Арбітраж трафіку: з чого почати і як заробити

Людина натискає кнопку на ноутбуці

У цій статті ми детально розповімо, що таке арбітраж трафіку: з чого почати і як заробити в цій сфері. Ви дізнаєтеся про партнерські програми в інтернеті: ми розповімо про те, що це таке, і про те, які з них є найбільш вигідними, а також запропонуємо вашій увазі кейси з даної теми.

Зміст статті:

  • Що таке трафік
    • якість трафіку
  • Як купувати трафік
  • Як продавати трафік
  • Що таке партнерські програми
  • Що значить «арбітраж трафік»
  • Ризики при арбітражі трафіку
  • Скільки можна заробити на арбітражі трафіку

Що таке трафік

трафік (Траф) - це число відвідувачів будь-якого за певний час. Він може бути проданий (перенаправлений) на якийсь інший ресурс. Трафік закуповується як для збільшення відвідуваності, так і для виконання якихось завдань, наприклад, продажу товарів або послуг. Купувати потрібно тільки якісний трафік.

Якість трафіку

якість трафив - це відношення цільових відвідувачів ресурсу, тобто тих, хто прийшов на сайт спеціально і добровільно, цікавлячись певною темою, а не по облудної посиланням, із загальним їх кількістю, куди також входять пошукові боти і випадкові відвідувачі. Найякісніший - це користувачі, які прийшли з пошукових систем або соціальних мереж.

Як купувати трафік

Купівля трафіку, тобто перенаправлення користувачів на свій сайт, здійснюється за допомогою розміщення на сайті-донора (ресурсі, з якого перенаправляється відвідувачі) реклами. Це можуть бути банери (великі, іноді анімовані картинки з текстом), контекстна реклама та тизери (невеликі пам'ятні картинки з чіпляються заголовками), провідні на сайт-акцептор (так називається той ресурс, куди перенаправляються користувачі).

Простіше кажучи, купити трафік - значить, на платній основі розмістити рекламу свого ресурсу на іншому сайті. Оплачується при цьому, як правило, місце, займане рекламою на сторінці, і час розміщення, хоча зустрічаються і пропозиції з оплатою за кількість відвідувачів, що переглянули сторінку з вашою рекламою.

Не останню роль відіграє якість вашого банера або тізера - чим вище буде його привабливість, тим вище буде показник CTR (співвідношення числа переглянули сторінку користувачів з числом перейшли по рекламному банеру), який в середньому становить від 0,2 до 1,5 відсотка.

Як продавати трафік

Продаж є процес, зворотний покупці: ви повинні розмістити на своєму сайті рекламу ресурсу, на який будуть перенаправлятися ваші користувачі, або рекламу партнерської програми.

Що таке партнерські програми

Партнерські програми (Партнерки) - це ресурси, що надають партнерам свої банери, посилання та тизери, і виплачують їм відсоток за кожну угоду, зроблену користувачем, наприклад, покупку товару, скачування гри і так далі. Іноді зустрічаються також партнерські програми, які виплачують партнерам винагороду за перехід користувача на рекламований сайт, але таких партнерок дуже мало.

Перевагу слід віддавати тим програмам, які тематично перетинаються з вашим сайтом.

Партнерські програми діляться на:

  • СРА-партнерки: СРА розшифровується як cost per action, дана модель передбачає оплату за будь-яку дію, що виконується відвідувачем (реєстрацію, скачування якихось файлів і так далі). До цього типу належить більшість існуючих партнерських програм. Вони є найвигіднішими для продажу мобільного трафіку;
  • програми з оплатою за продаж (товарні партнерки): такі партнерки виплачують своїм партнерам відсоток від продажу товару користувачеві, який прийшов від партнера;
  • програми з оплатою за кліки: ці партнерки припускають виплату винагороди за кожного перейшов на рекламований сайт користувача;
  • програми з оплатою за показ: такі програми передбачають нарахування партнеру деякої суми за певну кількість показів банера (як правило, 0,1-0,3 долара за 1000 переглядів);
  • реферальні програми: ці програми виплачують партнерам відсоток від заробітку залучених відвідувачів;
  • СМС-партнерки: такі програми виплачують партнерам винагороду за відправку користувачами СМС-повідомлення (введення на сайті отриманого за запитом у вигляді СМС-повідомлення коду підтвердження), в результаті якого відбувається платна підписка. На сьогоднішній день ці партнерки є одними з найбільш прибуткових.

Що значить «арбітраж трафік»

Арбітраж (лити, зливати) трафік - значить закуповувати його дешево і продавати дорожче. Незважаючи на гадану простоту, цей процес є досить складним. Крім того, він пов'язаний з великим ризиком.

Оскільки процеси купівлі та продажу не є миттєвими, а для отримання великого прибутку необхідні великі вкладення, як правило, досить здійснювати по одній-дві покупки і продажу на місяць, основну частину часу приділяючи аналізу ринку.

приклад

У вас є сайт жіночої тематики з товарної партнеркою, яка торгує елітною косметикою, і виплачує партнеру 10 відсотків від покупок залученого користувача. Тобто в тому випадку, якщо прийшов з сайту партнера користувач купить духи за 300 доларів, партнер одержить виплату в 30 доларів.

Ви купуєте 10000 показів по 2 долари за 1000. Кожен п'ятдесятий користувач, який переглянув сторінку з вашим банером, переходить на ваш сайт. Кожен двадцятий з перейшли клацає по банеру партнерської програми. Кожен десятий з відвідувачів, які перейшли на ресурс партнера, здійснює покупку, яка приносить вам 30 доларів. Трафік обійшовся в 20 доларів, тобто чистий прибуток становить 10 доларів.

Чим вище якість трафіку, тим вище ймовірність здійснення користувачем дії, яке, в кінцевому підсумку, принесе вам прибуток, тому до купівлі трафіку потрібно підходити дуже обережно, закуповуючи його тільки у перевірених продавців.

Ризики при арбітражі трафіку

Ризики при перепродажі трафіку дуже високі. Наприклад, ви можете придбати неякісний трафік (нецільових відвідувачів, залучених обманним шляхом), і понесете збитки при його подальшому продажі. Щоб цього не відбувалося, потрібно тривале навчання, яке, в силу того, що вчитися доведеться на власному досвіді, обійдеться недешево.

приклад

Ви купуєте траф на все той же жіночий сайт з партнеркою магазину, який торгує елітним парфумом, на іншому жіночому сайті, але недбайливий продавець підсовує вам поганий трафік. Наприклад, він може поставити редирект (переадресацію) на іншому своєму сайті, присвяченому відеоігор, і користувачі цього ресурсу будуть потрапляти на жіночий сайт, який їм не цікавий, тому вони будуть відразу ж з нього йти.

В результаті з 10-ти тисяч переглядів, які обійшлися вам в 20 доларів, ви отримуєте пару десятків переходів на свій сайт і нуль переходів на сайт партнера, не кажучи вже про продажі, відповідно, буде дорівнює нулю, а збиток складе 20 доларів.

Скільки можна заробити на арбітражі трафіку

Деякі фахівці, які витратили роки на вивчення інтернет-маркетингу, партнерських програм і поведінки користувачів, заробляють на арбітражі трафив по 3-5 мільйонів гривень на місяць.

Новачкам же цілком під силу заробляти на сливі трафіку по кілька десятків тисяч гривень на місяць. Наприклад, можна закуповувати трафік на свій сайт в мережі TeaserNet (teasernet.com), де він дешевий, і лити його на СМС-партнерки.

Тепер, коли ви знаєте, як арбітраж трафік, саме час. Але пам'ятайте про ризики - краще мало, ніж все втратити.

Відео по темі: