Як стати кращим копірайтером: секрети і перевірені часом способи для тих, хто хоче добре заробляти на написанні текстів

Ноутбук, блокнот і ручка

Ставите непростим питанням «Як стати копірайтером»? Як створювати ефективні тексти, цікаві, корисні і продають? Нижче ми розкриємо головні секрети створення хороших статей.

Мета будь-якого тексту - зацікавити і, так чи інакше, продати. Анотація до книги мотивує її прочитати, корисні поради по догляду за шкірою має на меті утримати відвідувача на сайті і т. Д. Як «зачепити» читача і переконати в своїй правоті?

Зміст статті:

  • Постійно вчитеся і будьте ерудитом
  • Використовуйте професійні знання і навички
  • Матеріал повинен бути переконливим
  • Орієнтація на читача
    • Будьте корисні
    • Стиль і подача
    • Мова вигоди
  • Як написати хороший текст?
    • Заголовок
    • входження
    • Хитрощі побудови привабливого тексту

Постійно вчитеся і будьте ерудитом

Працюйте над якістю своїх матеріалів і не забувайте розвиватися інтелектуально. Підкріплюючи думки фактами, цікавою і актуальною інформацією, ви зробите свою працю солідніше і популярніші. Аудиторія любить дізнаватися щось нове і більше довіряє таким авторам.

Використовуйте професійні знання і навички

Кращий підхід до читача - демонстрація вашої компетентності в поставленому питанні. Уникайте загальних фраз і «води». Якщо ви добре знайомі з пристроєм автомобіля, то зможете чітко і грамотно описати його ремонт, поділитися особистим досвідом, достовірно відповісти на головні питання «що, як, де, коли, чому?» Та ін.

Споживач цінує думку професіонала, хоче читати поради по лікуванню від лікаря, з ремонту - від будівельника, по мейк-апу - від візажиста. Одна з ключових складових успіху копірайтера: потрібно розбиратися в тому, про що пишете. Якщо спеціальні знання відсутні, слід самостійно вникнути в тему.

Матеріал повинен бути переконливим

Є три складові переконливості публікації:

  • інтрига. Захоплюємо увагу з перших слів, інакше стаття залишиться не прочитаної.
  • логіка. Зацікавивши людини, його необхідно утримати. Логіка має бути присутня і в побудові тексту (композиція, логічний розвиток матеріалу і плавний перехід від однієї думки до іншої), і в змісті (достовірність і правдивість інформації).
  • емоції. Використовуйте художні та психологічні прийоми, щоб викликати у аудиторії потрібні емоції. Якщо пишете про засоби для схуднення, уявіть думки і почуття бажає схуднути дівчата, зверніться до її душевних терзанням, бажанням, цілям.

Орієнтація на читача

Перед написанням статті складіть чіткий портрет цільової аудиторії. Хто ці люди, чим вони живуть, які у них проблеми, бажання, образ думок, характер ... Це дозволить знайти чарівні «кнопки» впливу.

Чи не вирішуйте за споживачів, про що вони повинні читати. Нахабство, напористість, бажання відверто змусити людину щось зробити або навчити його чогось відкидають.

Відучіться від слова «Ми» і запозичень звичку писати «Ви». Ніхто не хоче читати про вас, людям приємні прямі звернення, коли говорять про них і пропонують їм конкретні необхідні речі.

Припустимо, ви описуєте роботу фірми по установці вікон і дверей. Замість «У нас великий асортимент дверей» вставте «Ви зможете підібрати двері з 1000 моделей каталогу». Так створюється дружня атмосфера «один на один», читач відчуває причетність до обговорення і отримує конкретну цифру: а скільки саме дверей в асортименті.

Будьте корисні

Ще одна хитрість - запропонуйте тільки те, що людині потрібно. Уникайте кліше і штампів, вони «замилюють» очей і змушують проходити повз таких рядків. Спробуйте замість клішірованних «У нас працює команда професіоналів», «Хороший сервіс», «Гнучка система знижок» написати щось в стилі:

  • «Наші майстри пройшли навчання там-то, мають сертифікати»;
  • «У зоні очікування є дитяча кімната, а для дорослих - чашечка запашної кави абсолютно безкоштовно»;
  • «На другу покупку знижка 50%, діє накопичувальна система бонусів».
  • Потрібні: конкретика, чесність, орієнтованість на інтереси клієнта.

    Стиль і подача

    Маючи портрет споживача, копірайтер представляє його стиль поведінки і спілкування. Стиль викладу повинен відповідати аудиторії. Домогосподарки оцінять м'яку, довірчу подачу, ділові люди - сухе і короткий виклад і т. Д.

    Мова вигоди

    У процесі опису товару, послуги, рецепта не зациклюйтеся на перерахування характеристик і властивостей. Вкажіть, чому вони будуть корисні споживачеві.

    Як написати хороший текст?

    Спочатку вивчаємо предмет статті (його властивості, користь, унікальність) і складаємо портрет споживача.

    Заголовок

    Щоб людина продовжив читання, слід «зачепити» його з перших слів і дати усвідомити необхідність наданої інформації. У заголовку має бути присутня цільова спрямованість (для кого і про що), інтрига, вигода (можливість знайти відповіді на важливі питання). Користуйтеся «чарівними» словами з розряду «секрети, новинка, безкоштовно, ексклюзивний» та ін.

    Кращі прийоми в складанні заголовків:

    • Інтригуюче питання ( «Як збільшити продажі? ..);
    • Цифри і причини ( «10 причин посадити картоплю»);
    • Новина ( «Нова технологія виробництва ...»);
    • Заклик ( «Дізнайтеся, як ...»);
    • Цільова орієнтація ( «Для тих, кому потрібен ...»).

    Входження

    Це початок матеріалу. Не лийте воду, повідомте відразу, кому і чим корисна ваша стаття, про що розповість, чому навчить. Це два-три пропозиції, які мотивують людини читати далі.

    Хитрощі побудови привабливого тексту

    Пишіть простою мовою і короткими реченнями. Чи не нагромаджуйте складні синтаксичні конструкції. Часта розбивка на абзаци робить статтю простіше і приємніше для сприйняття. Вчіться скорочувати зайве: перечитуйте і сміливо викидайте несуттєве.

    використовуйте марковані списки для структуризації статті. Це спрямовує думки читача в потрібне русло, полегшує сприйняття, надає візуальну естетику.

    Підбирайте «ударні» синоніми. Це зробить публікацію цікавіше і дозволить надати необхідну дію. Наприклад, замість «сильний» напишіть «потужний», замість «красивий» - «карколомний» і т. П.

    Активно використовуйте цифри, дані досліджень, розрахунки, експертні думки для підтвердження своїх доводів. Добре діють графіки, розрахунки, грамотно підібрані зображення, історії з життя, порівняння, цитати, відсилання до знаменитостей і перерахування заслуг компанії або майстра, якщо це доречно.

    Це основні правила, які допоможуть вам стати успішним копірайтером. Постійно, розвивайтеся, критично оцінюйте власні роботи і не забувайте ставити себе на місце читача!

    Рекомендуємо також подивитися наш матеріал -. У статті подано перелік сайтів, на яких ви можете знайти замовників для написання текстів.

    HD відео по темі: