Як можна заробити на рукоділлі
День у день творчу працю радує уяву тим, як класно потім все це буде продаватися, і як покупці будуть захоплюватися оригінальністю і тонкістю роботи.
Кожна з нас, рукодільниць, займається своїм напрямком, але рано чи пізно всім нам доводиться стикатися з можливостями заробити за допомогою рукоділля. Жіночий підхід до продажів, як показує практика, не приносить бажаних результатів, тому варто звернутися до чоловічої точки зору.
Не секрет, що чоловікові простіше домогтися кар'єрного росту, ніж жінці на тому ж посту в тій самій професійній області.
Зміст статті:
- З чого почати?
- Основи хороших продажів
- Кольори етикеток - це важливо
- Чому важливо постійно розвивати свої вміння
- Будь-який товар можна продати
- Як домогтися успіху в цьому бізнесі
З чого почати?
Перш за все, варто поспілкуватися зі своїм чоловіком, який явно має свою точку зору з приводу вашого «захоплення», адже інакше з боку це і не назвеш.
Роботи багато, праці вкладається і душі величезна кількість часом і на шкоду уваги до близьких вдома, а результат - викинуті гроші на виставку. Чоловікові точно буде що сказати. Після звинувачень можна вислухати і конструктивну критику. Ось тут хапайтеся за ручку і блокнот, адже записати буде що.
Основи хороших продажів
У багатьох питаннях доведеться переступити через свою ніжну творчу натуру, якщо результат у вигляді хороших продажів і знаменитого імені в сфері рукоділля вам цікавий. У чому ж полягають зміни в поведінці? Все досить просто, адже результат у вигляді хороших продажів будуватися на двох засадах.
перша - і все, що з ним пов'язано. Це все та підготовча робота, яка приносить в подальшому результат хороших продажів.
Перш за все це спілкування з потенційними клієнтами, які знайдуть масу способів затягнути вас в болото обговорень, звідки складно вибратися з грошима за куплений товар.
Радимо відмітати таких покупців, щоб не втрачати свого дорогоцінного часу. Подобається - куплять, а коли починаються размусоліванія типу «чому так дорого», «я куплю, але пізніше», «а можна в іншому кольорі» і так далі, можна сміливо закривати віконце листування і не відповідати на дурні питання.
друга складова це безпосередньо продажу з попередньою викладкою товару. Як піднесете товар, так його і побачать. Кожна річ це унікальний шедевр Вашої творчості, а тому він повинен і виглядати як шедевр.
Перш за все потрібно звернути увагу на ціну. Висока ціна - гарна якість. Таке мислення споживача і роздумувати тут в принципі більше нема про що.
Хіба що можна знайти додаткові виверти в маркетингу, щоб допомогти покупцеві зробити правильний вибір.
Кольори етикеток - це важливо
Так, наприклад, можна попрацювати з кольором етикеток.
чорний колір дає відчуття ексклюзивності, завдає покриття «Люкс» речей з такою етикеткою.
червоний колір сильно здешевлює товар, оскільки асоціюється з розпродажем і знижками. Товар творчої діяльності зі знижкою йти просто не може.
Лінійку товарів для дівчат і романтичних натур можна забезпечити рожевими етикетками, а тих, хто йде в усьому надійність, підійдуть товари з синіми етикетками.
Розділ з демонстраційними товарами, які не продаються можна забезпечити етикетками зеленого кольору, адже в цій зоні погляд відпочиває від цифр і роздумів «дорого / дешево».Зеленим кольором можна забезпечити і різні подарунки для відвідувачів - квиточки лотереї, запрошення на безкоштовні майстер-класи, посилання на безкоштовні вебінари і так далі.
Чому важливо постійно розвивати свої вміння
Не варто випускати в і такий момент, як самовдосконалення. Нехай Ваші покупці знають, у кого вони купують виріб ручної роботи.
Всілякі нагороди і грамоти за участь у виставках, сертифікати про проходження курсів по рукоділлю у знаменитих майстринь і так далі, все це повинно бути на видному місці.
якщо Ваші роботи займали нагороди на якихось заходах - це повинно бути на самому видному місці. Ніякої сором'язливості або скромності, це Ви досягли таких результатів і про це повинні знати.
Всі свої нові навички варто застосовувати і на практиці. Про це можна розповісти у вигляді нової колекції виробів, випущеної після проходження якихось курсів або після освоєння нової техніки.
Не забудьте розповісти про це в своєму блозі, на сторінці або в групі соціальних мереж.
Пройшовши через тернистий шлях творчих і поразок, ви прийдете до найважливішого моменту - своїм сприйняттям самого факту продажу виробів ручної роботи.
В ході творчого процесу в кожен виріб вкладаєш частинку душі, а тому досить складно ставитися надалі до виробів, як до товарів.
Якщо не хочете міняти ставлення - знову-таки ніхто не змушує, завжди можна просто дарувати свої речі і як і раніше скаржитися, що ніхто не купує їх на майданчиках з продажу виробів ручної роботи або на виставках.
Зважилися-таки змінити свою думку? Тоді ласкаво просимо до цікавих і привабливим з фінансової точки зору результатів. Ставтеся як завгодно до процесу творчості, але підсумковий результат у вигляді вироби це товар, який потрібно продати, адже ви, а не благодійністю.
Будь-який товар можна продати
Забудьте про такі речі, як «так це ніхто не купить, краще подарувати», «кажуть дорого», «це занадто висока ціна для мого вироби» і так далі.
Пам'ятайте, у кожного товару є покупець, а то і 2 відразу на один і той же тільки тоді, коли виробів перетворюється в товар, а не залишається в ролі «Дитятки умільці».
Як домогтися успіху в цьому бізнесі
Найголовніший і останній момент, на якому хотілося б загострити увагу і загострюємо. Особисте сприйняття і намір діяти. Все, що ви прочитали зараз, ви взяли до відома, але цього мало.
Важливо розуміти, що потрібно діяти і щось змінювати, а що саме - сказано вище. Без такого наміру (а не бажання) нічого не вийде.
В голові повинна бути. У успіху має бути конкретна особа і емоція. Сформулюйте у себе в голові, а ще краще запишіть на папері свою мету на певний термін виконання і ділите весь цей період на шматочки досягнення більш дрібних результатів, що складають основну мету.
Основні ідеї:
- творчість це не бізнес, а бізнес це не творчість;
- в результаті творчої діяльності виходить товар, який підлягає продажу;
- не чекайте серйозного ставлення з боку близьких до ваших псевдо продажу, тоді як самі серйозно не сприймаєте свою роботу;
- ціна завжди визначає якість для покупця - не досвідчений в рукоділлі людина тільки так може визначити рівень якості;
- рівень своєї майстерності завжди потрібно підвищувати - це як мінімум привід для створення нових виробів за вищими цінами;
- Не соромтеся брати гроші за свою працю - в рукоділлі залишайтеся жінкою, а під час продажу стаєте чоловіком.
Це основні нюанси, які варто враховувати, якщо ви вирішили побудувати на виготовленні рукоділлям хенд-мейд товарів. Бажаємо успіхів!