Як правильно скласти резюме: зразок
Більшість компаній вимагають від претендентів подання резюме в обов'язковому порядку, і тому запит «як скласти резюме: зразок» молоді фахівці досить часто вводять в пошукові системи, щоб знайти приклад оформлення резюме. Наша стаття пропонує ознайомитися зі зразком стандартного резюме і навчитися складати приватне резюме за всіма правилами.
Зміст статті:
- Цілі і завдання складання резюме
- Правила складання резюме
- обов'язкові розділи
- Традиційно, будь резюме включає наступні розділи:
- зразок резюме
- Складання супровідного листа
Цілі і завдання складання резюме
Резюме - це інформація, яка необхідна роботодавцю для розуміння професійного рівня претендента на посаду і оцінки його особистісних характеристик. Добре складене резюме представляє потрібні дані коротко, структуровано, підкреслюючи всі позитивні моменти і особливості, цікаві.
Правила складання резюме
Обов'язковою для всіх, суворої форми резюме не має, але тим не менше більшість компаній вважають за краще мати справу з інформацією, представленою певним чином.
- Резюме пишеться коротко, в офіційному стилі і не містить даних, що не відноситься до роботи. Його розмір не повинен перевищувати 1-2 аркушів А4.
- Резюме повинно містити тільки достовірну інформацію в тому обсязі, який необхідний для конкретної посади.
- Всі розділи резюме повинні бути відокремлені один від одного і виділені.
- Фотографія на резюме бажана, але не обов'язкова - вона дозволяє скоротити число «порожніх» співбесід. Фотографія повинна бути офіційною і не більше паспортного розміру.
Обов'язкові розділи
Традиційно, будь резюме включає наступні розділи:
- Назва - вказується ПІБ здобувача.
- Особисті дані - вік, сімейний стан.
- Мета - вказується для здобуття якій посаді резюме складено.
- Контактні дані - повідомляються засоби для зв'язку: телефони, адресу, e-mail.
- Освіта - в розділі вказуються всі освітні установи, закінчені здобувачем: від останніх за часом, до більш раннім.
- Досвід роботи - як правило, в резюме вносять 5 місць роботи за тимчасовим принципом: від самого останнього до більш раннім.
- Додаткова інформація - розділ може містити відомості про проходження профільних курсів, знання мов і комп'ютерних програм, наявності автомобіля і прав, а також іншу корисну інформацію.
Як необов'язкових розділів в резюме можна включити: обов'язки і досягнення на минулих роботах, особисті якості, рекомендації з попередніх місць.
Зразок резюме
резюме: Петров Петро ПетровичОсобисті дані: 24 роки, неодружениймета: здобуття вакансії менеджер з продажуКонтактні дані: Адреса: м Москва, вул. Стрельникова, 16-132Телефон: 8-000-000-00-00E-mail: PETROV_875 @ yandex. ruОсвіта: 2009-2013 - Московський державний університетспеціальність: «Менеджмент в економіці». 2006-2009 - Московський коледж бізнес-технологійДосвід роботи:1. травень 2014 - серпень 2015 - ТОВ «Квартал»посада: менеджер відділу продажів2. червні 2013- травень 2014 року - ЗАТ «АЕРОФОРС»посада: менеджер-стажерДоп. інформація: Англійська мова - вільно; Німецький - середній рівень.Досвідчений користувач ПК - офісні програми + 1С + AutoCad.Права категорій В, С; автомобіль MazdaОсобисті досягнення: номінант на премію «кращий молодий менеджер--2015»
Складання супровідного листа
Супровідні листи пишуться в тому випадку, якщо резюме надсилається роботодавцю в електронному вигляді. У Україні багато претендентів зі зневагою ставляться до таких листів, а даремно - вони істотно підвищують шанси резюме на перегляд і залишають хороші враження у кадрових працівників.
Супровідні листи пишуть у вільній діловій формі, намагаючись привернути увагу одержувача до свого резюме. Зазвичай такі листи містять звернення до офіційної особи, вказівку причини звернення і джерела отримання інформації про вакансії. Далі, коротко розкривається інформація про себе, вказуються причини, зацікавленості в цій роботі і якості, які можуть бути корисні на даній посаді.
Добре й грамотне резюме в сукупності з незабутнім супровідним листом будуть істотним плюсом при пошуку роботи в стабільних і надійних компаніях.
Відео по темі: