Як і де можна знайти постачальників для інтернет-магазину
Щоб розібратися, як знайти постачальників для інтернет-магазину, потрібно розглянути всі можливі канали пошуку. У статті ми наводимо найкращі способи підібрати надійного постачальника і список сайтів для оптових закупівель.
Зміст статті:
- Пошукові системи
- Галузеві конференції, виставки та ярмарки
- місцеві виробники
- Дізнаємося у конкурентів
- Аналіз упаковки аналогічних виробів
- Каталоги оптових продажів і спеціалізовані інтернет-майданчики
- іноземні майданчики
- критерії вибору
Пошукові системи
Найпростіший варіант пошуку в Інтернеті - по ключових запитах згідно з тематикою вашого магазину (обов'язково додавайте у фразу слова «постачальник» або «оптом»). Часто недорогі і хороші реалізатори не приділяють особливої уваги оформленню та просуванню власного сайту. Тому вивчайте не тільки першу сторінку пошуковика, а проаналізуйте перші 10-20 сторінок видачі за запитом.
Простенький ресурс і слабке наповнення не означають, що продавець поганий. Зателефонуйте або напишіть підходящої компанії і з'ясуйте умови співпраці, попросіть прайс на продукцію.
Галузеві конференції, виставки та ярмарки
Це заходи, безпосередньо призначені для налагодження співпраці в сфері продажів. Тут можна в особистій бесіді обговорити умови поставок і оцінити зразки товарів. Нерідко на виставках компанії пропонують знижки і цікаві проекти своїм покупцям, презентують новинки, розробки.
Шукати інформацію про подібні заходи слід на сайтах, типу expocentr.ru, expomap.ru, expolife.ru, exponet.ru. Зверніть увагу на міжнародні конференції.
Місцеві виробники
Можливо, у вашому місті чи регіоні працюють виробники потрібної продукції. Це дозволить провести особисту зустріч, подивитися на зразки, заощадити на доставці. Також можете зв'язатися з місцевими дилерами, але їх ціни можуть виявитися завищеними. Вивчіть цінову політику виробників і потім вирішуйте, чи вигідно працювати з дилером.
Дізнаємося у конкурентів
Якщо конкуруючі процвітають, з'ясуйте, хто постачає їм товари. Задайте це питання від імені покупця, придбайте що-небудь на пробу і уважно вивчіть (упаковку, гарантійні документи), запросите сертифікати якості. Величезний плюс співпраці з партнерами конкурентів - ви можете бути впевнені в надійності фірми та якість товару.
Аналіз упаковки аналогічних виробів
Вивчіть продукцію вашого напряму, представлену в інших. На упаковках і етикетках часто вказуються дані виробника або дилера, як мінімум, його назва. Шукаєте контакти підприємства, зв'язуєтеся і з'ясовуєте, що цікавлять вас моменти. Перевага даного способу - ви на практиці оціните характеристики вироби конкретної фірми.
Каталоги оптових продажів і спеціалізовані інтернет-майданчики
Кращі сайти для пошуку оптових постачальників:
- optom.ru;
- rusoptovik.ru;
- postavshhiki.ru;
- поставщікі.рф;
- optlist.ru;
- sitepokupok.ru;
- opt-union.ru;
- urraa.ru;
- openmarket.ru;
- za-optom.com;
- optomarket.su;
- optomtovar.ru;
- optom-plus.ru.
Можна скористатися звичайними каталогами підприємств і дошками оголошень. Крім роздрібних, там реально знайти оптових продавців. Наприклад, avito.ru, tiu.ru, blizko.ru, yell.ru, pulscen.ru.
Іноземні майданчики
Імпортні товари гарні низькою вартістю і гарною якістю. Головне - знайти компанії, готові співпрацювати з невеликим магазинами, і заздалегідь прорахувати витрати з доставки. А саме: чи буде замовляти продукцію з-за кордону вигідніше, ніж купувати у місцевих виробників?
Де шукати зарубіжних партнерів в США і Європі:
Продавці з Азії (зокрема, з Китаю) - відмінний варіант для . Якщо мова йде про одяг, гаджетах, прикрасах, сувенірах, то відмінні ціни запропонують саме в Китаї.
Характеристики виробу зазвичай вдається оцінити лише після пробної покупки. Тому на початку роботи не варто переводити все поставки на азіатських партнерів, поки не переконаєтеся в їх надійності і відповідності товару вашим вимогам.
Відомі сайти для оптових покупок в Азії:
- alibaba.com;
- focalPrice.com;
- dx.com;
- buyInCoins.ru;
- aliexpress.com;
- milanoo.com;
- safestchina.com;
- chinabuye.com;
- made-in-china.com.
Критерії вибору
В процесі переговорів звертайте увагу на наступні важливі пункти: співвідношення ціни і добротності продукту, наявність у реалізатора сертифікатів якості, мінімальна партія для закупівлі, як часто оновлюється асортимент, доступні способи оплати, можлива відстрочка платежу, гарантії і варіанти повернення бракованих речей. Складіть таблицю порівняння підприємств по даним критеріям і виберіть кращих.
Це основні канали та нюанси підбору постачальників для онлайн-магазину. необхідно мати договори з трьома-чотирма партнерами, здатними в разі необхідності замінити один одного.
HD відео по темі: