15 основних причин, чому не йде бізнес
Дуже часто привабливі та перспективні проекти закінчуються збитками, а все через те, що проблеми виникають в найнесподіваніших місцях. Причини і етапи появи невдач необхідно зрозуміти і вивчити саму суть появи.
Більшість новачків думають, що все залежить від ідеї. Експертна думка говорить, що успіх залежить на 70% від ринку, 29% реалізовує ваша команда і тільки 1% успіху закладено в ідеї.
Успіх проекту залежить від того, як автор представляє потенційного споживача проекту. Якщо таких міркувань немає, то провал обов'язково настане. Незалежно від сфери діяльності компаній, ми виділили 15 помилок, причин чому руйнується бізнес.
Зміст статті:
- 1 помилка. Дисципліна і робочий графік
- 2 помилка. Міська локація офісів
- 3 помилка. Конкурентне середовище
- 4 помилка. невміле керівництво
- 5 помилка. Погані стосунки з інвесторами
- 6 помилка. особисті зв'язки
- 7 помилка. Цінова політика
- 8 помилка. Відмова від кроку назад
- 9 помилка. Мотивація і знання
- 10 помилка. терміни
- 11 помилка. Розподіл ресурсів
- 12 помилка. Проблеми з просуванням продукту
- 13 помилка. бажання споживача
- 14 помилка. Зворотній зв'язок
- 15 помилка. персонал
1 помилка. Дисципліна і робочий графік
Короткий робочий день разом з вільним робочим графіком і дистанційною роботою згубно впливають на ефективність роботи. Нерідко в таких умовах працівники і навіть творці проекту, крім основної роботи, намагаються підробити на стороні. Як приклад, може виникнути проблема з оперативністю команди у вирішенні тієї чи іншої проблеми, а це веде до втрати клієнтів.
2 помилка. Міська локація офісів
Можливість комунікації між різними офісами і відстань до споживача грають далеко не останню роль в житті компанії. Як показує статистика, близько 6% випадків провалу відбувалися через невдалий положення офісів, що призводило до відсутності налагодженої командної роботи.
3 помилка. Конкурентне середовище
Конкуренція - вона всюди, в будь-якій економічній ніші. Ігнорування фактора конкуренції призвело 10% проектів до краху.
Тому необхідно періодично проводити різні аналізи конкурентного середовища, причому аналітичні інструменти для цього існують.
4 помилка. невміле керівництво
Дуже важливо сфокусуватися на основному продукті, закінчити його до кінця або зупинити розробку при необхідності.
Не варто розпорошуватися на безліч проектів, які не уявляють цінності для компанії. Розпилення в проектах веде до проблем у розвитку компанії.
5 помилка. Погані стосунки з інвесторами
Ще на стадії підготовки проекту необхідно обумовити якнайбільше деталей разом з інвесторами і фінансовими партнерами. Конфлікти можуть поставити під сумнів існування проекту.
6 помилка. особисті зв'язки
Близько 16% від загальних невдач - це наслідок невмілого використання особистих зв'язків і контактів.
7 помилка. Цінова політика
Ціноутворення може зіграти фатальну роль у житті компанії. Постійне встановлення нових і невисоких цін сильно відображається на фінансовому здоров'я компанії. У цій сфері головними факторами є стабільність і адекватність призначеної ціни.
8 помилка. Відмова від кроку назад
Дуже часто прийняте рішення не приносить очікуваного результату. Небажання визнати і відмовитися від рішення коштувало близько 20% життя.
Тому необхідно періодично аналізувати ефективність рішень, стартапа і його складових.
9 помилка. Мотивація і знання
Необхідно щоб інтереси людей в команді збігалися з інтересами і цілями компанії. Також не варто брати багато людей зі схожою спеціалізацією. 19% крахів сталося саме на цьому грунті.
10 помилка. терміни
Ранній висновок продукту на ринок без ретельної підготовки і випробувань веде до втрати інтересу у клієнтів, як до недосконалої, бракованої речі. Однак пізній випуск продукту веде до фінансових витрат і втрати найкращого моменту реалізації. 20% проектів погубила саме ця.
11 помилка. Розподіл ресурсів
Грамотне управління ресурсами необхідно на етапі розробки проекту. Поступове або моментальне вливання фінансів в проект впливають на його розвиток. Кожен випадок окремий, і правильне рішення може залежати від ситуації.
12 помилка. Проблеми з просуванням продукту
Просування - це особлива сфера, в якій не слід нехтувати її специфікою.
Грамотне управління рекламою - одна із запорук успіху.
13 помилка. бажання споживача
Клієнт завжди правий, тому не слід розробляти інноваційний продукт або, який не буде цікавий споживачеві. Аналізуйте потреби ринку.
14 помилка. Зворотній зв'язок
Відгуки клієнтів, мабуть, самий об'єктивний джерело інформації про проект. Не слід їх ігнорувати і створювати всі «під себе».
15 помилка. персонал
Недосвідченість і непрофесіоналізм коштував 30% стартапам життя. Необхідно підбирати персонал за інтересами до конкретних сфер, а не через родинних зв'язків.
Великий штат, велика кількість керуючих, недостача виконавців, складна система підпорядкування можуть привести до провалу незадовго після початку.
Якщо ж вас спіткала невдача і бізнес не пішов, не варто впадати у відчай. Можливо, варто деякий час попрацювати на когось, щоб набратися ще досвіду, без свого прямого фінансового втручання. І тоді дорогоцінний досвід і грамотне управління.