Як заробити гроші на Ютубі: повне керівництво для початківців, секрети створення успішного каналу + поради від профі як зробити хороший ролик
Сьогодні ми докладно розповімо, як заробити на ютубі з нуля на авторських відео. Нижче ми наводимо повний посібник зі створення та монетизації каналу і поради, як зробити свій контент дуже популярним.
Зміст статті:
- Стаття відповідає на такі питання:
- Як зробити свій канал на ютубі безкоштовно
- Як правильно оформити канал на Ютубі
- шапка
- плейлисти
- опис
- Як правильно публікувати відеоролики?
- Як зробити канал на ютубі популярним
- анотації
- взаємна реклама
- Коментарі під чужими роликами
- Особисті запрошення підписатися
- вірусні ролики
- Соціальні мережі та форуми
- Відео-відповіді іншим блогерам на власному каналі
- Переклад вмісту на іноземні мови
- Важливі нюанси для розкрутки відеоблогу
- Як часто повинні виходити відеороботи?
- Як це діє на передплатників?
- Як розкрутити відеоканал з грошовими вкладеннями?
- Як заробляти на ютуб каналі
- Вимоги до каналу для монетизації
- Як підключити партнерську програму YouTube?
- Як заробити на youtube за допомогою adsense?
- Партнерські медіамережі ютуба
- Мінімальні вимоги таких сервісів:
- Скільки заробляють блогери на ютубі
- Тема відеоблогу
- Мінімальне обладнання для зйомок
- Яку вибрати камеру?
- Додаткове обладнання
- Нюанси підготовки відеороликів
- Як створити канал на ютубі і заробляти: корисні поради
- Приклади успішних відеоблогів
Стаття відповідає на такі питання:
- Як створити канал на ютубі з комп'ютера і правильно його оформити - вичерпна інструкція для новачків;
- Шляхи створення якісного інфорпродукта, як безкоштовно розкрутити свій відеоблог;
- Кращі способи заробітку на ютубі;
- Скільки можна заробити на ютубі.
А також наводимо приклади успішних відеоблогеров і приблизні відомості про їх доходи.
Як зробити свій канал на ютубі безкоштовно
Створення медіаканала - безкоштовна процедура, як в Україні, так і в Україні, Казахстані та інших країнах СНД. Єдина умова - необхідно мати акаунт google. Якщо у вас немає гугл-пошти, зареєструйтеся тут - accounts.google.com/SignUp.
Потім можете зареєструватися в ютубі і створити канал. В Youtube ви входите автоматично. А при спробі завантажити будь-яку відеозапис, сервіс запропонує вам створити власний відеопортал. Альтернативний варіант - скористатися посиланням youtube.com/channel_switcher.
За замовчуванням створюється аккаунт під вашим ім'ям. Щоб перетворити його в ресурс певного бренду до своєї назви, виберіть «створити канал» і введіть назву бренду. Так ви створюєте своєрідний аккаунт вашого проекту, тобто контактні дані засновника ніде не відображаються без його на те згоди.
Якщо над створенням інфопродукта працює ціла команда, YouTube дозволяє надавати права адміністратора або менеджера іншим людям для зручності роботи над відеоблогом. авторизуйтесь, перейдіть у вкладку «Налаштування облікового запису», далі «Додати або видалити адміністратора» і «Налаштування доступу». Тут слід ввести електронну пошту майбутнього адміністратора і натиснути «Запросити». При цьому адміністратору не потрібно передавати пароль від аккаунта.
Як правильно оформити канал на Ютубі
Презентабельний зовнішній вигляд відеоблогу ігнорувати не можна. Конкуренція в цій сфері настільки велика, що конкурентною перевагою стає будь-яка деталь. Отже, як почати заробляти на ютубі з нуля?
Шапка
Починаємо оформляти ресурс з розробки красивою шапки, яка однаково добре буде проглядатися на будь-яких пристроях (на планшеті, комп'ютері, телевізорі, на андроїд). При завантаженні зображення для шапки вам буде доступний попередній картинки для різних типів пристроїв. Зображення повинно чітко відображати тематику відеоканалу, містити в собі логотип і, по можливості, слоган. Слідкуйте за тим, щоб важливі частини шапки не "обрізалися».
У правому нижньому кутку відображаються іконки соціальних мереж. У розділі «Відомості» необхідно проставити активні посилання на сторінки і групи проекту в соц. мережах.
Плейлисти
Другий пункт - грамотна організація контенту на головній сторінці. Тут рекомендується публікувати топові відеоролики і новинки.
Весь контент варто впорядкувати по тематичним плейлистам (через опцію «Менеджер відео»), щоб полегшити відвідувачам навігацію по ресурсу. Інакше є частка ризику, що відвідувач заплутається в різноманітті контенту і піде, нічого не подивившись.
Для кожного плейлиста підберіть релевантне назву і складіть докладний опис з використанням ключових запитів по вашій темі.
Опис
І це далеко не всі деталі, гідні вашої уваги. Немає простого способу, як заробити на ютубі, знімаючи відео. Навіть дуже цікавий і якісний ролик користувачі не зможуть знайти без допомоги. Мова йде про оптимізацію. Після реєстрації вдумливо заповніть вкладку «Відомості», складіть сео-оптимізоване опис проекту (але не переспамьте), вклавшись при цьому в 1000 символів. Заповніть поле «Посилання», вказавши адреси сайту, блогу, акаунтів в соціальних мережах.
важливо проводити також оптимізацію кожного викладається відеоролика.
Як правильно публікувати відеоролики?
Щоб добре заробити на роликах в ютубі, потрібно дотримуватися кількох правил їх оформлення при публікації:
Як зробити канал на ютубі популярним
Цікавого контенту і оптимізації недостатньо для отримання стабільного прибутку, так що потрібно займатися постійної розкруткою. Єдиної думки щодо того, скільки потрібно передплатників на ютубі, щоб заробляти, немає, але навіть найбільш невибагливі медіамережі вимагають від 50 передплатників і від 1000 переглядів. А прибуток збільшується пропорційно популярності інфопродукта.
Отримувати дохід, який можна порівняти з прибутком від малого бізнесу і вище, реально при показниках від 10 тисяч передплатників і 1000 відвідувань на добу.
Початківці блогери зазвичай не мають капіталу для платної реклами, так що починати доводиться з малозатратних стратегій просування. Наведемо реальні поради, як розкрутити канал без грошових вкладень.
Анотації
Банальні заклики підписатися діють краще, ніж здається. Це прямий посил в фіналі випуску від ведучого або спливаюче вікно з відповідною пропозицією. Якщо контент сподобався глядачеві, на хвилі гарного настрою він з великою ймовірністю виконає ваше прохання.
В один відеопродукт можна додати до п'яти анотацій (підказок). Заходимо в розділ «Менеджер відео», натискаємо «Змінити» і вибираємо в горизонтальному меню пункт «Підказки». Тут можна вибрати часовий відрізок появи анотації і прописати її вміст.
За допомогою підказок варто налаштувати перелинковку відеозаписів на порталі. Спливна анотація може переадресовувати на інший відеоролик зі словами «Дивіться також ...»
Взаємна реклама
З чого почати, якщо ви хочете заробити на ютуб без вкладень? Обмінятися взаємними рекомендаціями і посиланнями з іншими авторами. Звичайно, відомий і розкручений влогер не стане рекламувати вас безкоштовно, але звести знайомство з іншими молодими блогерами цілком реально.
наприклад, партнер буде розповідати про ваш проект в кінці свого шоу і залишати ссилочку на ваш портал. Зраджена аудиторія напевно захоче поглянути на новенький контент, ваша справа - зацікавити їх з перших секунд і перетворити в своїх постійних глядачів.
Не варто вибирати в партнери прямих конкурентів, краще придивіться до відеоблог, схожим за тематикою і аудиторії, але відрізняється за форматом.
Коментарі під чужими роликами
Ще один спосіб, як зробити канал на ютубі відвідуваним, - це моніторинг чужих ресурсів і робіт. Не полінуйтеся вивчити новинки останнього тижня і залишити небанальні відгуки та коментарі їх авторам. І влогер, і його аудиторія можуть зацікавитися дотепним коментатором і відвідати вашу сторінку.
Особисті запрошення підписатися
Будь-яка людина має право запросити до 40-50 людей підписатися на його медіа-проект. Щоб не витратити ліміт даремно, складіть портрет свого глядача і підшукайте підходящі кандидатури або потенційних партнерів, з якими зможете ще й обмінюватися рекламою.
Щоб зрозуміти, хто охоче стане вашим вірним шанувальником, вивчіть аудиторію основних конкурентів.
Вірусні ролики
Вірний спосіб, як заробити в ютубі на своїх відео, - це створити вірусний контент, який користувачі будуть поширювати самі. Багато успішних влогери розкрутилися саме таким способом: За рахунок божевільних експериментів, смішних скетчів і т. Д. Подібний продукт здатний набрати кілька десятків тисяч глядачів за кілька годин. Створити подібний відеокліп непросто, це вимагає нестандартного підходу і оригінальності мислення.
Далі розберемо основні шляхи та майданчики безкоштовного просування відеоблогу на YouTube.
Соціальні мережі та форуми
Відеопроект необхідні / спільноти в соц. медіа і на тематичних форумах. Їх слід створювати заздалегідь, постійно оновлювати, анонсувати свіжі випуски і ділитися в них відеороликами. Це дозволить охопити нову аудиторію, істотно збільшити кількість переглядів і передплатників.
на форумах прямі посилання можуть сприйматися як спам, тому постарайтеся вставляти код випуску тільки в тих повідомленнях, які будуть доречні в обраній темі.
Відео-відповіді іншим блогерам на власному каналі
Досить простий спосіб привернути до себе увагу за рахунок більш розкручених відеоблогеров. Вибираєте резонансний відеокліп популярного автора і знімаєте свою відповідь. Це може бути повторення продемонстрованого експерименту, продовження висловленої думки, рецензія, незгоду з автором та ін. Такий хід збільшує обсяг відвідувань і число активних відвідувачів.
Переклад вмісту на іноземні мови
Багатьох хвилює питання, чи можна заробити на ютубі хороші гроші з перших місяців роботи? Без відчутних фінансових вкладень і вірусного контенту це зробити складно, але є ще один спосіб: додаткове просування на закордонних майданчиках.
За кордоном відеоблогери отримують в кілька разів більше за свою працю.
Можете створити окремий плейлист, для якого перекладете свої кліпи на іноземну мову. Або ж можна просто додати до існуючого продукту іноземні субтитри.
Важливі нюанси для розкрутки відеоблогу
Чи можна на ютубі заробити гроші, перетворивши цей заробіток в пасивний? Так, від опублікованих відеозаписів йде фактично пасивна прибуток, але ресурс потрібно постійно розвивати і поповнювати, інакше почнуться відписки, а число відвідувань різко впаде. Іншими словами, відеоблоггінг - це справжня робота.
Тому важливо стежити за оновленням порталу. Для початку необхідно залити мінімум 3-4 відеоролика, а потім скласти детальний план виходу наступних випусків. Бажано мати відзняті роботи в запасі, оскільки швидко виготовити новий продукт до призначеного терміну практично нереально.
Як часто повинні виходити відеороботи?
Мінімальна частота публікацій - один раз в тиждень. Бажано розбавляти стрічку додатковими відеозаписами. Наприклад, в передачі «+100500» повноцінні випуски з'являються щотижня, але щодня автор знімає коротенькі «daily»-відео. Часті оновлення мотивують користувачів заглядати до вас частіше, ставити лайки, коментувати, ділитися програмою з іншими і всіляко проявляти активність.
навіть сам відеохостинг YouTube позитивно реагує на частоту публікацій. Оновлення на відеоканалі сигналізують про те, що він «живий», популярний і гідний топової видачі в списку запропонованих сторінок.
Як це діє на передплатників?
У кожному випуску повідомляйте періодичність виходу випусків. Наприклад, вкажіть, що нові серії будуть виходити щосереди. Це привчає користувачів до систематичності і змушує чекати новинку. А в процесі очікування аудиторія може заходити на ресурс, переглядати або показувати будь-кому старі роботи і т. П.
Як розкрутити відеоканал з грошовими вкладеннями?
Добре заробляють на ютубі відеоблогери, спочатку вклали кошти в своє просування. Окрім дотримання основних вищевказаних правил, прискорити зростання популярності і відвідуваності можуть платні послуги.
наприклад, поширена практика покупки реклами в відомих відеоблозі. Рекомендація в сюжеті або посилання в описі від такого блогу в лічені години підвищує популярність замовника. Головне - утримати новопридбане глядачів якісним вмістом.
Основний показник розкрученості ресурсу - це число переглядів відеозаписів. Але і кількість передплатників відіграє важливу роль. За допомогою передплатників можна продемонструвати, що блог активний і приваблює відвідувачів. До того ж є певний психологічний фактор - люди вважають за краще ставити лайки і підписуватися тоді, коли до них це зробили пару десятків або сотень разів.
Коли у відеокліпу 5000 переглядів, людина підсвідомо хоче його побачити, вважаючи, що контент реально цікавий, раз його відкрили стільки раз.
Тому на початку роботи варто спробувати якісну і акуратну накрутку відвідувань, лайків та передплатників за допомогою спеціальних сервісів, типу plibber.ru або ytuber.ru. В середньому 1000 «глибоких» переглядів варто 1,5-2 $, а 100 підписок - в районі 1 $.
Добре працюють взаємні лайки і підписки, але тоді доведеться робити це вручну.
Також можна скористатися платним просуванням від YouTube. Налаштувати тип послуг і задати потрібні параметри (вік аудиторії, інтереси та ін.) Найпростіше через особистий кабінет в AdWords, вказавши, що реклама повинна розміщуватися на youtube
Як заробляти на ютуб каналі
Є кілька способів, як заробити на ютубі за перегляди відео:
- контекстна реклама. Це клікабельно текстове повідомлення, що з'являється внизу відеозапису. Налаштовується за допомогою підключення до google adsense. Для цього необхідно укласти партнерську угоду з Youtube. Альтернатива - договір з партнерської медіамережі з більш скромними вимогами до відвідуваності відеоблогу.
- Розміщення рекламних роликів «в тілі» вашого відеокліпу (6-30 сек.), так званих pre-roll, mid-roll, post-roll. Це коротенькі відео на початку, середині або наприкінці вашого випуску. У цих роликах розміщується посилання, що веде на сайт замовника, а оплата здійснюється або за повні перегляди рекламного продукту, або тривалістю більше половини записи. Один коштує 0,02-0,03 $.
- Хороший спосіб заробити на ютуб без партнерської програми - це публікація посилань на сайт рекламодавця в описі до відео. У цьому випадку бажано, щоб тематика вашого ресурсу і сфера діяльності замовника були схожі. Поширена «спонсорство»: рекламодавець фінансує створення відеоролика, а ви висловлюєте йому рекламну подяку.
- Усне згадування продукту або бренду у випуску, візуальна демонстрація продукції і її переваг, відеоогляди. Сюди можна віднести прихований маркетинг, коли ведучий з'являється у фірмовому одязі або користується гаджетами певної фірми. Розцінки на такі послуги дуже різняться. І, як правило, половина (і більше) доходу відеоблогу складається з таких замовлень.
- Банерна реклама на сторінці відеоканалу. Зазвичай оплачуються переходи на сайт замовника.
Розберемо покроково процес монетизації відеоблогу через пряме партнерство з Ютуб і через інші медіамережі.
Вимоги до каналу для монетизації
Відеохостинг пред'являє досить жорсткі вимоги до блогерам. Для підключення до партнерке Ютуб потрібно мінімум 10 000 передплатників і 10 000 переглядів відеозаписів. Головний плюс монетизації через офіційну партнерку - високий відсоток заробітку. Youtube готовий платити авторам більше 50-70% від рекламного прибутку. У міру зростання популярності каналу ця цифра збільшується. Іншими словами, чим більше людей подивилося відеокліп, тим дорожче стає контекстна реклама в ньому.
Скільки заробляють на ютубі за 1000 переглядів? Точна цифра залежить від розкрученості порталу, показників активності т. П. В середньому 1000 переглядів на порталі з 10-20 тис. Передплатників коштує 2-3 $.
Мінусів офіційного партнерства більше:
Як підключити партнерську програму YouTube?
Реєстрація в партнерці сама по собі нескладна. Заходимо в аккаунт Ютуб в розділ «Менеджер відео». Зліва відкриється вертикальний блок «Творча студія». Переходимо у вкладку «Канал» і вибираємо «Статус і функції». Тут можна побачити, виносилися вам попередження за порушення авторських прав, і чи відповідає вміст ресурсу принципам відеохостингу. Якщо хоч один показник не в порядку, підключитися до партнерке не вийде.
Якщо по всіх параметрах портал відповідає офіційним вимогам, натискаєте кнопку «Включити» у вкладці «Монетизація». Далі вам запропонують прийняти умови партнерської програми і підключити до каналу аккаунт АдСенс. У цьому розділі є інформація щодо вимог до відеоробіт, що можна і що не можна розміщувати.
Нерідко відеоблозі відмовляють у включенні монетизації. Вирішити цю проблему можна, змінивши в налаштуваннях країну: на США, наприклад.
Заробляють відеоблогери за допомогою AdSense, після підключення аккаунта необхідно вибрати тип використовуваної реклами і починати працювати.
Як заробити на youtube за допомогою adsense?
Підключитися до Гугл Адсенс найпростіше через сторінку youtube.com/account_monetization. Якщо у вас ще немає облікового запису в AdSense, найпростіше зв'язати з блогом новостворену сторінку. Після схвалення на включення монетизації (заявка може розглядатися кілька днів і навіть тижнів), ви отримаєте доступ до повної інструкції з установки зв'язку з Адсенс. Інструкція буквально для чайників, чітка і зрозуміла.
Всі дані в кабінеті Адсенс необхідно вводити латинськими буквами, а також буде потрібно підтвердити адресу електронної пошти, на яку зареєстрований канал. Уважно заповнюйте поля, пов'язані з виведенням коштів. Слід перевірити номери рахунків і карт, на які плануєте виводити зароблені гроші.
Процедура схвалення реєстрації зажадає ще до 48 годин. Після цього ви підключаєте зручний для вас тип реклами і отримуєте доступ до управління кампанією.
Партнерські медіамережі ютуба
Чи можна заробити на ютуб без передплатників? Теоретично, маючи кілька сотень переглядів відеозаписів, можна укласти угоду з партнерської медіамережі і починати працювати. Але на практиці мінімальне число постійних відвідувачів потрібно для будь-якої медіамережі (від 50 осіб), а число відвідувань повинна перевищувати кілька тисяч.
Кращі і перевірені мережі: VSP Group, YouPartnerWSP, QuizGroup, AIR, Maker Studios.
уважно вивчіть вимоги і умови співпраці з кожної та виберіть відповідний варіант. Беручи під крило початківців блогерів, медіамережа забирає, в середньому, 20-30% від їх рекламної прибутку. Зате пред'являє набагато менше вимог в частині авторських прав і готова відстоювати інтереси свого партнера при надходженні скарг на порушення.
Мінімальні вимоги таких сервісів:
- Від 50 передплатників;
- От 3000 переглядів;
- Більше 10 опублікованих відео.
Як заробити на ютуб на рекламі через партнерські медіамережі? Заходьте на сайт обраного сервісу, натискаєте «Стати партнером» і реєструєтеся. Варіантів виведення коштів тут зазвичай більше: на банківську карту, на яндекс-гаманець, WebMoney або PayPal.
Скільки заробляють блогери на ютубі
Щоб підрахувати, скільки заробляють на ютубі за перегляди успішні блогери, досить взяти середню цифру вартості тисячі переглядів і зіставити з кількістю відвідувань сторінки з відео. Відеоканал, на якому розміщено близько 20-ти записів (у кожної - від 100 000 переглядів), отримує от 2000 $ в місяць. І це лише частина доходу.
Клік по рекламному посиланню у відеозаписі варто 0,2-0,4 $. Навіть за найскромнішими підрахунками (в місяць було всього по 10-15 переходів з кожного кліпу) виходить сума близько 100 $.
Додамо сюди пряму рекламу, розміщення посилань в описі (тут ціни визначаються індивідуально), і отримаємо суму в 2200-2500 $ в місяць. Але ці цифри реальні лише для відносно розкручених блогів, що мають від 100 тисяч відвідувань і від 10 тисяч передплатників.
А скільки заробляють початківці відеоблогери? Магазини та бренди хочуть рекламуватися у вже розкручених авторів. Тому тут можна розраховувати лише на запити від менш відомих проектів. Основна увага приділіть контекстній рекламі і вставці коротких роликів в свої відеозаписи. Якщо в місяць всі відеозаписи подивляться не менше 5000 разів, то «чистий» дохід від так званих pre-roll'ов складе близько 70 $, після вирахування комісії партнерки. Разом з прибутком від контекстної реклами і розміщення замовних посилань отримуємо 100 $.
Це не так вже й багато, але поки вже створений вами продукт працює і приносить гроші, ви продовжуєте знімати нові випуски, збільшуючи свої доходи.
Далі розповімо,, вибравши правильну тематику, як виготовити якісний контент і уникнути проблем з авторськими правами.
Тема відеоблогу
Це перше, з чим слід визначитися, перш ніж починати будь-яку роботу над відеоблогом. Хороший варіант для навчального блогу - тема, в якій ви є професіоналом (кухарем, будівельником, спортсменом і ін.)
Для відеоблогів розважального характеру, де дуже важлива роль автора / ведучого, потрібні харизма, поставлений голос, вміння захопити глядача.
Найчастіше такі відеоролики не несуть корисної інформації і не вимагають великої попередньої підготовки. Їх можна знімати прямо зараз, а потім вже монтувати і, в разі необхідності, озвучувати.
Реклама в блогах з топової тематикою оцінюється дорожче. Список найпопулярніших тем, з якими люди заробляють на ютубі хороші гроші:
Мінімальне обладнання для зйомок
Розберемо, як заробляти на відео в ютубі з мінімальним набором устаткування.
Для початку вести зйомку можна навіть з телефону, головна умова - дозвіл не менше рівня HD (1280 × 720). Окрема озвучка ролика - досить трудомісткий процес, тому рекомендується придбати простенький мікрофон-петличку. Наприклад, у виробника Boya реально відшукати хорошу модель в ціновому діапазоні 40-50 $.
Для монтажу і кольорокорекції знадобляться програми Adobe Premiere або Sony Vegas Pro (більш простий варіант). Для обробки картинок потрібно володіти Adobe Photoshop хоча б на базовому рівні. Підготовку, зведення, обрізку музичних треків найкраще робити в Adobe Audition.
але для створення якісного медіапродукту потрібно більше вкладень. Згодом можна дозволити собі додаткове обладнання, яке зробить відеоролики більш приємними оку споживача.
Яку вибрати камеру?
З якісної відеозйомкою цілком впораються фотоапарати від Canon і Nikon, що знімають в HD і Full HD (1920 × 1080). Вартість такого апарату - від 1100 $. Підійдуть також камери GoPro. При невисокій вартості (близько 600 $) вони знімають в хорошому дозволі і на 60 кадрах в секунду. Але цей варіант хороший для тих, кому підходить широкий кут зйомки. Наприклад, це ідеально для блогу мандрівника або екстремала.
Зняти гарне відео реально навіть на айфоне і інших просунутих смартфонах. Наприклад, з Full HD цілком «справляються» Sony Xperia, Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy Note, Apple iPhone останньої моделі і т. П ..
Щоб домогтися сверхчёткості, потрібен формат UHD (4К). Такі можливості є у моделей від Canon, Sony, деяких Nikon'ов. Серед смартфонів це Samsung Galaxy, LG, iPhone, Xiaomi останніх моделей. Вартість обладнання з такими характеристиками - від 4000 $. Смартфон можна придбати і за 800 $, але якість картинки буде незрівнянно з результатом професійної камери.
Додаткове обладнання
Практично будь-якому блогу необхідний фон. Як мінімум, варто з'являтися в кадрі, заповненому професійної безшовної папером (фони для фотостудій) або однотонним тканинним фоном. Можна придумати будь-який інший оригінальний варіант. Паперовий фон обійдеться приблизно в 10-15 $. Підшукати його можна у виробників Polaroid, Colorama, Savage.
В ідеалі слід купити парочку джерел світла різної потужності (на 400 і 800 Дж, наприклад). Два джерела постійного світла від FST, Falcon Eyes або Godox обійдуться приблизно в 150-180 $. Для них і камери знадобляться професійні штативи (від Manfrotto, Godox, Falcon) загальною вартістю 120-140 $.
Нюанси підготовки відеороликів
Є кілька секретів підготовки відеокліпів, які роблять завдання, на ютубі на своєму каналі, трохи простіше. Наведемо головні з них.
Музична підкладка. Користувачеві легше і приємніше сприймати інформацію в супроводі ненав'язливої музики. Коли говорить автор, або йде закадровий текст, музика не повинна бути надто гучною, що перекриває слова. Це сформує лояльність глядача до інформації.
але за використання чужих треків можна отримати попередження про порушення авторських прав, особливо якщо ви уклали партнерську угоду з Youtube. Вихід - співпрацювати з партнерської медіамережі або використовувати фонотеку Ютуб. Безкоштовні звукові ефекти і композиції можна скачати в розділі «Творча студія» - «Фонотека».
Складання структури ролика перед початком зйомок. По можливості варто розпланувати весь випуск покадрово, розписати текст і візуальну складову до нього.
Як створити канал на ютубі і заробляти: корисні поради
кілька секретів, як зробити свій відеоканал успішним:
- Для відеоблогера важливі такі якості, як організованість і постійність. Чітко дотримуйтесь графіку публікації нових роликів: як мінімум, раз на тиждень;
- Створюйте авторські роботи, не наслідуйте нікому і діліться корисною і цікавою інформацією. Щоб зрозуміти свою аудиторію, спробуйте протестувати перші випуски на родичів і друзів. Уважно вислухайте їх коментарі та виправте свої помилки;
- Перетворіть свій проект в бренд. Обов'язково потрібні логотип, що запам'ятовується заставка, слоган;
- Підтримуйте зворотний зв'язок. Відповідайте на коментарі передплатників, звертайтеся до них в самому випуску, знімайте кліпи на теми, про які вас просять;
- Щоб через ютуб, перетворите блогінг не просто в роботу, але і в улюблене хобі. Це наповнить випуски «життям» і приверне глядачів.
Приклади успішних відеоблогів
Як приклад і мотивації розповімо, скільки заробляють на ютубі вітчизняні та зарубіжні зірки відеомережі.
Максим Голополосов зі своїм проектом «+100500»(Коментування смішних роликів з Мережі), за найскромнішими оцінками, заробляє близько 12 000 $ в місяць. І нещодавно відкрив канал MoranDays, де розповідає про свої подорожі.
Катя Клеп - одна з перших вітчизняних блогерів ютуба. На каналі TheKateClapp більше 4-х мільйонів передплатників. Катя стала настільки популярною, що шанувальники із задоволенням дивляться звичайні відео з її повсякденному житті, подорожей, шопінгу і різних дурінь. За більш ніж п'ятирічну історію свого існування канал заробив близько 180 тис. Дол.
Іван Рудська, він же EeOneGuy (Іван Гай) примудряється отримувати близько 23 000 $ в місяць, записуючи прикольні ролики, кліпи та жарти. Починав він з летсплеев, головним чином, майнкрафт.
Саша Спілберг, починала з оглядів косметики, зараз рятує від 10-11 тис. Дол. На місяць.
У зарубіжних блогерів в ютубі виходить набагато більші суми, але і сам рух за кордоном почалося набагато раніше. Дженна Марблс, знімаючи побутові смішні ролики, приколи, роздуми, експерименти (як пофарбувати волосся в червоний колір і т. п.) отримує від 40 000 $ в місяць.
Привабливий швед Пьюдіпай знімає проходження ігор і заробляє близько 60 тисяч доларів щомісяця. Мішель Фан прославилася серйозним підходом до створення б'юті-блогу. Вона увійшла в категорію не тільки відомих відеоблогеров, але і шанованих майстрів візажу з доходом понад 50 тисяч доларів.
На перший погляд в тому,, немає нічого складного. Займаєшся улюбленою справою і отримуєш гроші за приємна праця. Але крім створення цікавого інфопродукта, потрібно задуматися про технічну підтримку проекту і. Тоді можна вийти на рівень «динозаврів» YouTube.
HD відео по темі: