Відкриваємо магазин побутової хімії з нуля
Інтерес підприємців до того, як відкрити магазин побутової хімії з нуля не знижується вже довгий час. Це й не дивно, адже попит на категорію господарських товарів стабільно високий і навряд чи буде знижуватися. Для того щоб бізнес в цьому напрямку був успішним і мав перспективи до розширення, необхідно врахувати багато нюансів ще на стадії відкриття. Що це за нюанси і як правильно відкрити господарський магазин, ми розповімо в даній статті.
Зміст статті:
- планування бізнесу
- Вибір місця і приміщення
- Пошук постачальників і підбір асортименту
- Організаційні питання
- Устаткування магазину і персонал
- розрахунок рентабельності
- Початкові вкладення в магазин:
- Щомісячні вкладення:
Планування бізнесу
Жодну сучасну бізнес-ідею не можна успішно реалізувати без попереднього планування. Складання докладного бізнес-плану - обов'язковий етап і для тих, хто хоче відкрити свій магазин з продажу побутової хімії.
План повинен бути поетапним, з детальними розрахунками фінансових витрат і доходів кожного періоду. Він повинен визначити мінімальну суму на відкриття та розвиток, передбачити можливі труднощі і додаткові витрати, виявити доступні джерела фінансування, плановану конкуренцію і прибутковість.
Вибір місця і приміщення
Високий попит на господарські товари привів до появи великої кількості пропозицій. У цьому сегменті торгівлі панує жорстка конкуренція, і для успішного старту бізнесу потрібно правильно вибрати місце, де відкривати магазин.
Для невеликого магазину найкраще підійдуть спальні міські мікрорайони з високою щільністю населення. Бажано, щоб в межах кварталу не було інших точок, що продають побутову хімію, включаючи мережеві багатопрофільні магазини: Стрічку, Пятерочка, Діксі і т. Д.
Приміщення для магазину може бути невеликим - 50-60 м. Кв., Але воно повинно розташовуватися в доступному місці на очах у людей.
Пошук постачальників і підбір асортименту
Від надійності постачальників і їх цінової політики багато в чому залежить успішність роздрібного магазину. Найзручніше працювати безпосередньо з виробниками, однак не всі вони відвантажують товари дрібним оптом, так і самостійна доставка обійдеться зовсім не дешево.
Зручно співпрацювати з офіційними дилерами заводів, що працюють в регіоні - у них і ціни досить низькі, і доставку товарів вони виробляють регулярно. Пошуком вигідних постачальників потрібно займатися постійно, щоб завжди мати запасні варіанти на випадок непередбачених ситуацій.
Асортимент магазину повинен включати в себе товари різних цінових категорій. І дешеві порошки для пенсіонерів, і якісні засоби для посудомийок або пральних машин і т. П.
Організаційні питання
Перед відкриттям магазину необхідно вирішити всі питання з державними органами і оформити потрібні документи.
- по-перше, потрібно зареєструвати ВП у податковій інспекції;
- по-друге, необхідно вибрати систему обліку та оподаткування;
- по-третє, потрібно оформити дозволу на роботу в органах СЕС (Росспоживнагляду) і пожежної інспекції.
Устаткування магазину і персонал
Якогось особливого обладнання для магазину, що продає господарські та побутові засоби, не потрібно. Стандартні прилавки і вітрини в торговому залі, стелажі і полиці в складському приміщенні - цього буде достатньо на перший час.
Наявність касового апарату обов'язково при роботі на податків за новим кодексом оподаткування, а при виборі ЕНВД - можна обійтися і без нього.
З постійних працівників в магазин потрібні: два продавця-касира, що працюють позмінно, охоронець і прибиральниця. Бухгалтера і водія можна наймати для виконання конкретних завдань на певний час.
Розрахунок рентабельності
Прорахувати, чи вигідно відкривати магазин побутової хімії в конкретному місті чи районі достатньо складно, не знаючи специфіки попиту, асортименту продукції та наявності конкурентів. Однак загальні показники рентабельності будуть приблизно такі.
Початкові вкладення в магазин:
Реєстрація ІП, отримання дозволів - 50 тис. гривень.
Устаткування - 100-150 тис. гривень.
Закупівля першої партії товару - 250-400 тис. гривень.
Щомісячні вкладення:
Оренда, комунальні послуги - 70-80 тис. Руб.
З / плата, податки - 75-100 тис. гривень.
Купівля товару - від 200 тис. гривень.
Реклама - 10 тис. Руб.
Прибуток від продажу господарських товарів через роздрібні магазини в місті становить 15-17%. При щомісячної виручки 300-400 тисяч гривень, чистий прибуток буде коливатися від 45 до 70 тис. гривень.
Відкриваючи магазин побутової хімії як бізнес, потрібно бути готовим до того, що його окупності не буде блискавичною. Поступове освоєння ринку, залучення клієнтів рекламою, збільшення обсягів та асортименту дозволять заробляти хороші гроші через рік або два. На початковому ж етапі варто запастися терпінням і завзятістю.
Відео по темі: