Як заробити на контент-менеджменті

Контент-менеджер за роботою

Така популярна в інтернеті професія, як контент-менеджер, може приносити непоганий заробіток, дозволяючи працювати віддалено з відносно вільним графіком. У цій статті ми розповімо, які знання і навички потрібні для такої роботи, де шукати вакансії в даній області, і скільки можна заробити.

Зміст статті:

  • Чим займається контент-менеджер
  • Вчимося працювати з сайтом
  • Додаткові навички
  • Де шукати роботу
    • шукаємо замовників
    • Шукаємо постійну роботу
  • Скільки можна заробляти

Чим займається контент-менеджер

Контент-менеджмент - це наповнення сайту різними матеріалами. При цьому коло обов'язків контент-менеджера може бути досить широкий.

Основне завдання контент-менеджера - публікація новин і статей, розміщення зображень, відеороликів та іншого контенту на сайтах. Також, іноді йому доводиться виступати в ролі коректора і редактора, самостійно писати статті і огляди.

Крім того, контент-менеджер зазвичай бере безпосередню участь в SEO-просуванні ресурсу, взаємодіє з постачальниками контенту і спілкується з відвідувачами.

Спектр завдань, що відносяться до компетенції контент-менеджера, визначається роботодавцем. У кожному конкретному випадку обов'язки будуть різними, і для їх виконання вам будуть потрібні різні навички. Відрізнятися буде і оплата.

Вчимося працювати з сайтом

В першу чергу з ЦМС (від англ. CMS, content management system) - різними системами управління інформацією на сайті.

Найбільш затребувана ЦМС WordPress. Вона безкоштовна, а її функціональні можливості дуже широкі - вона дозволяє створити будь-який сайт від форуму до інтернет-магазину. Також увагу варто звернути на DLE і Joomla. Вони теж мають значну функціональною гнучкістю, що забезпечує їм чималу популярність.

Принцип роботи CMS схожий, тому, освоївши одну, ви впораєтеся і з усіма іншими. Варто враховувати, що кожен сайт унікальний, і особливості роботи c його ЦМС будуть залежати від певних налаштувань.

У будь-якому випадку вам потрібно навчитися публікувати і редагувати вже опубліковані матеріали, а також усувати прості неполадки.

Додаткові навички

Вітаються і редакторські навички - добре знання мови, на якому пишуться статті, почуття стилю, логіка. Вам доведеться уважно перечитувати текст перед публікацією, і якщо в ньому є будь-які помилки, виправляти їх самостійно або відправляти текст на доопрацювання автору.

Також в обов'язки контент-менеджера може входити пошук і збір інформації, необхідної для написання статей. Це складніше, ніж здається.

Крім цього ви повинні будете знати ази html і хоча б основи SEO - часто ви будете самостійно заповнювати теги при публікації. В окремих випадках можуть знадобитися і більш екзотичні навички, наприклад, володіння фото- і відеоредакторами.

Де шукати роботу

Як і будь-яка інша робота в інтернеті, контент-менеджмент передбачає два підходи до пошуку вакансій: ви можете влаштуватися на постійну роботу в якусь компанію або веб-студію, або зайнятися фрілансом, тобто працювати безпосередньо з замовниками.

, ви буде отримувати більше, але цей варіант менш стабільний: По завершенні проекту вам доведеться шукати нових самостійно, і час, який ви витратите на пошук, ніхто не оплатить. А якщо ви будете працювати на студію - будете отримувати фіксовану зарплату незалежно від того, чи ведете ви проект в даний момент.

Шукаємо замовників

Шукати замовників найкраще на тематичних форумах:

  • maultalk.com/forum37.html;
  • talk.pr-cy.ru/forum/56-kopirajtrerajt;
  • webmasters.ru/forum/f90.

І на сайтах:

  • fl.ru;
  • weblancer.net;
  • freelance.ru.

Шукаємо постійну роботу

в сфері контент-менеджменту можна знайти тут:

  • job.ru;
  • rabota.yandex.ru;
  • hh.ru;
  • zarplata.ru;
  • superjob.ru;
  • rosrabota.ru;
  • rabota.ru.

Скільки можна заробляти

Варіантів оплати праці в контент-менеджменті існує кілька:

  • постатейно (за кожен опублікований матеріал);
  • за обсягом статей (за опублікований обсяг);
  • за часом (зарплата за обумовлений період).
  • Найбільш поширеною є Постатейна оплата:

    • перенос описів товарів для інтернет-магазинів з одного сайту на інший: 3-15 руб .;
    • нам інформацію про те до фільмів: 5-10 руб .;
    • публікація статті без зображень і відео: від 40 до 80 руб .;
    • статті із заповненням тегів, додаванням фото і відео: від 100 до 250 руб.

    Додаткові послуги на зразок пошуку інформації, модерування коментарів, обробки зображень і відеороликів і т. Д. Обумовлюються, як правило, в індивідуальному порядку.

    Середній заробіток контент-менеджера становить від 20 до 45 тис. гривень на місяць.

    Працюючи в цій сфері, ви не тільки, не виходячи з дому, але ще і отримаєте цінний досвід в різних областях, починаючи від SEO і закінчуючи маркетингом.

    Відео по темі: