Як відкрити інтернет магазин з нуля безкоштовно

Клавіатура з кнопочкою

Сьогодні ми розповімо, як відкрити інтернет магазин з нуля безкоштовно. З розвитком інтернету віддалена торгівля стала більш популярною, ніж раніше. Адже аудиторія навіть самого невеликого інтернет-магазину значно перевершує число покупців звичайного магазину. Завдяки цьому створення інтернет-імагазіна - відмінний варіант для запуску бізнесу з нуля.

Зміст статті:

  • З чого почати
  • домен
  • Хостинг
  • Безкоштовні домен і хостинг
  • вибираємо CMS
  • наповнюємо сайт
  • Прийом платежів
  • доставка
  • Витрати і прибуток
    • Як відкрити інтернет-магазин. Відео:

З чого почати

Відкриваючи власний інтернет-магазин, в першу чергу, слід подбати про технічну частину. Незважаючи на те, що людині, далекій від інтернету, це здається дуже складним, насправді організація технічних питань не є значною проблемою.

Домен

Домен - це адреса сайту в інтернеті. Доменне ім'я слід підбирати так, щоб воно відображало суть діяльності вашої торгової площадки, або, по крайней мере, було таким, що запам'ятовується і помітним. Купити домен можна за 80-120 гривень (вартість за рік), хоча бувають і набагато дорожчі доменні імена.

Хостинг

Хостинг - це місце, де буде знаходитися сайт інтернет-магазину. Хостинг повинен забезпечувати постійний безперервний доступ відвідувачів до вашого сайту. При цьому ширина каналу повинна бути достатньою для коректної роботи сайту, а місця на сервері - достатньо для його розширення. Середня вартість хостингу - 60-120 гривень на місяць.

Безкоштовні домен і хостинг

В інтернеті чимало пропозицій безкоштовних доменів і хостингу, але користуватися ними не варто, оскільки в призначених для користувача угоди таких сервісів, як правило, зазначено, що права на весь розміщений контент належать власнику майданчика, тоді як всю відповідальність несе користувач. Таким чином, відкриття інтернет магазину на безкоштовний сервіс - реальний ризик його позбутися.

Вибираємо CMS

CMS або система управління вмістом сайту - це програмна платформа, на якій буде побудований ваш майбутній інтернет-магазин. Також її називають движком сайту. Є чимало поширених комерційних (тобто платних) і open-source (тобто безкоштовних) систем управління вмістом. Кожна з них має свої переваги й недоліки.

Найпопулярнішими безкоштовними CMS для створення інтернет-магазину є PrestaShop, Virtuemart і OpenCart. Вони дозволяють створювати будь-які інтернет-магазини, конфігуруємо їх на свій смак, але відрізняються високою технічною складністю, але при належній старанності можна все освоїти самостійно.

Є і вузькоспеціалізовані движки для інтернет-магазинів, наприклад, CMS Simpla. Ця система є платною, але варто движок всього 395 доларів. Зате система дозволяє без специфічних навичок створити сайт магазину самостійно, і є дуже простий в управлінні. Є і безкоштовні подібні CMS, але для них, як правило, характерні ті ж ризики, що і для безкоштовних домена і хостингу.

Наповнюємо сайт

Сайт інтернет-магазину слід наповнити даними про товари, причому тексти повинні бути такими, щоб зацікавити покупця. Кожен опис товару обов'язково має бути забезпечено якісною фотографією - це значно полегшить вибір покупцеві і поліпшить репутацію магазину в цілому. Якщо виробник або постачальник товару не може надати фото - обов'язково зробіть знімки самостійно.

Прийом платежів

Коли сайт створений, слід подбати про прийом платежів. Найбільш часто товари і послуги в інтернеті оплачуються банківськими картами і різними електронними грошима (WebMoney, Яндекс.Деньги, Qiwi), рідше - готівкою при отриманні.

Одним з найпопулярніших і надійних сервісом для прийому платежів є ROBOKASSA, що налічує близько двох десятків варіантів оплати. Також слід звернути увагу на системи PayMaster і PayOnline. Мінусом таких систем є наявність комісійних зборів за операції, які лягають на покупця. Тому деякі інтернет-магазини часто приймають гроші безпосередньо на банківську карту або електронний гаманець.

Доставка

Після вибору системи прийому платежів слід подбати про логістику, вибравши способи доставки товарів покупцеві. Найпоширенішими є пошта, самовивіз, різні служби доставки, власні кур'єри. Також магазин може мати і власну кур'єрську доставку.

Орієнтуватися при виборі способів доставки потрібно на передбачувану аудиторію: так, якщо ви продаєте корм для тварин, його навряд чи буде купувати хтось із іншого міста, тобто від поштової доставки можна відмовитися, тоді як кур'єрська доставка в цьому випадку просто обов'язкова.

Витрати і прибуток

Витрати на створення інтернет-магазину складаються з вартості технічної частини (домен, хостинг, CMS або розробка на замовлення) і оренди приміщення для зберігання товару. Додаткові витрати - організація пункту самовивозу, кур'єрської доставки, маркетинг. Загальний обсяг витрат складе від 50 до 250 тис. гривень. Прибуток же залежить від багатьох факторів, тому вказати її не можна навіть приблизно.

Тепер, коли ви знаєте, як створити інтернет магазин з нуля, саме час застосувати ці знання на практиці. Пам'ятайте, що торгівля - один з кращих способів заробити.

Як відкрити інтернет-магазин. Відео: