Реальні способи як можна збільшити продажі

Чоловік малює графік продажів

У цій статті розглянемо ряд поширених і дієвих способів, які розкажуть як збільшити продажі. Нерідко виникають проблеми у бізнесменів, коли товар тривалий час не розходиться. Від цього знижується загальний прибуток. Зараз дізнаємося, як просто і швидко виправити ситуацію.

Зміст статті:

  • 2 в 1, реальний і простий спосіб
  • рідкісний товар
  • ілюзія знижки
  • «Гра цифр»
  • правильно піднести
    • Секрет збільшення продажів заснований на зміні розміру упаковки
  • замість висновку

2 в 1, реальний і простий спосіб

Це досить дієвий спосіб продажу товару, який вже завалявся на прилавках. Плюс в тому, що прибутки не будуть губитися. Як це? Зараз розберемося! Залежаний разом з тим товаром, який користується попитом. Можна пропонувати один товар до іншого в презент.

Наприклад, є користується попитом піна для гоління за 200 руб. І є залежаний лосьйон «після гоління» за 50 руб. Можна об'єднати дані товари в подарунковий набір ціною в 250 руб. Люди будуть вважати подібну покупку досить вигідною.

Рідкісний товар

Люди обожнюють вигоду. Але ймовірність купити що-небудь з вигодою вимикає здатність правильно оцінювати ситуацію.

Наприклад, можна пустити слух про наявність рідкісного товару (в тому числі і в разі якщо він таким не є), і люди почнуть його розкуповувати. Досить просто оголосити, що товар прийшов в обмеженій кількості (наприклад, ті чи інші модні туфлі).

Ілюзія знижки

Знижки діють на людей аналогічно. проводився досвід, коли в двох сусідніх однакові пари кросівок за однаковою вартості. Але в одному магазині була «знижка» в 20%. Хоча її і зовсім не було, адже ціна була однакова.

Сама можливість зробити вигідне придбання приманює людей. Але по факту можна взагалі не втратити прибуток.

Можна створити ілюзію дорожнечі. На ціннику часто демонстративно закреслюють одну вартість, а нижче пишуть вже іншу, знижену.

наприклад, реальна ринкова вартість толстовки становить 2000 р. Продавець пише спочатку 3000 р., Закреслює, і нижче пише вже 2500 руб. Сподіваюся, що зміст зрозумілий.

Можна часто влаштовувати акції зі знижками, призами і різними бонусами. Це приверне увагу величезної кількості клієнтів і створить позитивний образ. Тоді вже люди будуть приходити постійно.

«Гра цифр»

Часто можна побачити вартість товару в 1999 руб., 1990 і т. П. Іншими словами, ціни не округлюються. Навіщо? Тут знову ж звичайна проста психологія і спрага людей зробити вигідне придбання.

Приклад. Товар коштує 70 руб. Якщо поставити вартість в 69 руб., То в очах споживача він вже буде коштувати «шістдесят з чимось», але ніяк не 70. У будь-якому великому магазині можна побачити, як цей метод працює на практиці.

Правильно піднести

Іноді навіть дрібниця може змінити хід продажів. Ось приклад двох слоганів:

  • «Купуйте соняшникову олію Московське і будете задоволені».
  • «Соняшникова олія Московське без холестерину - смачно і без шкоди».
  • У другому випадку акцентується увага на те, що масло без холестерину, а значить, воно безпечне для здоров'я. Люди, природно, будуть його купувати частіше, як би піклуючись про своє здоров'я.

    Але розумна людина знає, що в соняшниковій олії не може бути холестерину взагалі. Продавець не обдурив споживача, але привернув увагу. Хоча звучить це так само безглуздо, як «хліб з борошна» або «горілка з алкоголем».

    Секрет збільшення продажів заснований на зміні розміру упаковки

    Часто люди «ведуться» на розмір. І не тільки дівчата. Якщо коробка з пластівцями висока, то це не означає, що вона забита ними. Відкривши коробку, можна побачити, що вона на третину порожня.

    Замість висновку

    Які ще чи, що може перешкодити успішному товару?

    Жоден з цих підходів не працюватиме, якщо не виконувати прості рекомендації. Потрібно постійно підтримувати чистоту в приміщенні. У магазині має добре пахнути, повинен бути привабливий дизайн інтер'єру. Чи не зашкодить тиха, розслаблююча музика. Неодмінно потрібно бути ввічливим з клієнтами.