Що потрібно, щоб відкрити свій магазин з нуля
Сьогодні торкнемося таку тему: як відкрити свій магазин з нуля. Бажання купувати у людей не зникне ніколи, і чим дешевше обходиться придбання, тим краще.
І це дуже цінують ті, хто тільки створює свій бізнес. На жаль, відкриття магазину для них стає заняттям досить непростим. Але при бажанні можна впоратися з будь-якою труднощами.
Адже між ідеєю щось продати до самої реалізації коштує не так вже й багато - кілька кроків, але дуже важливих. Отже, що потрібно, щоб відкрити свій магазин з нуля.
Зміст статті:
- Крок нульовий: пошук товару для продажу
- Крок перший: реєстрація
- Крок другий: вибір приміщення
- Крок третій: обладнання
- Крок четвертий: постачальники
- Крок п'ятий: персонал
Крок нульовий: пошук товару для продажу
Насправді цей етап в нашому випадку зовсім символічний. Якщо ви вже задумалися про те, що потрібно для відкриття магазину, значить, вибір товару давно здійснений. Невизначеності повинен бути покладено край саме на цьому етапі. Інакше переходити до першого кроку немає сенсу. Чому? Буде зрозуміло далі.
Крок перший: реєстрація
Цей крок відображає всю серйозність намірів. А як же інакше, адже походи по різних інстанціях заради простого задоволення не бувають. Торгівлею може займатися тільки юридична особа. Значить, статус треба зареєструвати. Тут же вибирається юридична форма володіння відкривається магазином. Це може бути як ІП, так і ТОВ, ВАТ і так далі.
Потім вже новоспечена юридична особа від'їжджає реєструватися до всіх можливих інстанцій. Почати слід з податкової. Ця служба присвоїть ІПН. Далі обов'язковим кроком стане повідомлення про початок діяльності фонду соціального страхування, пенсійного фонду, медичного.
Не забудьте відвідати банк і обзавестися власним розрахунковим рахунком. Реєстрація в Росспоживнагляді буде простіше, якщо діяльність магазину не буде пов'язана з харчовою продукцією. Саме тут позначається необхідність заздалегідь визначитися з асортиментом товарів, що продаються.
Крок другий: вибір приміщення
Де відкрити магазин: Обов'язково в хорошому місці, це одне з найголовніших умов, щоб магазин був успішний. Про необхідність грамотного підходу до вибору торгової площі сказано чимало. Тому знову нагадати про необхідність продумати місце розташування, орендну плату, навколишнє оточення говорити не варто.
Тут важливим кроком знову стане реєстрація. Знову? Так, знову. Тільки на етапі вибору приміщення, а точніше його затвердження, слід звертати в БТІ і пожежну службу. Причому прямо в такому порядку. Перша служба дасть повну інформацію про приміщення, а друга оцінить ці дані на предмет пожежонебезпеки.
Крок третій: обладнання
Навіть самий «невибагливий» товар не може бути розташований прямо на підлозі. Єдине, для чого припустимо такий підхід, так це тільки для взуття. Її можна розташовувати прямо на коробках з-під обувки для ніг. Правда, це все одно виглядає не дуже красиво. Та й без зручних табуреток і хороших дзеркал ніяк не обійтися. В інших випадках знадобляться вітрини, стелажі.
Якщо мова йде про продукти, то тут ніяк не обійтися без холодильних камер, вентиляторів. Не варто забувати і необхідності облаштування складу. Та ж взуття, якщо ми беремо її в якості самого «невибагливого» товару, не може зберігати свій товарний вигляд при високій вологості. Ну а натуральній шкірі страшна і сильна спека.
Крок четвертий: постачальники
О, що за люди ці - постачальники. Ви думаєте, що вони лише ланка в шляху товару від виробника до прилавків вашого магазину? Зовсім ні, саме вони вершать долю бізнесу.
Ціни, якість, своєчасна доставка і оновлення асортименту в потрібний термін: це все їх компетенція. Якщо ви знайдете надійних постачальників, то підвищите ймовірність успіху в рази. Клієнти не цікавляться внутрішніми проблемами, їм важливий кінцевий результат. І якщо ваш товар завжди буде різноманітний, відрізнятися високою якістю і прийнятною ціною, покупці будуть відвідувати вас частіше. При звертайте увагу на його репутацію та відгуки.
Крок п'ятий: персонал
Нехай наймані працівники люблять ваш магазин не так сильно як ви, але саме вони є обличчям торгової точки. Похмурі обличчя ніколи не викликають бажання запитати поради. Тоді як у милих продавців хочеться поцікавитися про ту чи іншої моделі, попросити допомогти зробити вибір. Це ж стосується і персоналу з прибирання приміщення. Бруд завжди відштовхує, викликає недовіру і бажання покинути магазин.
Крім цього варто приділити увагу і оформлення приміщення,. Але це краще довірити фахівцям з маркетингу.
До речі, деякі фірми сьогодні допомагають оформити і документи, зазначені в першому кроці. Така допомога хоч і не безкоштовна, але з нею з виходить набагато швидше. Тут вибір лише за вами, що ви цінуєте: час або гроші.
Багатьох цікавить, а чи вигідно відкривати магазин. Так, вигідно, дуже, при умова якщо підійти до справи з розумом:, в якому буде враховано все і вся.