Як успішно пройти співбесіду на роботу

Дівчина проходить співбесіду

Багатьох, хто знаходиться в пошуку роботи цікавить як успішно пройти співбесіду на роботу. Нижче ми докладно розповімо, що необхідно, щоб ви пройшли співбесіду і вас взяли на роботу.

Зміст статті:

  • Досліджуйте обрану вами компанію
  • Ще раз приділіть увагу пізнання себе
  • зустріч
  • Впевненість через мову тіла
  • Перетворіть недоліки в достоїнства
  • Будьте зіркою - в поведінковому плані
  • Не бійтеся задавати питання
  • Покажіть ентузіазм

Досліджуйте обрану вами компанію

Чим більше ви переглянете інформації щодо того, як люди успішно проходять співбесіди, тим легше вам буде це зробити. Перегляньте інформацію на сайті цієї компанії, умови роботи, програми навчання, можливість кар'єрного росту, які рекламні акції проводить компанія, маркетингові стратегії, а також цінності компанії, і зробіть висновок. Найголовніше, переконайтеся в тому, що ви розумієте посадову інструкцію на бажану посаду. Це дасть вам конкретне розуміння того, що можна очікувати і як саме потрібно підготуватися до співбесіди.

Ще раз приділіть увагу пізнання себе

Подумайте про ваших довгострокових цілях і зіставте їх з вашими навичками і потенційним становищем. Обов'язково складіть резюме і правильним чином, щоб вам було просто в ньому орієнтуватися. .

Зустріч

Проведіть гарне перше враження. Як кажуть, другого шансу не буде, тому зробіть все з першого разу. Зовнішній вигляд повинен бути акуратним, тому що, неохайність, відсутність макіяжу відштовхує роботодавця. Якщо ви не можете піклуватися про себе, як ви зможете виконувати поставлені компанією завдання?

випрасуваний, це половина справи. Ви повинні справити враження своїм розумним і компетентним поглядом. Ви впевненіше себе будете почувати в консервативній одязі, думаю костюм вам буде до лиця, навіть якщо він довгий час провів в шафі.

Підготуйтеся до співбесіди ретельно. Інакше сказати: «Будь готовий!» Не треба нервувати, ведіть себе природно. Можливо, потрібно зробити кілька копій вашого резюме.

Не їжте жувальну гумку. Це особливо непристойно. Вимкніть ваш телефон або поставте його на безшумний режим. Якщо у вас задзвонив телефон - не відповідайте на дзвінок, зробіть скидання.

Спостерігати за годинами також не варто, навіть якщо вони висять на стіні за спиною роботодавця. Проявляйте повагу.

Впевненість через мову тіла

Посміхайтеся і будьте доброзичливі. Зверніть особливу увагу на свою мову тіла, якому надають значення багато роботодавців. Ваша постава, манери, очі. Слухайте уважно все питання. Формулюйте точні відповіді. Не потрібно жартувати з роботодавцем, це не те місце, де прийнятні жарти. На першій зустрічі краще від цього утриматися.

Перетворіть недоліки в достоїнства

Роботодавець буде шукати в вас сильні і слабкі сторони. Вам будуть задавати питання такого змісту, наприклад: «Опишіть час, коли ваша команда не досягла поставленої мети і які завдання не було виконано?» Ніколи не кажіть погано про вашу команду, з якою ви не виконали поставлену мету! Замість негативних висловлювань, опишіть, що ви отримали відмінний досвід, навіть якщо мета не була досягнута.

Будьте зіркою - в поведінковому плані

Роботодавець також дивиться на вашу поведінку, а саме на те, з якою швидкістю ви відповідаєте на професійні питання. Теорія, яка лежить в поведінковому факторі полягає в наступному. Ваше минуле чи теперішнє поведінка є найкращим індикатором майбутньої поведінки. Як це виглядає, запитаєте ви?

Поведінка на співбесіді є ефективним при вимірюванні багатьох факторів, в тому числі трудова етика і гнучкість.

Наприклад, питання можуть бути такого роду:

«Опишіть час, де ви поступилися своїм інтересам, заради того, щоб виконати поставлену мету або завдання».

Коли виникають подібні питання, давайте повні відповіді і будьте впевнені в них, інакше кажучи, станьте зіркою. Вам потрібно згадати: ситуацію, завдання, дія, результат.

Описуєте ситуацію, яку ви згадуєте. Формулюєте завдання, яку потрібно було виконати. Дія говорить про те, що ви зробили для цього. І результат свідчить про ваших діях.

Як ви вже здогадалися, що знання цих навичок і вашої компетентності, яку хоче бачити роботодавець, ви зможете підготувати, взявши кілька прикладів з вашого досвіду в минулому.

Не бійтеся задавати питання

Після співбесіди ваш роботодавець дасть вам можливість задавати питання. Іноді і під час цього. Підготуйте список питань, які ви зможете задати. Можна записати їх на аркуші - це нормально. Питання від роботодавця ви можете записати, але ваша ручка повинна писати без збоїв.

Покажіть ентузіазм

Не треба боятися говорити про те, що ви зацікавлені в отриманні цієї вакансіі.Важность успішної співбесіди полягає в тому, що потрібно бути готовим до нього. Починаючи від вашого зовнішнього вигляду і закінчуючи вмінням вести себе як професіонал.

Відео по темі: