Практичні поради по відкриттю агентства свят

Люди відзначають свято

Відзначати свята треба вміти. В якійсь мірі це навіть мистецтво, нехай це буде давно обкатаний Новий рік, день народження улюбленого чада або банальний корпоративний міжсобойчик. І все частіше до організації свята, різного «калібру» залучаються агентства, що спеціалізуються на цьому виді бізнесу. Нижче розповімо як відкрити агентство свят і дамо практичні поради.

Починати завжди важко, але не боги горщики обпалюють. Серйозні підприємці ніколи не почнуть щось нове без чіткого продуманого плану. Його «скелетом» повинні стати:

  • підготовка тлумачного портфоліо;
  • визначення можливих запланованих напрямків діяльності, що збагачують програму проведення свят. І нехай їх буде якомога більше - в майбутньому стане в нагоді;
  • складання списку всіх можливих підрядників, яких планується залучити до процесу роботи, і налагодження особистих контактів з ними;
  • напрацювання великої клієнтської бази;

Після цього можна займатися офіційною реєстрацією «святкового агентства». Адже з цього дня почнеться відлік діяльності новоствореного формування, в тому числі і податковий.

Зміст статті:

  • На що підуть гроші
  • починаємо працювати
  • Які вимоги для менеджера
  • важливі моменти

На що підуть гроші

Саме час підняти фінансове питання майбутньої справи. Скільки коштів вкласти в бізнес - особистий вибір кожного підприємця і масштаби його розмаху. Кому-то досить і 10 тисяч доларів, а кому-то і ста буде мало.

Головна частина витрат піде на оренду офісу, техніку, звукове обладнання, транспорт. До речі, про транспорт. Автомобіль в цій справі - життєва необхідність. Бажано, щоб він був більше, та повместітельнєє, щось типу мікроавтобуса. Адже доведеться возити не тільки реквізит, а й групу, скажімо, клоунів чи жонглерів, і супутні товари різних габаритів.

доведеться витратитися і на кольорову поліграфію у вигляді рекламних буклетів, запрошень, найрізноманітніших листівок. Необхідно придбання аксесуарів, біжутерії, навіть оригінальних костюмів, які припали б до смаку замовнику свята.

У числі обов'язкових вкладень - витрати на розробку сценаріїв, навчання кадрів.

Починаємо працювати

А далі підуть робочі будні з пошуку відповідного приміщення під офіс, підбору персоналу. Що стосується необхідного місця розміщення, то потрібно одна умова: склад з реквізитом і «ділова» частина офісу повинні розташовуватися поруч, щоб у будь-який момент можна було доставити за призначенням все необхідне для свята.

«Ділова» частина - це своєрідна візитна картка фірми, тому і повинна бути оформлена відповідним чином: сучасними меблями, яскравими фотоілюстраціями проведених свят і радісних замовників. Це не пил в очі, це елемент статусності, адже багато клієнтів вважають за краще успішні компанії, нехай це буде і дорожче.

Без персоналу в такому агентстві, природно, не обійтися. Оскільки навряд чи на початку діяльності фірма буде завалена замовленнями, то стартувати можна необхідним мінімумом: на перших порах досить водія, двох менеджерів і конферансьє-тамади «в одному флаконі».

Які вимоги для менеджера

Він повинен бути готовий до пошуку нових замовників, вміти контролювати вже «працює» проект, а ще бути трохи логістом. Творче початок йому теж, звичайно ж, не завадить, як, втім, і того ж водієві. Можливо, спочатку доведеться обходитися суто внутрішніми ресурсами маленького колективу.Якщо справа пішла і з'явиться необхідність розширення діяльності, можна додати діджея, виїзного музиканта, оператора, флориста - в залежності від розвиваються напрямків.

можна також, використовуючи допомогу запрошених з боку співробітників. Це можуть бути професійні артисти, інші творчі особистості, які попрацюють за гонорар.

Важливі моменти

Згодом, щоб агентство росло і розширювалося, необхідно буде обзавестися новим звуковим обладнанням, значно збільшити штат, захистити свою інтелектуальну власність.

Не зупинятися на досягнутому. Не варто працювати тільки в рамках сезонних - різдвяно-новорічних свят, потрібно шукати і шукати нові напрямки, орієнтуватися на корпоративних клієнтів. Постійним заробітком може стати проведення тренінгів, корпоративних вечірок, важливих дат компанії. Чим більше компанія-клієнт, тим більше можливостей у «святкового агентства» не тільки заробляти на життя, а й рости, і розвиватися.

Однак і хапатися за все відразу напрямки теж не варто. Обкатав до ідеалу одне - можна сміливо впроваджувати щось нове.

Що стосується «внутрішньої політики», то тут важливо не економити на зарплатах співробітників. По можливості краще урізати інші витрати (оренда, реклама, поліграфія), але не зарплату. Адже класична фраза про вирішальні все кадрах актуальна до сих пір.

Все це допоможе і підтримати добре ім'я професійної компанії.

Відео по темі: