Як можна заробити на комп'ютерних іграх

Чоловік грає в комп'ютерні ігри

Справді, як заробити на комп'ютерних іграх? Ще кілька років тому існувало всього три способи: ви могли створювати гри (наприклад, програмування ігор), продавати ігри або описувати гри. Незважаючи на гадану легкість цих чудових рецептів ніколи не розлучатися з дитинством, всі вони в дійсності мають до власне процесу дуже далеке відношення і, крім того, вимагають від працівника масу абсолютно непотрібних знань, умінь або здібностей.

У якій би з трьох областей ви не намагалися боротись, вам все одно доводиться бути кимось ще, крім гравця. Навіть бета тестери, святі люди, рано чи пізно стають керівниками відділів тестування, або, гірше того, розробниками, або ще кимось - коротше, перестають грати в ігри і.

Ще один, зовсім не простий спосіб - піти у великий спорт. Будь-яка гра, навколо якої крутиться багато народу, рано чи пізно перетворюється в спорт. З усіма наслідками, що випливають - грошима, асоціаціями, переможцями, переможеними, головами журі та дівчатами в купальниках. Quake і Unreal, StarCraft і Magic: The Gathering - стань кращим, почни перемагати на турнірах і, можливо, тобі посміхнеться удача. килимок для миші. На жаль, вік професійних гравців недовгий, а їх фінансове становище нестабільне. Рано чи пізно талановиті одинаки йдуть - стають девелоперами, В співробітниками ігрових видавництв, журналістами. Або просто припиняють грати, вирушаючи на зустріч з «дорослою» життям ...

Це занудне вступ я зробив не для того, щоб змусити вас задуматися про безпросвітній майбутньому. Зовсім ні. Всі знаки вказують на те, що в самому найближчому часі ситуація зміниться. з'являться прямо в іграх. Скажу вам більше, вони вже з'явилися! Але про це трохи пізніше.

Зміст статті:

  • Герої на продаж
  • нові сталкери
  • Віртуальний туризм
  • люди корпорації

Герої на продаж

Не так давно навколо наймасовішою онлайнової гри Everquest вибухнув цікавий скандал. Її власники «раптом» виявили, що на аукціоні eBay (www.ebay.com) щосили йде розпродаж магічних предметів, одягу, зброї і навіть ... людей. Тобто високорівневих персонажів, готових до вживання, обвішані з ніг до голови цінними магічними шмотками і зброєю, небиті, нефарбовані, одні руки, річна експлуатація, торг. Торгуватися можна було тільки «вгору», тому як аукціон. Ціни найрізноманітніші - одяг і взуття від 20 до 500 доларів, герої від 300 до 1500. Обсяг угод в світових масштабах невеликий - в районі п'ятдесяти тисяч доларів на місяць, але продовжував зростати.

Якщо в реальному світі за гроші можна купити собі тільки титул, то світі віртуальному - все інше. Нове обличчя, навички та вміння, магічну силу, владу, повагу. Звичайно, це нечесно. Більшість гравців люто виступають проти, і Sony з Verant після деякої паузи сформулювали офіційну позицію: «Деякі гравці забезпечують своїх героїв такими надто магічними засобами, як кредитки Mastercard і VISA. Ми будемо виганяти їх ».

Керівництво Sony звернулося в eBay з проханням заборонити торгівлю віртуальними магічними предметами і особистостями. На якій підставі? Знайти причину, яка забороняє одній людині продати іншому неіснуючий магічний молоток за тисячу доларів, якщо операція здійснюється сторонами по добрій волі, а купив ще й стрибає до стелі від щастя, - дуже важко. За правилами eBay, з аукціону видаляються лоти, які можна охарактеризувати як «нелегально продається інтелектуальна власність». Адвокати Sony вважають, що магічні предмети і віртуальні особистості вважаються інтелектуальною власністю її розробників, і боси eBay були готові з цим погодитися.

Минуло півроку - і, зрозуміло, нічого не змінилося. eBay, а також інші онлайнові аукціони, продовжують торгівлю віртуальними товарами, причому обсяг торгів все збільшується. Давайте прямо зараз заглянемо на www.ebay.com. Пропустивши розділи Ultima Online і Asheron's Call, ліземо безпосередньо в Everquest, на закриті торги, тобто ті, угоди по яких вже відбулися.

Дивіться, Cloak of Flames, «найкраща зброя для ближнього бою, яке можна купити за». Власник просив всього 450 баксів, пішло за 815. А ось некромант 54 рівня. Читаємо опис: «int 200, все, що не додає int, додає ману, якій персонаж буквально сочиться. Працює соло практично скрізь, відмінно діє в складі груп ». Продано! За $ 1225.

Професійних продавців побоюються - цілком ймовірно, можуть кинути. Тому часто дають оголошення намагаються пояснити причини свого нелюдського вчинку. «Провівши місяці за Everquest, я вирішив зайнятися іншими справами. Продам друїда 50 рівня, бонус - багатообіцяючий воїн 6 рівня ». Купили за $ 960. «Продається паладин 52 рівня (звуть Гошею). Увага! Персонаж продається не через погану репутацію або чого-небудь в цьому роді, просто мій інтерес до EQ став згасати. Герой дуже поважаємо серед громадян Norrath. Комплектація ... ». Шановного Гошу купили за тисячу тридцять шість доларів 99 центів.

Звичайно, в умовах тотального заокеанського благополуччя ці цифри звучать не так дико, як тут. Хоча, запевняю вас, американці ніколи не кидають грошей на вітер - тільки подивіться, які смітника вони купують замість гідних велосипедів. І якщо людина віддає за Cloak of Flames (суть міраж, фейк, запис в базі даних, яка завтра може зникнути) ... то, може бути, цей предмет ДІЙСНО коштує своїх грошей? Грань між реальним і віртуальним в онлайнових комп'ютерних іграх особливо тонка, і, здається, вона ось-ось зникне зовсім. Ця тема цікавить мене давно, тому я вирішив копнути трохи глибше. Речі виявилися абсолютно дивовижні ...

Нові сталкери

Ден Скорскі і його команда професійно займаються вирощуванням персонажів (вони називають це farming) більше півроку. Раніше вони робили те ж саме, але заради спортивного інтересу. Боротьба кланів, і все таке. Потім грати набридло, а Everquest все продовжував набирати популярність. Тисячі «чайників» з роззявленими від подиву ротами з'являються на сервері щотижня. Багато з них - цілком заможні, зайняті люди, які хочуть відпочити, але не звикли відчувати себе лузерами. У них немає часу на стомлююче «прокачування» персонажа, вони хочуть отримати всі тридцять три задоволення прямо зараз і готові платити за це гроші. «Я не думаю, що ми займаємося торгівлею людьми, - відповідає мені Ден після певних роздумів. - Уяви, що ми продаємо скафандри для виживання в агресивних середовищах. Світ Everquest - це красиве, але небезпечне місце, і якщо ви хочете жити в ньому, а не виживати, краще довіритися професіоналам і купити готового героя ».

Ден і його команда - студенти коледжу, у яких сьогодні навряд чи залишився час на навчання. «Ми перейшли на вахтовий метод роботи, герої вирощуються майже 20 годин на добу. Зазвичай я проводжу в Everquest більше 10 годин на день з перервами на їжу, сон, навчання і інші радощі життя. Механізм налагоджений до дрібниць, але це не означає, що він автоматизований. Це як і раніше дуже творча, цікава робота, в якій бувають свої злети і падіння. Незважаючи на те що я знаю Everquest як свої п'ять пальців, мені все ще цікаво грати. І, зізнатися, з багатьма персонажами я розлучаюся з жалем. Іноді мені здається, що разом з цими друїдами і некромантами я продаю ... частина самого себе ». На питання, продажем частин «самого себе», Ден не дав чіткої відповіді: «На життя вистачає».

Останнім часом в бізнесі з'явилося безліч надмірно самовпевнених дилетантів, що заважають працювати і псують репутацію чесним продавцям. Бували випадки, коли одного і того ж персонажа продавали кільком покупцям. Такі горе-вояки і маги скаржаться в Verant, вимагаючи повернути їм гроші. Гроші власники гри, зрозуміло, не повертають, а ось зразково-показові репресії на «фермерів» влаштовують.

Віртуальний туризм

В якості нових шляхів економічного виживання постійні жителі Everquest придумують вельми оригінальні. Я розмовляю з Робертом Ділтсом, в минулому професійним «фермером», а нині - провідником, або особистим тренером, кому як зручніше.

«Купуючи готового високорівневого персонажа, люди пропускають багато цікавих зон, - упевнений Роберт. - Левова частка пригод залишається за бортом, і багато хто це розуміють. Гравцям цікаво самостійно, крок за кроком, виростити власного персонажа, подорожувати, боротися з монстрами, відкривати для себе нові території, заводити власних друзів і ворогів, а не «користуватися» чужими. Якщо у вас є товариші, які готові возитися з вами день і ніч, замість того досвід в високорівневих зонах, - дуже добре. Але, як правило, «ньюби» надані самі собі і допускають море найдурніших помилок. Моя мета - допомогти їм ».

За свою «допомогу» Роберт бере доларами США за передоплатою. Вартість його послуг коливається від 5 до 50 зелених гривень на годину, групові заняття дешевше. «Однак!» - викликніть ви. Так, це дорого. Клієнти не те щоб валять валом, але роботи у Ділтса вистачає. Дуже часто його наймають в якості провідника в небезпечних зонах. Це тривалі і складні експедиції, які Роберт прораховує особливо ретельно. Він ніколи не береться за справу, якщо не впевнений в підготовці когось із членів групи, - адже в разі провалу постраждає його репутація, а це єдине, чим він дорожить.

«Я - щось на зразок агентства екстремального туризму, тільки мої маршрути проходять в віртуальних світах. Я показую людям місця, які вони не знайшли б ніколи в житті. Я допомагаю їм добути зброю і шмотки, які не купиш у магазинах. І, найголовніше, я ділюся з ними власним досвідом, своїм знанням гри. Я угробив чортову силу-силенну часу на Everquest, я перебуваю в грі більше, ніж в реальному житті. Так чому б мені не перенести в Everquest свій офіс? Принаймні заощаджу на транспорті! »

Виходить, комп'ютерна гра створює нові робочі місця прямо в самій собі! Everquest на той момент був самий густозаселених онлайновий світ, одночасно на його серверах знаходяться понад 40000 чоловік, а кількість зареєстрованих користувачів перевалило за 300 000. Sony підтвердила своє бажання і надалі розвивати Everquest, придбавши Verant і випустивши в грудні 2000 р аддон Scars of Velious . За неофіційною інформацією, дехто з бета-тестерів Scars of Velious отримає роботу прямо в грі ...

Люди корпорації

Ці люди не афішують свою діяльність, це одна з умов контракту. Після того як черговий континент проходить тестування і підключається до основного світу, частина бета-тестерів залишається всередині, але вже в якості постійних співробітників. Деякі з них продовжують тестувати зони - тепер уже разом з натовпами гравців. Обережно і тонко вони підштовхують новачків в потрібному напрямку, підказують гравцям тактику проходження складних зон і збирають відгуки. Їх звіти щодня лягають на стіл керівника відділу експлуатації Everquest.

Чим зайняті інші? Колишній бета-тестер, а нині співробітник Sony, який попросив називати його Боббі Браун, більше двох місяців працював ... монстром. На жаль, він не назвав ім'я цього монстра - воно досить відоме ... може бути скандал. На зорі Everquest розробники частенько відключали програму управління високорівневими мобами і грали за них самостійно - просто заради жарту. Потім виявилося, що це єдиний спосіб зберегти баланс і підтримати інтерес до гри бувалих гравців. На певному рівні підготовки команди комп'ютерна програма не в змозі забезпечити достатню складність. Досвідчені гравці знаходять лазівки в AI, після чого починають експлуатувати її в своїх інтересах. Тільки людина з його непередбачуваною поведінкою може скласти конкуренцію іншій людині.

Боббі впевнений, що більше 15 найнебезпечніших істот в Everquest на 80% управляються людьми. Sony пропонує цю роботу топовим гравцям, витягуючи їх з напівпідпільного «фермерства» і «туризму».

«Інвестиції в Everquest тривають. Боси зацікавлені, щоб гра ставала дедалі популярнішою, і якщо заради цього доведеться замінити всіх зайчиків і білочок людьми, це буде зроблено, - вважає Боббі. - Бармени, продавці в магазинах і інші ключові персонажі, з якими гравці спілкуються по сто разів на дню, будуть замінені людьми в першу чергу. Онлайнова РПГ - це спілкування. Ніяка програма, будь вона хоч тричі розумною, не замінить вам справжнього співрозмовника. Люди приходять в гру і платять гроші за те, щоб відчути себе в казковому світі. Це великий бізнес. Просто неважливо підсовувати їм роботів. Уявіть, ви приходите в театр, а там замість живих акторів - манекени ».

Чесно кажучи, у мене немає причин сумніватися в словах цієї людини. Він може перебільшувати, але тенденція є очевидною. Соціальні працівники, психологи, вихователі, рекламні агенти і комівояжери, ватажки релігійних сект, політики, дизайнери, піарники, сексуальні маніяки - всі ці та багато інших фахівців рано чи пізно знайдуть собі місце в який-небудь онлайнової гри. Але спочатку там виявляться люди, які будуть забезпечувати життєдіяльність інших, обслуговуючий персонал, якщо хочете.

І якщо одного разу на запитання: «Як влаштувався?» Ваш приятель відповість: «По-друге« ультимо »гоблином», не поспішайте здавати його в міцні руки санітарів. Краще позаздріть. У наш час отримати роботу в західній компанії - велика удача.

Відео по темі: