний аналіз.

Слід, потрібно відстежити пропонований покупцеві асортимент і на його основі скласти свій, більш вигідний.

Взагалі, продуктова крамниця як варіант власної справи дуже навіть хороша. Тільки не варто забувати про документи і реєстрацію ВП. Як ніяк, ви відкриваєте точку харчування. Продуктовий магазин хороший тим, що йому не страшний ні криза, ні економічна ситуація в країні, ні платоспроможність населення. Людина може ходити в одній і тій же одязі роками, але без їжі він не може обійтися.

Косметика, парфумерія, побутова хімія

Це друга ідея з найбільш оптимальних. Тут є можливість вибору: можна продавати окремо косметику і парфумерію, а можна тільки побутову хімію. Однак поєднання названих товарів найбільш оптимально, адже основними клієнтами є жінки.

Прекрасна стать хоче виглядати не тільки красиво, але і постійно думає про будинок. А в ньому без прального порошку і миючих засобів не обійтися. І дуже зручно, коли все це можна придбати в одному місці.Правильно розставлені товар допоможе привернути увагу, нагадати про необхідність покупки ще чого-небудь. Ну або просто викликати бажання купити собі той симпатичний лак або нову гребінець.

На додаток до цього варто додати, що вимог до крамниці з даними асортиментом набагато нижче, ніж до продуктової. Та й торгову площу підібрати легше.

Реальна історія успіху моїх друзів

У моєму місті є у мене друзі (2 сестри, четверо їх з чоловіками), які починали зі звичайною намети на ринку. Продавали косметику і парфумерію. На даний момент, через 15 років, зараз у них:

  • 4 продуктових магазина;
  • 3 магазини квітів;
  • 5 аптек, 2 в моєму місті (3 в сусідніх);
  • 1 великий магазин парфумерії та косметики;
  • 2 магазини домашньої їжі.

Діти у них дорослі, але працюють в інших сферах і не беруть участі в бізнесі батьків. Причому більшість приміщень вони викупили, і вони у них у власності. Далося це їм все легко - немає. Працювали вони багато і старанно і зараз продовжують працювати і думають куди б ще розширяться.

Величезний плюс магазинів полягає в тому, що це легко масштабований бізнес. Якщо ви живете в великому місті, то відкривши 1 магазин, нічого не заважає через рік-два відкрити ще кілька. Якщо ж місто маленький, можна відкривати точки в сусідніх невеликих містах.

Одежа взуття

Точно так же, як і два попередні варіанти, при грамотному розташуванні або взуття стане безпрограшним варіантом. Крім їжі та побутової хімії люди потребують одязі. Бажано красивою і недорогий.

Прекрасно, якщо в одному місці буде одразу продаватися і нижню білизну, і основна одяг, і взуття. Такий асортимент дозволить продумати відразу і бюджет, і образ.

У цьому випадку для отримання максимального прибутку потрібно враховувати сезонність.

Прекрасно, якщо в одному місці будуть представлені моделі як на жінок, так і на чоловіків і дітей. Тут у покупця знову виникає бажання переглянути якомога більше товарів і, природно, купити уподобаний.

Не рідкість, коли батьки в пошуках нового взуття собі набувають чудові сандалі своєму чаду. Ну ось такі вони люди, готові відмовити собі на благо дитині.

Що стосується простоти реалізації ідеї, то вона досить доступна. Приміщення підбирається легко, вимог до нього особливих не пред'являється. Досить знайти хорошого постачальника. Окупність такого магазина складе кілька місяців.

Крім вище перерахованого також можна дитячих іграшок, товарів для тварин, будь-яких сувенірів.

Ідей маса, але в першу чергу слід звертати увагу на те, що дійсно затребуване. І тоді бізнес стане цвісти, рости і приносити крім радості ще й непоганий дохід.

Який магазин відкривати - вирішувати вам, але рекомендуємо ознайомиться і з іншими статтями розділу нашого сайту, в якому є як багато інструкцій, так і хороших ідей бізнесу в сфері торгівлі через роздрібні магазини.