Як з нуля відкрити інтернет-магазин одягу

Зразок оформлення ІМ

Багато хто хоче почати свій бізнес в мережі і подумують про те, як відкрити інтернет-магазин одягу. Даний бізнес цікавий в плані доходу, а націнку зазвичай можна робити близько 200-300 відсотків. Розглянемо по порядку, що потрібно щоб відкрити хороший ІМ одягу.

Зміст статті:

  • Товари
  • сайт
  • Асортимент продукції
  • ціни
  • Просування сайту
  • консультант

Товари

Зазвичай на продаж в Інтернет магазинах виставлені товари, сама по собі продаж яких через інтернет досить складна. Ви можете заперечити, що будь-який товар завжди знайде свого покупця.

простий приклад: Ми знаємо, що нелегко продати дорогі шуби через інтернет. Чому? По-перше, зазвичай покупці не довіряють магазинах-новачкам, оскільки побоюються купити підробку, по-друге, необхідно в реалі подивитися на себе в такому дорогому вбранні. Таких прикладів безліч.

І вам доведеться добре обміркувати все це ще на самому початковому етапі. Моя вам порада - вибирайте товари широкого вжитку.

наприклад,  дитячий одяг, жіночі сукні, джинси, брюки.

Сайт

Намагаючись заощаджувати свої кошти, ви доручаєте створення сайту не професіоналам, які швиденько і дешево «сліплять» вам найпростіший магазин, який абсолютно не зацікавить покупців навіть своїм виглядом. Непривабливий Інтернет магазин не буде приносити належної прибутку.

Якщо зробити запит в пошуковій системі «як відкрити інтернет-магазин одягу з нуля», тут же вийде море пропозицій з різною ціною, мінімальна десь 3 тис. І далі по наростаючій.

Користувач часто довго визначається, і, нарешті вирішується, як правило, виходячи з вартості. Величезні надії покладає він на, м'яко кажучи, неякісний сайт, і його розчарування через деякий час таке ж величезне.

При створенні сайту треба продумати все до найдрібніших деталей, щоб було ідеально красиво і абсолютно зручно здійснювати в ньому покупки і навіть примірки. Багато сучасних інтернет-магазини надають можливість подивитися, як будуть поєднуватися між собою різні товари: одяг, взуття, аксесуари. Для кожного товару потрібна своя розмірна сітка, щоб покупець зміг максимально точно визначити свій розмір і купити товар.

Асортимент продукції

Абсолютно ясно кожному - набагато цікавіше вибирати один товар з десяти запропонованих, ніж з двох. До того ж, важливо правильно подати свій асортимент, за це відповідає каталог.

Багато підприємців, в магазинах яких налічується не так багато найменувань, роблять велику помилку - вони створюють розгалужений деталізований каталог, в результаті чого в кожній категорії виявляється 1-2 товару.

Користувачеві набагато простіше пробігти очима по списку з 10 схожих моделей, ніж переходити з категорії в категорію, все більше заглиблюючись в древо каталогу.

Ціни

Високі ціни. Зрозуміло, що якщо, пройшовшись по двом-трьом одягу потенційний покупець виявить на вашому сайті завищену ціну, він з легкістю покине його і забуде про нього дуже скоро.

Для цього, рекомендую відмоніторити ціни самих основних конкурентів і на перших порах поставити їх навіть нижче ніж у них. Це, по-перше, приверне до вас нових покупців, а по-друге, ті, хто вже зробив покупку обов'язково через деякий час прийдуть до вас знову, навіть не звіряючи ціни з вашими конкурентами. В їх пам'яті просто запам'ятається - у вас дешевше! Згодом, ціни можна трохи підняти.

Просування сайту

З самого початку запуску сайту необхідно приділити максимум уваги пошукової оптимізації. Оскільки основні покупці будуть приходити до вас з ТОП-а пошукових систем.

Найкращий варіант - довірити просування професіоналам. Не подумайте, що це реклама. Більшість думає, що краще ніж я оптимізує свій магазин, цього ніхто не зробить.

Це ще одна типова помилка майбутніх підприємців. Крім SEO можна використовувати і контекстну рекламу, результати якої, на відміну від пошукового просування, ви відчуєте моментально.

Для магазину одягу (особливо якщо у вас представлений широкий молодіжний асортимент) дуже ефективним може виявитися просування в соціальних мережах.

Створіть співтовариство, присвячене моді, і проводите для його учасників якісь акції (наприклад, сьогодні знижка 15% на жіноче взуття для наших передплатників у Вконтакте).

Консультант

По перше, в одягу повинно бути максимум інформації про кожну одиницю товару. Це повинні бути точні розміри, відтінки кольорів і матеріал.

Але найголовніше, що іноді упускають - повинні бути якісні фотографії товару в декількох ракурсах.

До того ж не буде зайвим, якщо при наведенні курсору мишки зображення збільшиться в кілька разів і потенційний покупець зможе розгледіти дрібні деталі одягу або фурнітуру.

По-друге, низький рівень знань оператора, який буде консультувати ваших потенційних клієнтів, може їх просто відлякати. Він повинен знати все про цю одязі до найдрібніших деталей. На сайті в декількох місцях повинен бути його телефон, e-mail, скайп або ICQ.

Сподіваємося, наш матеріал відповів на питання, одягу.

У будь-якому випадку, рекомендуємо вам ретельно підготується, вивчивши всі можливі матеріали, обов'язково скласти детальний бізнес-план і тільки потім почати його реалізовувати. Також не завадить проконсультуватися з тими у кого вже є успішні ІМ.