Відкриваємо парфумерний магазин
Тема сьогоднішнього матеріалу - як відкрити парфумерний магазин. Ідея організації бізнесу з продажу парфумерії, дійсно, є дуже вдалою. Адже сьогодні величезна кількість жінок, так і чоловіків, знаходяться в пошуку ідеального запаху для себе і своїх близьких. Як же правильно налагодити цей бізнес і що при цьому необхідно врахувати?
Зміст статті:
- 1. Вибираємо місце
- 2. Інтер'єр приміщення магазину
- 3. Підбираємо персонал
- 4. Реклама
- Рекламувати свою продукцію можна за допомогою:
1. Вибираємо місце
Важливий момент при організації парфумерного бізнесу - вибір місця, де буде розташовуватися ваш магазин. І вибір буде залежати не тільки від ваших фінансових можливостей, але і від того, яка саме парфумерна продукція буде лежати на прилавках магазина.
Як відомо, процвітання будь-якій торговельній точки безпосередньо залежить від числа покупців. Так, наприклад, якщо ви вирішили торгувати дорогими брендами парфумерії, краще, якщо магазин буде розташовуватися в центральних районах міста, серед торгових центрів і бутиків. А якщо ваша продукція має середній діапазон цін, правильним стане рішення відкрити магазин в спальному районі.
2. Інтер'єр приміщення магазину
Грамотний підхід до оформлення дизайну інтер'єру парфумерного магазину - запорука успішної торгівлі. Заходячи в магазин, покупці повинні занурюватися в казкову атмосферу краси і вишуканих запахів, їм повинно хотітися провести біля прилавків якомога більше часу.
Покупці, одного разу побували в парфумерному магазині з приголомшливою атмосферою, напевно, будуть в захваті від придбаного товару. Задоволені клієнти стануть рекламувати вашу торгову точку, причому, помітьте, безкоштовно. Вони, безумовно, розкажуть про затишний магазинчику з чудовими парфумерними товарами своїм родичам, друзям і знайомим.
Не варто забувати, що в інтер'єрі парфумерного магазину будуть прекрасно виглядати скляні вітрини. Адже покупцям необхідно надати можливість розглянути товари з різних ракурсів. Не забудьте про рекламу - логотипи компанії і парфумерної продукції.
3. Підбираємо персонал
Дуже важливим є правильний підбір обслуговуючого персоналу. Від його професіоналізму залежатиме багато, в тому числі обсяг продажів. Звичайно, краще наймати фахівців, які мають досвід роботи в подібних торгових точках.
Якщо ви взяли на роботу людей з відсутністю досвіду роботи, серед них рекомендується регулярно проводити тренінги, навчальні майстерності успішних продажів. В результаті проведення таких тренінгів недосвідчені продавці-консультанти не тільки зможуть оволодіти необхідними навичками, але і придбати знання, які дозволять відповісти навіть на самі специфічні питання покупців.
4. Реклама
Реклама - важливий аспект при. Приділіть цьому максимум своєї уваги. Реклама повинна бути якомога яскравіше, миготіти всюди і легко запам'ятовуватися. Чим більше вона буде потрапляти на очі потенційним покупцям, тим успішніше буде ваш бізнес. Краще, якщо створенням рекламних слоганів, логотипів, роликів займеться професіонал в цій галузі. І не варто економити на рекламі, її не буває багато, вона, в будь-якому випадку, «зіграє» в вашу користь.
Рекламувати свою продукцію можна за допомогою:
- Розміщення реклами на щитах. Згідно зі статистичними даними, близько 75% людей приваблюють саме рекламні щити;
- Розміщення реклами в добре продаються друкованих виданнях - журналах і газетах. Це допоможе залучити в магазин «потрібну» публіку;
- видачі листівок. Роздавати листівки людям найкраще біля станцій метро, на ринках, в торгових центрах і салонах краси. Важливим є і текст листівки. Бажано, щоб він містив інформацію про пропоновані подарунки, знижки та розпродажі.
З огляду на всі рекомендації і підійшовши до питання про організацію парфумерного бізнесу відповідально і виважено, можна забезпечити собі непогану, а найголовніше - стабільний прибуток. Наостанок варто відзначити, що вимагає досить великих стартових капіталовкладень і економія тут буде зовсім недоречна. Зате всі фінансові витрати, вже після нетривалого періоду, з лишком окупляться. Вдалих продажів!
Відео по темі: