Бізнес без стартового капіталу в Україні, це реально?

Нема грошей

Давайте спробуємо розібратися: бізнес без стартового капіталу в Україні, це реально? Для багатьох громадян нашої країни мрії про власну справу і фінансової незалежності так і залишаються всього лише мріями. І справа не тільки у відсутності великої суми коштів, яку необхідно інвестувати в своє «дітище». Людина не хоче міняти своє життя, виходити зі звичної зони комфорту. Нехай він «оре» на трьох роботах, але там є стабільність, графік з 8.00 до 17.00, вихідні дні.

У розвиток бізнесу потрібно вкладати не тільки капітал, але і час, сили, нерви. Та й то не факт, що справа «вигорить». А раптом криза, форс-мажор, постачальники обдурять, та ще податки платити незалежно від прибутку. Проте, якщо людину не лякають ці проблеми, і він готовий створити бізнес з нуля, навіть незважаючи на, то немає нічого неможливого. Головне, знайти свою нішу на ринку, визначиться з бізнес-ідеєю та цільовою аудиторією.

«Адекватна» бізнес-ідея - 50% успіху

Пивоварню або тютюнову фабрику в Україні без грошей організувати неможливо. Але ж можна почати з малого -, стати індивідуальним підприємцем і надавати свої послуги населенню (наприклад, інформаційні, юридичні, клінінгові). Для цього значний стартовий капітал не обов'язковий.

Крім того, онлайн-бізнес краще, адже не потрібно орендувати офіс в центрі міста, облаштовувати його меблями і технікою, наймати десяток співробітників, купувати спеціальне обладнання.

На початковому етапі зустрічатися з потенційними клієнтами можна в неформальній обстановці, наприклад, в кафе. Подоба офісу можна спробувати організувати вдома. Навіть веб-сайт якщо не розробляти самостійно, тобто можливість замовити на біржі фрілансу за прийнятні гроші. А просування інтернет-ресурсу цілком під силу для майбутнього бізнесмена.

Тим не менш, деякі засоби все ж необхідні:

  • Витрати на мобільний зв'язок, інтернет (існують акційні пропозиції у мобільних операторів, інтернет-провайдерів);
  • Витрати на транспорт (дешевше придбати проїзний квиток);
  • Витрати на канцелярське приладдя;
  • Витрати на рекламну кампанію, розкрутку бізнесу в інтернеті і ЗМІ.
  • Залучаємо цільову аудиторію

    Отже, бізнес-план складений, мрії про власну справу втілюються в життя, інтернет-магазин запущений, а клієнти не поспішають звертати увагу на нового гравця на ринку. Значить, необхідно зайнятися просуванням компанії. Не обов'язково звертатися в рекламні агентства, телебачення, замовляти банери, або розміщувати рекламні блоки в глянцевих журналах.

    • Можна розклеювати оголошення по місту, роздрукувати і роздавати листівки, календарики з логотипом компанії.

    • У соціальних мережах можна безкоштовно створити співтовариство, запросити друзів, а також проінформувати потенційних покупців про акційні пропозиції, знижки, розпродажі. Посилання на сайт компанії спробуйте розмістити на спеціалізованих блогах або форумах.

    • Також практично в будь-якому місті існує газета, типу «З рук в руки», «Від і до». Оголошення, як правило, публікують безкоштовно, виняток - реклама, виділена яскравим шрифтом з картинками і фотографіями. Головне, що є право вибору і можливість істотно знизити витрати.

    • Email-розсилка. Звичайно, спам ніхто не любить, але на початковому етапі просування всі засоби хороші. Згодом від цього способу розкрутки можна відмовитися.

    • І, нарешті, «сарафанне радіо». Якщо клієнта обслужили якісно, ​​він залишився задоволений покупкою, то він обов'язково залишить позитивний відгук, порекомендує друзям і знайомим. А, значить, з часом, продажу обов'язково виростуть. Успіхів!

    Відео по темі: